X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konkurrence uge 45


Svar
SideshowSideshowSkrevet 01/11-04 22:27, rettet 01/11-04 22:48 
Sidste år var det virkelig positivt, så flinke folk var til, at bidrage med præmier. Dog var det utroligt skuffende, så få der gad, at tage chancen ved at deltage i konkurrencerne.
Sidste nævnte er heldigvis anderledes nu, men det skal helst ikke kun byttes om. Så hvis nogen har et eller andet de kan bidrage med, så vil vi være mere end glade. Det behøver ikke være noget vildt. Jeg lagde godt nok ud med en lidt voldsom bonuspræmie, men det var mere for at få gang i interessen. Havde heldigvis flere eksemplarer. >8)
Men sig endelig til, hvis I kan bidrage med noget. Alle har noget, som de ikke bruger.

------------------------------------------------------------

Præmie: Freedom Fighters (xbox)

Sidste frist for svar: 23:59 søndag

1) 0:00
2) 0:19
3) 0:40
4) 0:54
5) 1:12
6) 1:35
7) 1:52
8) 2:05
9) 2:30
10) 2:50
11) 3:07
12) 3:25
13) 3:50

Link smider RJK nedenunder satser vi på >8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 01/11-04 22:38 
Vi satsede forkert. >8)

Trækker den lige selv med herover.

mp3
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SumezSumezSkrevet 01/11-04 22:42 
Der er godt nok mange, jeg er helt lost på her. Til gengæld er der andre sange jeg er glad for at høre repræsenteret. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SideshowSideshowSkrevet 01/11-04 22:46 
Du hører vidst også til dem der bør gøre sig bedre i retro Sumez i forhold til denne her. >8)

Men jeg bliver da meget overrasket, hvis den er for svær. Jeg forventer at procenten i korrekthed stiger lidt i forhold til sidste uge.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SumezSumezSkrevet 01/11-04 22:56, rettet 01/11-04 23:01 
Jeg burde klare mig mindst ligeså godt i "nye" spil som "retro", da jeg har spillet mindst ligeså meget af førstnævnte.
Der er da i hvert fald én sang i denne konkurrence, som jeg genkender, og som jeg ikke tror alle og enhver kan.
De fleste andre siger mig absolut intet, og jeg har svært ved at forstå hvordan de kan sige andre mere, men må nok hellere give op på forhånd. :P

EDIT: Nej, glem det.. jeg tænker helt skævt. Jeg tror næsten alle får førnævnte sang >.<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SideshowSideshowSkrevet 01/11-04 23:04 
Hvilket nr. er sangen du omtaler?

Men hvis nu alle har det ligeså svært som dig. Så er der stadig håb.

Men jeg er overbevist om, at der nok skal komme nogen hajer og afgøre denne kamp i game, set and match. >8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
WehnerWehnerSkrevet 01/11-04 23:10 
Ok i den første konkurrence kendte jeg ni af temaerne selvom jeg kun kunne sætte navn på 4-5 og derfor valgte ikke at deltage.

Men her kender jeg kun 100% sikkert tema 5. der er et eller to mere, jeg måske har hørt, så allerhøjst tre :)

Held og lykke til jer andre...

Jeg synes i øvrigt at baslyden i det allersidste tema er fed på en speciel måde. Glæder mig til at høre, hvor det stammer fra.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 01/11-04 23:12 
Jeg er overrasket over at du ikke kender det sidste tema. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 01/11-04 23:25 
Det er et af de to jeg synes jeg kender, men ikke kan placere...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 01/11-04 23:26 
Sumez>
Jeg er overrasket over at du ikke kender det sidste tema. :)

Hehe, ja. Som jeg lige har snakket med Sideshow om, så var det også det eneste, jeg umiddelbart kunne genkende. Og den var så også meget nem ;) Og en suveræn sang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 01/11-04 23:27, rettet 01/11-04 23:28 
Jeg er konsekvent med, hvor lidt jeg kan genkende. I retro kunne jeg en. I de nye... ja, der kan jeg stadig kun én sang. Selvfølgelig den sidste (som var et herligt spil).

Skidt.
SumezSumezSkrevet 01/11-04 23:28 
Jeg har tre, og teorier om tre andre, men tror godt jeg kan trække en af disse tilbage, hvis du ikke har fundet den. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 02/11-04 00:11 
Ved nærmere lytning tror jeg faktisk jeg kan en til. Woohoo, mine vinderchancer blev lige fordoblet til... ja, stadig ingen ting ;-)
John DoeJohn DoeSkrevet 02/11-04 00:18 
Wow jeg tror dælme jeg kan 3, havde ikke regnet med mere en, da jeg kun gamecube, og kender ingen med ps2 og xbox
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
SideshowSideshowSkrevet 02/11-04 09:29 
Det er ikke nødvendigt, at nævne den pågældende platform, som melodierne tilhører.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ChronoChronoSkrevet 02/11-04 09:47 
Jeg kan helt sikkert to. Den sidste er selvfølgelig i blandt :)

Og så kan jeg genkende lidt mere end en håndfuld af de andre, så dem vil jeg forsøge at huske inden søndag...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PapandPapandSkrevet 02/11-04 10:16 
Jeg havde rigtig regnet med at slå igennem her, men nej. Kan genkende sølle en.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/11-04 16:24, rettet 02/11-04 16:29 
Er alle tracks originaler eller er der remixes imellem? (Det fik vi også at vide i den foregående, hvor bonussen var remix, mens resten var origs). Og er det altsammen tema-musik eller er noget af det ingame.

RETTELSE:
Op i r....!!! Det kan være ligemeget for mit vedkommende! Jeg kan TO, TO SIGER JEG!!! ARGH! Nå, jeg må vente en uge til næste runde... :-((((
SideshowSideshowSkrevet 02/11-04 16:43 
Jamen så må jeg jo tage det til mig, hvis det virkelig er så svært, som det denne gang ser ud til. Men jeg lader den stadig stå. Hvis alle giver op fordi de kun kan 2, så har vi i øjeblikket en vinder med 1 rigtig. >8)

Alle tracks er originaler. Sådan vil det altid være med mindre andet er nævnt. Om det er tema eller in-game vil jeg ikke afsløre.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SumezSumezSkrevet 02/11-04 16:50 
At dømme efter feedbacken herinde, står jeg ligefrem til at vinde, som det er nu. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 02/11-04 17:22 
Jeg skal nok komme i tanke om flere inden søndag :)

MP3'en står på repeat!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HardballerHardballerSkrevet 02/11-04 17:59 
Efter 2:50min har jeg hørt nogen jeg kan genkende.. Men ikke smide navn på :(

Well, den er jo heller ikke færdig endnu :D
PlaykidPlaykidSkrevet 02/11-04 19:55 
Hmm, #3 kender jeg;)

Og nr.2 ved jeg udemærket godt hvad er, men jeg kan simpelthen ikke komme på det.
Andre lyder jeg også til at kende, men de er svære.
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 03/11-04 00:20 
De mest irriterende er dem, hvor man _ved_, at det må være en af 2-3 muligheder. Men hvilken er det så lige? Grrrr...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig