X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

I julen?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 22/12-04 22:54 
Hey,

Jeg tænke at jeg lige ville lave en tråd så folk kunne skrive hvad de skulle her i julen. Personligt rejser jeg selv til Egypten kl. 4 i nat - det bliver bare lækkert! ;)

Hvad skal I lave?
HardballerHardballerSkrevet 22/12-04 23:00 
Argh, lyder dejligt :)

Selv skal jeg bare til Herning og holde jul.. Derefter skal jeg holde en lille nytårsfest, nytårsaften vel og mærket..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/12-04 23:01 
Til familien i Thy imorgen for at holde jul. Har jeg ikke gjort i 10 år, så det bliver rigtig hyggeligt.

2. Juledag, d. 26., tager jeg en uge til Norge på skiferie, sammen med den anden del af familien. 19 mennesker afsted på ski, det kan da ikke blive andet end sjovt ;)
SumezSumezSkrevet 22/12-04 23:01 
Uh. Jeg skal fodre min kærestes rotter og spise hjemmelavede durumruller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
gammagammaSkrevet 23/12-04 13:04 
Jeg skal bare være hjemme og holde jul med 4 mennensker:)
BifkimBifkimSkrevet 23/12-04 13:59 
Bare være sammen med familen og holde Jul så det bliver som det plejer at være med det er også rigtigt hyggeligt.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
zAcuzAcuSkrevet 23/12-04 15:01 
Jeg tager afsted kl. 10.00 den 24. til Herning og holder Jul med de gamle ;) Det bliver rart med flæskesteg lavet på ægte "olde manér" :D

Og den 26. laver jeg thailandsk mad til hele den anden familie jeg ikke er sammen med Juleaften, det skal skam nok blive godt.

Edit: Hardballer - hvor i Herning skal du være? :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/12-04 15:28 
Jeg tager til Fyn [fra Kbh] i aften.

D. 25 skal jeg til Svendborg, hvor alle os fraflyttere tager i byen.

D. 27 skal jeg på arbejde igen.

Men så har jeg også fri frem til nytårsaften.
Og tiden skal bruges på at spille først og fremmest den allersidste bane i Pikmin som jeg har fundet frem her i december måned.
Ellers skal jeg have færddigjort Metroid Prime, Eternal Darkness og Super Mario Sunshine.
Hvis ikke Azalon kommer forbi, for så skal vi spille Donkey Konga :-)
Og så bliver det nok også til noget Halo 2 på Live.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
FourDFourDSkrevet 23/12-04 15:32, rettet 23/12-04 15:34 
Holder det med min mors del af familien, som sidste år, og sidste år igen. Altid meget hyggeligt, men middagen før gaverne varer altid 2 timer (et rent helvede :P).

Nytårsaften skal jeg være hos nogen familie-venner som bor ved søerne i KBH. Der skal fyres en del romerlys af i hånden :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HardballerHardballerSkrevet 23/12-04 15:32 
Edit: Hardballer - hvor i Herning skal du være? :)

Ehm, ved sgu ikke helt :)
Jeg skal hjem til min far, som bor et lille stykke fra holtbjerg. Er heller ikke sikker på at jeg skal holde jul inden i selve Herning, mener det er i Brande eller sådan noget.
KeenKeenSkrevet 23/12-04 17:17, rettet 23/12-04 17:18 
SeventhSun>
D. 25 skal jeg til Svendborg, hvor alle os fraflyttere tager i byen.

Så er det jo ærgeligt at jeg skal til julefrokost i V. Skerninge den dag ellers havde vi jo måske rendt ind i hinanden ;)

Men jeg skal bare holde den sædvanlige jul med familien som i år er hjemme hos os.
så er der også en julefrokost d. 25, og resten af ferien går med at pakke da jeg flytter den første Januar, så der bliver nok at se til
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 23/12-04 18:22 
Skal blive hjemme(i Hellerup) og holde jul med min onkel hans børn, og hans kærestes børn og selvfølelig mine forældre og søskende :)
DizzyDizzySkrevet 23/12-04 19:25 
Jeg skal holde jul hjemme med svigermekaniken, og 26 dec tager min datter og jeg til Sverige med mine forældre og lillebror :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
zAcuzAcuSkrevet 23/12-04 20:01 


Ok Hardballer - jeg ved heller ikke lige hvad det hedder der hvor er skal være, men i Herning er det :D
CrishakeCrishakeSkrevet 23/12-04 20:07 
Skal være sammen med min familie i Thy som normalt :-)
GreaseballGreaseballSkrevet 23/12-04 20:18 
Holder jul sammen med familien i Søborg. Intet nyt der:)

Glædelig Jul alle sammen
TLTLSkrevet 23/12-04 21:54 
Jeg skal bare være hjemme hos min far. Sammen med mine 2 små søstre, hans kone og min lillebror. Det skal nok blive hyggeligt... Fra D. 27. Ved jeg ikke hvad der skal ske...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 24/12-04 17:05 
Jeg skal holde det herhjemme med forældrene og de mindre
brødre ;)

Og så står den ellers bare på julefrokoster d.25/26/27.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 24/12-04 17:34 
Min kæreste og jeg er i fuld gang med al maden. Vi holder altid jul selv, og har gudskelov ingen julefrokoster. Derfor står den på nyindkøbte Zelda Red+Blue i juledagene, der traditionelt set er gamer-dage for os :)

God jul til alle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig