X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EDGE nye pop design!!


Svar
OvermindOvermindSkrevet 02/11-04 10:45 
Jeg var så lige ved at få et hjerteslag da jeg så forsiden på EDGE nr 143. NY skrifttype!! Ok det kan man så overleve - men når man så begynder at pille forsiden fra hinanden i den tåbelige DS model, trækker jeg ligegodt grænsen.

Derefter bladrer man videre kun for at opdage den ene reklame efter den anden for Halo2 m.fl.
For slet ikke at tale om opsætningen af artiklerne - det minder sku om de horrible "officiel PS2 og Xbox" magasiner med små uoverskuelige infobokse og billeder sat ind hist og her.

Det er virkelig sørgeligt at gamings sidste hardcore blad er blevet offer for popblad kulturen.
You are not a Tanaka!!
fumfumSkrevet 02/11-04 10:49 
Jeg synes ikke det er så slemt som "officielle PS2 og Xbox" magasiner. Men vi er da på vej derhenad.
Efter gennemlæsning, næsten alle artikler, så må jeg sige at det stadigt er et godt blad.
Slår det danske Super Play med flere længder.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dRxLdRxLSkrevet 02/11-04 11:37 
EDGE nye pop design!!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/11-04 11:38 
Reklamerne er vist på samme niveau som normalt.

Men ja, jeg var også noget skuffet over det meget mainstream-agtige lay-out inde i bladet.
Jeg synes det virker helt vanvittigt, at det gamle lay-out skulle skræmme læsere væk. [Eller hvilken grund de nu har til at lægge sig så meget tættere op ad de andre]

Til gengæld ser det ud som om indholdet er uændret.
RedEye kommer tilbage - så er jeg glad.

Artiklen(erne) om Nintendo DS er super fed(e).
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/11-04 19:30 
Hvad handler DS-artiklerne om? Overvejer lidt at købe det, pga. dem og Half-Life 2-anmeldelsen.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/11-04 09:52 
He he - ja hvad tror du?

Det er en meget grundig artikel om maskinen og de ting den kan, og hvorfor det fungerer. Samt nogle små stikpiller til PSP ;-)

Så fortæller de om en lang række af de spil der kommer til DS'en.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
fumfumSkrevet 03/11-04 09:59 
Især lød det sjovt med det nye yoshi-spil. Tegn skyer på den nederste skærm, de scroller op så yoshi har noget at gå på, tegn balloner der scroller op og fanger fjenderne.
Kunne være temmelig sjovt, efter beskrivelsen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig