X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS Import


Svar
RJKRJKSkrevet 02/11-04 15:50 
Jeg har besluttet mig for at importere en DS. Spørgsmålet er så bare, hvor det skal være fra? Jeg har ikke den voldsomme erfaring med den slags. Krav er bare, at det skal gå så hurtigt som muligt og være så billigt som muligt - selvfølgelig ;)

Jeg har selv luret lidt på canadiske Video Games Plus.

Andre eller bedre forslag...?

VG+ :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
109 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 04/11-04 22:23 
Chrono>
Det kunne godt være man bare skulle smide den pre-order et sted nu, da flere begynder at lukke for pre-orders. De kan ikke følge med når Nintendo kun har 300.000 maskiner klar til launch.

Det er jo bare den første dag... de skulle jo sender over 2 millioner afsted inden året er omme...
Zzap!Zzap!Skrevet 04/11-04 23:39, rettet 05/11-04 12:18 
Er der nogen der har en release liste for resten af året i US?
De to spil jeg nok er mest interesseret i, er Animal Crossing og Mario Kart.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 05/11-04 00:23 
Begge to er efter alt at dømme først i 2005.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 05/11-04 09:12 
Der er faktis en del der ikke tage flere preorders.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 05/11-04 10:28 
Går de via europa med hardware, så vi undgår told?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 05/11-04 10:44 
.. Og hvis det er, at pakken bliver taget i tolden,
hvad er prisen så på derefter?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 05/11-04 10:58 
25% af prisen, plus en masse gebyrer (som sikkert alene udgør 100kr..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 05/11-04 12:40 
38%
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 05/11-04 12:44 
Nåja.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 05/11-04 13:17, rettet 05/11-04 13:18 
Gebyret er på 55 kr.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/11-04 14:25 
RJK>
Begge to er efter alt at dømme først i 2005.

hvordan kan det være, når mario kart nu er med i købet af en JPN-DS?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RJKRJKSkrevet 05/11-04 14:54 
Jeg refererer bare, hvad jeg har læst. Men der er jo heller ikke længe fra den japanske DS release til 2005...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 29/12-04 16:28 
Nå, nu kan jeg altså ikke vente mere og har bestilt en US DS fra www.videogamesplus.ca, samt en masse andet skrammel, så må vi se hvornår det kommer...
SqafemrSqafemrSkrevet 29/12-04 17:41 
RuneSP>
Nå, nu kan jeg altså ikke vente mere og har bestilt en US DS fra www.videogamesplus.ca, samt en masse andet skrammel, så må vi se hvornår det kommer...
Må jeg spørge hvorfor du ikke købte en af de ds'er der er til slag her på siden? :)
RuneSPRuneSPSkrevet 29/12-04 17:42, rettet 29/12-04 18:19 
w00t hvornår har der været det? ej du tager fis på mig...

[edit] ok kan godt se der er et par stykker til salg :)

Men jeg skulle alligevel også have noget andet gejl med til min GC, samt at jeg får det lidt billigere på VGP... får en DS + Super Mario 64 til ca. 1400 kr + højst sandsynligvis told...
SqafemrSqafemrSkrevet 29/12-04 18:05 
OK, det er også federe at få sådan noget fra nyt ;)
RuneSPRuneSPSkrevet 29/12-04 22:09 
Jepper, og de skulle eftersigende få nye forsyninger i dag eller i morgen så det kan jo være at man er heldig *hydr*...
RuneSPRuneSPSkrevet 29/12-04 23:40, rettet 29/12-04 23:45 
Yeehaw, desuden så kan jeg også være sikker på at jeg ikke får nogle døde pixels:

"
Dear Rune,

Your Nintendo DS is going to ship out tommorrow or Friday. We have
received stock on North American DS units and will fill your order due to
the problem with dead pixels alot of customers are having we will be
testing your machine for this defect to avoid the trouble of you having to
return the unit to us. We will email you your tracking number once it
ships and any other in stock items you order along with your DS will
ship in the same package."

Er sgu helt i orden!

Desuden, ved nogen hvor lang tid der normalt går fra varerne bliver sendt af sted fra Canada, til de ankommer her i bitte DK?
RJKRJKSkrevet 29/12-04 23:55 
DVD Box Office er til grin. Jeg har stadig intet fået for min bestilling fra først i november...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 30/12-04 00:37 
Skulle også lige til at placere min ordre der, eftersom der stod ikke noget om at de ikke havde DS på lager, men så tog jeg chancen og bestilte hos VGP, så må vi bare håbe de er hurtigere... Der stod at det tog 1-7 dage ved levering hvis de havde det på lager, og de får DS'en på lager i morgen eller overmorgen så håber at jeg kan få min bestilling i næste uge, det ville i hvert fald være nice ^^ :)
RuneSPRuneSPSkrevet 31/12-04 03:08, rettet 31/12-04 03:08 
Yir, så er det blevet afsendt :D

Jeg har fået sådan et tracking nummer, men hvor kan jeg bruge det?
happyEDhappyEDSkrevet 31/12-04 09:28 
Det selskab de bruger til at sende. Det må stå på din ordre.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DommergaardDommergaardSkrevet 31/12-04 11:24 
Jeg kom hjem fra Egypten igår og posten har været her 2 gange med min Asiatiske DS ;) De kommer med den igen på mandag. Fik følgende i julegave (ang. DS):

- Asiatisk Nintendo DS (med 220V's strømforsyning)
- Car adaptor (så man kan sætte stræm til via cigaretstikket)
- Super Mario DS
- Org. itui til min DS!

Wohoo... :D
MKMMKMSkrevet 01/01-05 14:28 
Hvordan ser det ud med Lik-sang og told? Hvis man bare vælger Airmail som forsendelsesmetode, er der så nogen ko på isen?
NaieraNaieraSkrevet 01/01-05 14:35, rettet 01/01-05 14:35 
Jo. Den falder nok også igennem isen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 01/01-05 14:51 
Grunden til at nogle af jer ikke har modtaget jeres Amerikanske DS er helt sikkert fordi de ikke har dem på lager. Mine forældre havde først bestilt en US til mig, men den kunne de ikke levere før en gang i januar, så vi valgte den Asiatiske i stedet, hvilket jeg er glad for pga. det med strømforsyningen.

Jeg modtager min med posten imorgen, skal nok skrive lidt om hvad jeg synes om guldklumpen! ;)
RuneSPRuneSPSkrevet 03/01-05 16:30 
Genialt. Jeg sender ordren onsdag, og de sender så pakken om fredagen og jeg modtager så pakken om mandagen efter weekenden :) Toldfri!

Det er sgu nice må jeg sige... og så slap jeg kun af med 1650 ca. for en DS + Metroid First Hunt + Super Mario 64 + DS Itu + et DS kit med en masse ting, bl. a. høretelefoner, skærmbeskyttere, ekstra stylus, spilkasser osv... :)
JAAJAASkrevet 03/01-05 18:06 
Den er så ikke toldfri. Det er nemlig nu, at du selv skal informere toldvæsenet om, at de har lavet en fejl, og at du selvfølgelig vil betale det, der tilkommer dem :P
RuneSPRuneSPSkrevet 03/01-05 18:39 
Nemlig ja! :)
DommergaardDommergaardSkrevet 03/01-05 18:40 
Jeg modtog min pakke idag. Der blev lige smidt 512 kroners told oveni! :!

Men den er cool!
RuneSPRuneSPSkrevet 03/01-05 18:47 
Hvor bestilte du fra?

Btw, hvor lang tid tager den om at lade op? Kan snart ikke vente meree!1!! 15!%! 4e!€ <gtb
seebergseebergSkrevet 03/01-05 18:58, rettet 03/01-05 18:59 
Fire timer hverken mere eller mindre!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SonicSonicSkrevet 03/01-05 18:59 
Det er dyrt at være medlem her på forummet... i smitter gør i... har også lige bestilt en med lidt spil til den samt et spil til gba.... waaah :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RuneSPRuneSPSkrevet 03/01-05 19:05 
Seeberg>
Fire timer hverken mere eller mindre!

Amen... det kan, og har jeg da slet ikke lyst til at vente på! Tror I der sker noget ved at man lige "snyder" en enkelt gang og spiller en times tid efter 2 timers opladning hehe...
SonicSonicSkrevet 03/01-05 19:10 
Det er vel ligesom med mobiltelefoner... der sker nok ikke andet ved det end at batterilevetiden derefter er en anelse ringere end hvis man lader den lade fuldt op... skal dog ikke kunne sige det :)
Hvordan var det nu det var? Man kune bruge sin oplader fra sin gba sp til at lade med, ikke?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
seebergseebergSkrevet 03/01-05 19:46 
Et godt råd: Bid i det sure æble, og lad den lade fuldt op! Ellers sker der grusomme ting ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 03/01-05 20:00 
DS'en bruger vel et lithiumbatteri ligesom SP'en?
Så vidt jeg ved kan det godt tåle en del sjatopladning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/01-05 20:01 
Man kan iøvrigt også sagtens spille mens den oplader..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 03/01-05 20:04 
RuneSP>
Hvor bestilte du fra?

Btw, hvor lang tid tager den om at lade op? Kan snart ikke vente meree!1!! 15!%! 4e!€ <gtb

Lik-sang. :)
NeonodeNeonodeSkrevet 03/01-05 20:28 
Jeg spillede på min lige da jeg flået den ud af æsken og det er der ikke sket noget ved!!! Det var hvis også mest i gamle dage, da batterierne ikke var så modificeret og ikke havde ret lang levetid..!!
SonicSonicSkrevet 05/01-05 16:07 
Ser ikke ud til at de har nogle på lager hos vg+ ... øv øv! Har ihvertfald ikke fået info om at den er sendt eller noget... håber snart de får nogle hjem, da jeg er ret ivrig efter at teste vidunderet :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-05 16:15 
Er der nogen der har fået prøvet noget link-up i Mario? Jeg vil meget gerne vide, om der virkelig er så meget lag på som vi fik at vide for et stykke tid siden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
seebergseebergSkrevet 05/01-05 17:19 
På Gamespots forum er der ingen klager over lag. De kæfter op om, hvor fedt det er at spille Mario, Metroid demo etc.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-05 17:22 
Lækkert!

Jeg vil nu stadig gerne høre jeres personlige erfaringer med det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RuneSPRuneSPSkrevet 05/01-05 17:27 
Alt hvad IGN skriver om DS skal man i hvert fald tage med et gransalt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-05 17:41 
Jeg kan ikke huske om det var IGN. Men jeg husker at der stod at laggen var så slem at de måtte stoppe flere gange.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/01-05 18:16 
Har fået prøvet Mario i multiplayer, og det fungerer upåklageligt - eneste problem er, at det kan tage lidt tid før maskinerne finder hinanden første gang.
DommergaardDommergaardSkrevet 05/01-05 18:21 
Årsag til lag kan nok også være hvis man sidder lidt for langt fra hinanden. Der er en mur imellem en eller lign. det burde da ikke være et problem hvis man sidder forholdsvis tæt på hinanden!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-05 20:17 
Det jeg havde læst sad de omkring 1 meter fra hinanden.

Men det var sikkert bare en spasser som skulle skabe panik. Og få folk til at bitche maskinen før den udkom.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 05/01-05 23:32 
Ja, nu kan der ikke gå mnge dage mere, fik lige en mail om at pakken var sendt... savle :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
109 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig