X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy VII Spinoff Til PSP


Svar
JAAJAASkrevet 27/10-04 15:54, rettet 27/10-04 15:57 
Square Enix har annonceret et Final Fantasy VII spinoff til PSP. Der er tale om et Action RPG og altså ikke et remake, som vi ellers nok er en del, der havde håbet på. Jeg bliver sikkert nødt til at have det alligevel, så det er godt, at det ikke kommer før i 2006. Tid til at spare sammen :P

FFVII Crisis Core
dpldplSkrevet 27/10-04 16:09 
har de første annonceret den idag?

Mindes jeg så en spinoff spil til FFVII, som vil følge med den nye film til VII (også kun vis man købt spillet til PSP).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RJKRJKSkrevet 27/10-04 16:11 
Dette er det tredje kommende FFVII-spinoff-spil. De to andre er til mobiltelefoner og PS2.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dpldplSkrevet 27/10-04 17:04 
damn.... det bliver jo helt dyrt i sidste ende :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SephirothSephirothSkrevet 27/10-04 17:41 
RJK>
Dette er det tredje kommende FFVII-spinoff-spil. De to andre er til mobiltelefoner og PS2.

.. og så er der Advent Children.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 27/10-04 17:49 
...som ikke er et spil :!
jaesjaesSkrevet 27/10-04 18:49 
Det er en god nyhed, og jeg er faktisk glad for, at det ikke er et remake - specielt når der er tale om et spil, som de fleste fans af genren alligevel har spillet.
JAAJAASkrevet 27/10-04 20:03 
Ja, det er faktisk ok, at det ikke er et remake, men jeg havde foretrukket et rent RPG i stedet for et ARPG.
jaesjaesSkrevet 28/10-04 02:22 
Det skal nok komme... Håber jeg :)
SumezSumezSkrevet 28/10-04 10:54 
Nu må de snart se at styre sig. FF7 var et udmærket spil, og jeg synes det er fedt med AC-fortsættelsen, men så skal der altså heller ikke koges flere boller på den suppe..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 28/10-04 11:39 
I det mindste ikke den slags boller.

Hvis det er action-agtigt er der sikkert ikke så meget historie, og så er der vel ikke meget ved FF7.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 28/10-04 11:58 
Der er da masser af historie i Kingdom Hearts og Secret of Mana.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 28/10-04 13:10 
Bliver det action-rpg'er?

Tror lige jeg læser nogle previews, og lader være med at gætte mere på indholdet ud fra screens :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 28/10-04 13:13 
Det der cerberus-etellerandet med Vincent har vist ikke så meget RPG over sig, men uanset hvilken genre det er, skal Square nok putte masser af historie i. Jeg har ikke spillet The Bouncer endnu, men det skulle efter sigende være RET tungt med historie.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 28/10-04 14:12 
The Bouncer har en rimelig (god) historie, men det er mest kampene som dominere spillet. Det er sjovt med den måde udviklingen i historien går på alt efter hvem man vælger - ok, ikke så meget udvikling men der sker lidt forskelligt forskellige steder i spillet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig