X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 01/11-04 21:07 
Så er jeg endelig kommet igennem det... og fuck det er skod... at jeg ikke har fået lavet en skid lektier de sidste par dage pga det :) Utroligt spil, men dog ganske kort... (gennemførte det på 8-9 timer, og kunne ikke flere finde quests :/)

Men når man har gennemført det kan man så ikke spille videre? Vil da nemlig lige have nogle børn med konen (det er da muligt?) og så få trækket det åndsvage sværd ud af stenen :D
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 01/11-04 21:18 
du skal bare lade credits løbe over skærmen 1 gang!
By the power of Grayskull!
RuneSPRuneSPSkrevet 01/11-04 22:11, rettet 02/11-04 00:46 
*SPOILER indført af Moderator*
Ya, har lige fundet ud af det... troede bare ikke det kunne passe, det tager jo en masse tid... men damn det der sværd man får når man slår sin søster ihjel er nice :)

Kan slagte alle byens borgere og vagter på ét hug :)

Det der sværd man hiver ud af stenen er da elendigt... selv det sværd jeg havde før det bedste var bedre end det... kan man egentlig ikke tage sværd med ind i Bowerstone (eller hvad det nu hedder, byen tæt på Heroes Guild)? Vil nemlig lige gerne slå min kone ihjel... lede sæk... (hende der borgmesteren...)

Desuden hvordan går man i seng sammen?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 01/11-04 22:38 
du kan desværre ikke gå amok i bowerstone. Jeg håbede selv på at der var en eller anden form for cheat der muliggjorde henrettelsen af mange af de irriterende borgere + de børn der gør grin med mig :)
I win, you loose
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig