X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 - hvis nu..


Svar
OkottaOkottaSkrevet 27/10-04 16:25 
Hvis nu man havde fået et stk Halo 2 nu - den normale udgave, og ikke Limited Edition udgaven - og var interesseret i at sælge den, hvad ville folk så finde rimeligt at betale for den?

Lad os antage at den er folieret og uåbnet, og lad os ligeledes antage at det naturligvis er PAL udgaven, samt selvfølgelig IKKE nogen piratkopi, men den helt normale retail version, som man finder i butikkerne.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 27/10-04 16:32 
Med antallet af dage til release i mente, tror jeg ikke jeg ville give mere end vejledende udsalgspris. Det kommer trods alt om 15 dage.
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 27/10-04 16:39 
Max. 1000 kr. :)
Men nu hvor de mangle nogle fede features i, så well.
Spiller nu: Halo 3
ComradeComradeSkrevet 27/10-04 18:56, rettet 27/10-04 18:57 
Tror da ikke MS er særlig glad for du har det spil lige nu, medmindre du selvfølgelig heller ikke har det, men bare vil vide hvad folk er villige til at give for et spil som endnu ikke er udkommet, eller at du sidder med en anmelderkopi (Nogle gange får man også anmelderspil i almindelige æsker med manual og originalt cover.

EDIT: men for at svare på spørgsmålet tror jeg da ikke jeg ville give mere end hvad det kommer til at koste om ca. 2 uger, var det Halo 3 derimod.. ;D
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RuneSPRuneSPSkrevet 27/10-04 19:17 
Well, hvis du har spillet kan jeg ikke se hvorfor MS er så overraskede over at det "allerede" er kommet i pirat kopi :/
OkottaOkottaSkrevet 27/10-04 19:38 
Jeg har desværre ikke selv spillet - jeg var bare nysgerrig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
yokanabsteryokanabsterSkrevet 27/10-04 20:17 
Du ville nok kunne høste en 2-3 tusinde dollars på Ebay, fra en eller anden rig fanatisk fan.
soon the world will be one big computer
ComradeComradeSkrevet 27/10-04 21:58 
Tror jeg ikke.. det vil jo altid tage et par dage før det blev solgt, derudover skal det jo også sendes, efter en betaling på et par dage først lige skal gennemføres, og til sidst er der nok ikke den store fidus i det ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig