X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right på J-popcon


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 05/11-04 10:58, rettet 05/11-04 14:52 
I forbindelse med J-popcon, den årlige messe for japansk popkultur i Valby, skal Play:Right i år stå for spilrummet.

Der vil være standere med Metal Slug 3 og OutRun 2 til Xbox, samt et bredt udvalg af interessante, japanske spil til Neo Geo, Famicom, Super Nintendo, MegaDrive, Saturn, PlayStation, Dreamcast og GameCube.
Spiludvalget vil spænde fra sjove nye spil, som Katamary Damacy og Gradius V til klassikere som Final Fantasy og Mega Man X, og supleres af en masse spændende importtitler, dansespil og andet interessant.

Spilrummet åbner omkring kl. 16 i dag, fredag d. 5/11 og lukker søndag morgen.

J-popcon afholdes i Valby Medborgerhus.
Læs mere på http://www.j-popcon.dk

Link...
psychomantispsychomantisSkrevet 05/11-04 11:05 
Det var så den berømte dråbe, der får mig til at dukke op :-)
Zzap!Zzap!Skrevet 05/11-04 12:29, rettet 05/11-04 13:03 
Der var jeg lige ved at misse J-Popcon!
Jeg havde på een eller anden måde fået ind i hovedet at det var den 12. det startede.
Tak for det Playright!
Born to kill space
Le RoofLe RoofSkrevet 06/11-04 01:05, rettet 06/11-04 01:34 
Status-rapport fra J-popcon:

Jeg skal lige hilse at sige at der er pænt meget gang i spillerummet på J-popcon :)

Af en eller anden grund er der ikke noget spil i den ene Xbox-stander (Metal Slug 3 mangler). Lidt ærgeligt men vi klarer os nok alligevel.
De mest spillede spil, indtil videre, har tydeligvis været Metal Slug (MVS) og DoDonPachi til Saturn.

Til 2D-fighter fans (få så fingeren ud Darklynoon, dRxL og 3of19) kan jeg oplyse at der er King of Fighters '98 (AES), King of Fighters '99 (MVS), Super Street Fighter II X (DC), Street Fighter III: 3rd Stike (DC), Capcom vs. SNK 2 (DC) og Guilty Gear XX #Reload (PS2). Hvis jeg så bare kunne få noget modstand her i weekenden *suk*

Gider man ikke at spille mere (hvor usandsynligt det end lyder) kan man altid ta' det helt afslappet i en af stedets 4 biograf-rum, hvor der kører anime døgnet rundt. Ghost in the Shell 2 vil iøvrigt blive vist på søndag kl 11 - 13. Så er der vist ikke flere undskyldninger ;)

Sidst, men ikke mindst, er der tilsynladende ret mange som er udklædt til lørdagens cosplay konkurrence! Det skal nok blive lidt af et højdepunkt. Garanterer i hvert fald at det bliver undeholdende :D
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dRxLdRxLSkrevet 06/11-04 07:40 
Jeg skal nok slæbe kæresten med derud i dag. Hvem fra P:R staben kan man regne med at møde? Hvem ellers?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/11-04 07:55 
Trist at det er meldt ud så sent, men håber det bliver sjovt for dem af jer der kan nå der ud!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/11-04 08:14 
Jeg skulle aldrig ha åbnet denne her tråd, mens jeg sad på den weekendvagt, på aalborg kasserner, der ødelagde mine chancer for at komme afsted :'(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Le RoofLe RoofSkrevet 06/11-04 08:42, rettet 06/11-04 08:46 
dRxL>
Jeg skal nok slæbe kæresten med derud i dag. Hvem fra P:R staben kan man regne med at møde? Hvem ellers?

Mig, Sumez, Svovlmunk og Per S står for Game Room'et hele weekenden (Per kommer dog først idag). Derudover fik jeg overtalt JAA til at kigge forbi senere i eftermiddag. Psychomantis var der igår og Darklynoon (uha, hvor der der langt over gaden ;)) dukker op imorgen.

Iøvrigt er SkyblazeR også på J-popcon, for at promovere P:R's søstersite eiga, og stikker selvfølgelig jævnligt hovedet ind til os andre :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Per SPer SSkrevet 06/11-04 10:21, rettet 06/11-04 10:24 
Jeg tager min bærbare Sega Nomad (PAL/NTSC 50/60 Hz moddet) med, hvor der bliver mulighed for at vise Gaiares og New Zealand Story frem.

En udvalgt stak Saturn spil er også fundet frem, hvoraf det ekstremt flotte 2d action RPG Princess Crown er med. Det har jeg aldrig vist frem før. Ellers er det Elevator Action Returns osv.

Xbox demo standerne bliver "fyldt op" med spil i dag.

Jeg forventer at være både i game-room og på Eiga standen. Helst samtidigt hvis tidszonerne tillader det.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig