X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Første Halo 2 anmeldelse


Svar Sortering
ComradeComradeSkrevet 24/10-04 22:31 
Det amerikanske OXM har anmeldt Halo, og det har givet det 9,7 så det ser ud til at indfri alle forventninger :)

Billede taget af anmeldelsen fra bladet
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
85 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
DarkenDarkenSkrevet 30/10-04 19:05 
Valkyrie>
Jeg, er ihvert fald ekstremt glad for at der overhovdet er co-op i! Og tilmed 4 player co-op er da rigtig fedt, synes jeg!

Det var vist nået ligende som Bungie sagde da de blev spurgt om hvorfor der ikke var co-op på system link, og det samme med halo co-op online med Gearbox.

-Val

kommer man ikke til at kunne spille coop over system link?? nederen, coop 4 player lyder fedt, men vil alt mindre end en projektor ikke være for småt? =\
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/10-04 19:37 
Der er da ikke 4 player coop, kun 2 player. Der er 4 player Xbox Live split screen.
I win, you loose
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/10-04 19:38 
Comrade>
Har lige set videoanmeldelsen, og det ser skuffende ud, specielt AI'en ser ud til at være dårlig.

Enig! Derudover ser animationerne rædsomme ud. Det blev desværre ikke så lækkert som håbet. Det ser ellers rålækkert ud på screenshots, men det beviser jo bare at man intet kan tyde af den slags :(
I win, you loose
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 30/10-04 19:39 
Kan man spille 4 i co-op? Er ret sikker på at jeg har set at Bungie har afkræftet det?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
DarkenDarkenSkrevet 30/10-04 19:58 
dunno citerede bare val
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
yokanabsteryokanabsterSkrevet 30/10-04 21:01 
Og til de høje karakterer vælter ind :) :

OXM UK 10/10

OXM AU 10/10

Famitsu Xbox 37/40

OXM US 9.7/10
________________________________________

OXM UK CITAT:

1. The AI is so entertaining in its own right, you almost don't have to play the game to enjoy it! Watching enemies fight is brilliant fun!

2. Almost every type of multiplayer setup has been catered for : Split-screen, System Link and Xbox Live. No Live co-op though.

3. Takes all the best bits from the original Halo and builds upon them with new features like dual wielding and vehicle hijacking.

4. Fifteen levels, all absolutely massive, and without any of the repetition that tarnished the prequel.

5. Some of the best graphics and art design in videogame history. A fascinating and unforgettable sci-fi vision.

The Verdict :-

We doubt you'll ever play a better single-player and multiplayer game on this generation of consoles.

10/10
soon the world will be one big computer
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/10-04 21:20 
RQvsnapz>
Der er da ikke 4 player coop, kun 2 player. Der er 4 player Xbox Live split screen.

Jep! My bad! Sorry!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/10-04 22:43 
Yokanabster>
Og til de høje karakterer vælter ind :) :

Nu mangler vi så bare karakterer fra lidt flere uofficielle kilder.
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 31/10-04 01:29, rettet 31/10-04 01:32 
Så er den første uoficielle anmeldelse kommet fra:

Electronic Gaming Monthly ( EGM )

Score 98/100

Halo 2 (GotM): 10, 10, 9.5
Good: Superb Online Mode, Polished to Perfection.
Bad: "The End"
Final: 98%
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 31/10-04 10:18 
jeg synes jeg har hørt rygter om at de scores er fake...
I win, you loose
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/10-04 10:23, rettet 31/10-04 10:24 
Valkyrie>
heh... har du scans/links palle?:)

vil gerne se et famitsu review der giver sådan en score:)

-Val

Nej desværre...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/10-04 11:12 
Yokanabster>
Så er den første uoficielle anmeldelse kommet fra:

Electronic Gaming Monthly ( EGM )

Score 98/100

Halo 2 (GotM): 10, 10, 9.5
Good: Superb Online Mode, Polished to Perfection.
Bad: "The End"
Final: 98%

Fake!

EGM er altså heller ikke særlig troværdige(De gav dog Halo 10/10/10:P)

Palle - fandt det selv:D

-Val

Juhu...
Well crucify the insincere tonight...
DommergaardDommergaardSkrevet 31/10-04 11:17 
Det lover sq godt! Jeg glæder mig helt vildt til jeg modtager mit Halo2 om en uges tid!

:D
UltraUltraSkrevet 31/10-04 20:25 
Jeg har også lige bestilt en kopi!
I've fuck the girl in Hanson...
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/10-04 21:49 
Også mig! Fik den sidste SE i min EB:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 31/10-04 22:25 
hvad mener du.. havde de et maksimum på hvor mange der kunne bestilles`?
I win, you loose
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/10-04 23:43 
Det ved jeg ikke - Jeg tog bare den sidste sølv boks der lå på hylden:D

-Val
Well crucify the insincere tonight...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/11-04 15:32 
What? Sidste, box, fysisk? Har du LE nu? Bestilt på nettet.
soon the world will be one big computer
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/11-04 15:50 
Nah... du ved LE stod der bare og jeg snuppede den sidste, gav ham penge i depo. og han sagde jeg bare skulle komme ned den 9 november og hente den:)

Men det var da også for dårligt! Ved ikke hvorfor jeg ventede så længe med at bestile! 9 dage tilbage!!!!!:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/11-04 16:00, rettet 01/11-04 16:18 
Halo 2 anmeldelse fra OXM UK. Opsumering:

( Ret sikkert at det ikke er fake )

SPOILERS = *******


Review Section
- "It's little wonder that at the end of 3 days of hammering in Halo 2, I want to destroy everyone. Having completed the game on heroic diffuciulty, this relentless exercise in carnage and destruction is finally over."

- ******* SPOILERS START ******* "The First chapter is almost a carbon copy of the original game's opening level, The Pillar of Autumn. This time, the fleet defending Earth comes under attack. MC and Sergeant Johnson must reclaim their space-bound manor from the Covenant. Earth itself is also very much under threat, for the next two levels atleast." ******* SPOILERS SLUT *******

- "The immense concrete metropolis of New Mombassa is the staging ground for some insane street-tostreet fighting- like Stalingrad with seven-foot tall alien Nazis"
- "The in-game dialogue is witty, intelligent, and varied. You rarely hear the same line twice."
- "Enemy AI is just as sharp as their ugly forked jaws. Elites are way more ferocious than in the original Halo, and they are just as unpredictable. Almost all of them now carry plasma swords as their secondary weapons. They've become a new definition of pain on Legendary mode."
- "The AI is extremly sophisticated. It's almost as much fun watching two groups of enemies fight each other as it is taking part in the genocidal royal rumble. Three-way battles are so unpredictable that each play through is a totally unique experience."
- "In terms of plot, it doesn't fare so well, deliberately asking more convoluted questions without answering any from the first game. Instead, it prefers to set the stage for the inevitable Halo 3."

- ******* SPOILERS START ******* "But there's plenty of Halo 2 to get through before we stat thinking about Halo 3. 15 massive levels to be exact, 5 more than the original. Okay, so none of the levels are as lengthy as Assault on the Control Room, but that's a good thing in my book. Most take 60-90 minutes to complete on heroic, and there's no repetition or backtracking at all, from start to finish ."
******* SPOILERS SLUT *******

- Hard disk caching means you'll never have to watch a loading screen mid-level.
- There are automatic checkpoints... They are fairly frequent and paced intuitively after every majoy battle.
- "Perhaps most significant of all is the brand new ability to field up to 8 different teams in a single battle. This won't work in obvious two-team game modes like CTF and Assault, but give it a try in modes like oddball or hill.

Bonus Info Section
- "Vehicle damage can be caused by crashing into things as well as by being shot by weapons"
- "Halo 2 is constantly making reference to stuff that happened in the halo novelisations."
- "Halo 2 uses the Havok 2 physics engine, as seen in Psi-Ops"
- "Elites and grunts are happy to climb up onto debris to get a vantage point over you. They'll also jump over huge obstacles with their evil alien bloodluse"
- You can play oddball in fiesta mode with random weapons...
- Hijacking... "The faster you tap the B button, the quicker the hatch will open and the quicker its pilot will be out of his ear."
- "Although it's still possible to do warthog jumps by piling grenades underneath them, most levels have invisible ceilings to stop them going to high."
- There's no ATV, no rocket-hog, and no artic-hog.

Screen caps Section
- Hunters still have a weak spot, but takes more than one shot

- ******* SPOILERS START ******* The Scarab is a covenant mech. Someone call steel Battalion!
******* SPOILERS SLUT *******

- There are so many different types of elites, that we lost count
- Jackals are extremly plentiful in Halo 2. Some of them carry Covey sniper rifles.

- ******* SPOILERS START ******* The zero-gravity Elites only appear twice.
******* SPOILERS SLUT *******

- All debri in zanzibar can be moved
- marines will mount turrets too.

The Summary
Facts you need to know:
(1)The Ai is so entertaining in its own right, you almost don't have to play the game to enjoy it. Watching enemies fight is brilliant fun.
(2)Almost every type of multplayer setup has been catered for splitscreen, system link, and xbox love. No live co-op though.
(3)Takes all the best bits from the original halo and builds upon them with new features like dual wielding and vehicle hijacking.

(4) ******* SPOILERS START ******* 15 levels, all absolutely massive, and without any of the repetition that tarnished the prequel.
******* SPOILERS SLUT *******

(5) Some of the best graphics and art design in videogame history. A fascinating and unforgettable sci-fi vision.

The Verdict
We doubt you'll ever play a better single player and multiplayer game on this generation of consoles.

10/10
soon the world will be one big computer
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/11-04 19:39, rettet 01/11-04 20:17 
Ahh, ok med hensyn til limeted.
Mit indre hype niveau går bare højere og højere op, det er helt vildt!
Halo2 Soundtracket. DET ER SUPER gennemført. Prøv at lytte alle tracksne i egennem. ARGHHHH JEG KAN IKKE VENTE!!!

EDIT:
1) http://halo2.nilerogers.com/Impend/Impend_snippet.mp3
2) http://halo2.nilerogers.com/HereticHero/HereticHero_snippet.mp3
3) http://halo2.nilerogers.com/TheLastSpartan/TheLastSpartan_Snippet.mp3
4) http://halo2.nilerogers.com/Peril/Peril_snippet.mp3
5) http://halo2.nilerogers.com/InAmberClad/InAmberClad_snippet.mp3'
6) http://halo2.nilerogers.com/GhostsOfReach/GhostsOfReach_snippet.mp3
7) http://halo2.nilerogers.com/EarthCity/EarthCity_Snippet_128.mp3


EDIT 2: Mon ikke Halo modtager prisen som årets bedste spil soundtrack, af Rolling Stones igen?

A AM STUNNED!
soon the world will be one big computer
Bede-xBede-xSkrevet 02/11-04 09:41, rettet 02/11-04 09:43 
Comrade>
Det såkaldte Halo killer; "Killzone" ser ud til ikke at leve op til titlen..

Har lige set videoanmeldelsen, og det ser skuffende ud, specielt AI'en ser ud til at være dårlig.

Der er vel ikke nogen som seriøst havde regnet med, at Killzone ville kunne konkurrere med Halo.

Selv det første Edge preview gjorde det klart, at spillet slet ikke var af den kalibre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ComradeComradeSkrevet 02/11-04 21:50 
Nåh ja, men der var stadig nogle som mente at det var et spil, som havde næsten samme potentiale som Halo 2. Det lykkedes bare ikke..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 02/11-04 22:19 
og så ser det jo framragende ud, når det ikke er i bevægelse :D
I win, you loose
KalicolaKalicolaSkrevet 04/11-04 11:42 
Undskyld jeg siger det.. Men jeg er begyndt at tvivle på halo 2...

Hvad er det nu lige at halo 2 har som 1'eren ikke har? Det lader ikke til at grafiken er forbedret på nogen måde. Ja man kan ha 2 våben nu, og køretøjerne kan gå i stykker.. what else?

Misforstå mig ikke jeg, jeg syntes at halo pc multiplayer er noget af det aller bedste multiplayer jeg har spillet, og jeg ser meget frem til xbox live...

Men hvorfor er det lige at Halo 2 vil være bedre end Halo?

Kan vi få nogle gode bud...
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 04/11-04 11:54, rettet 04/11-04 11:57 
halo 2 har jo en anden historie en etteren, det foregår jo på jorden så derfor er der helt andre baner hvilket giver et frisk pust...
og for dem der har spillet multiplayer kan vist kun give mig ret i at det bare er fedt! (måske med undtagelse af Cronoss :P)
KTCKTCSkrevet 04/11-04 13:08 
Da spillet ikke officielt er ude endnu, bør man nok undlade at skrive om det, men mindre man selvfølgelig er anmelder og er i gang med at skrive om spillet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 04/11-04 13:18 
Nu er det jo 2 år siden vi sidst så en video fra Halo 2, singlelplayer delen altså.
Grafikken bør være bedre, og det er jeg sikker på den er.

Historien bliver fortalt meget bedre, og den er noget af det vigtigste i spillet. monotone baner skulle der ikke være nogle af, gameplayet er også ændret, men ikke så meget at man ikke kan kende spillet.

Men hvorfor er du så egenligt ikke begyndt at tvivle på HL2?
Det har jo også bare lidt nye våben og en realistisk fysik ;)
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 04/11-04 13:52, rettet 04/11-04 13:59 
fordi at HL ikke er noget jeg har spillet vildt meget, og har faktisk ikke læst noget om HL2, så jeg har ingen form for forventninger til spillet... Det har jeg derimod til H2
For The Love Of The Game
SolaegSolaegSkrevet 04/11-04 14:00 
Halo 2 skal sgu nok blive fantastisk, hvis de blot udbygger konceptet og idérne fra Halo. Og grafikken, synes jeg da, ser ud til at være forbedret.

Jeg havde godt nok mareridt her sidst, hvor en del af det var, at Halo 2 kun fik 91% i den næste anmeldelse. I kan tro, at jeg blev glad, da jeg vågnede ;-)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 04/11-04 16:12, rettet 04/11-04 16:13 
Darknon, indtil du selv får spillet kan du vel se på anmeldelserne, det taler vidst for sig selv:

10/10 OXM UK
10/10 OXM AU
10/10 GAME INFORMER
10/10 XBN
9.7/10 OXM USA
37/40 FAMITSU XBOX

.... Sindsygt...
soon the world will be one big computer
SolaegSolaegSkrevet 04/11-04 16:19, rettet 04/11-04 16:30 
Jeg synes ikke, at jeg kan se noget på Game Informer. Hvad for et slags site er det egentlig? Famitsu karakteren er dog rigtig, rigtig god, mens resten selvfølgelig er Xbox-relaterede sites/blade.

Game Informer
yokanabsteryokanabsterSkrevet 04/11-04 16:45, rettet 05/11-04 00:07 
Game Informer er et stort Amerikansk multi-konsol blad.

Anmeldelse ( billede af slut side ) ( dødt link i øjebliket )
soon the world will be one big computer
SolaegSolaegSkrevet 04/11-04 22:34 
Dit link virker vist ikke.

Karakteren er jo fin, men Game Informer har desværre kun fået 29,3% thumbs up på Game Rankings.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 04/11-04 22:41 
Hmm, okay... Tidligere idag var der et billede af karakteren i bladet. Jeg har dog aldrig selv læst Game Informer, men ved at det findes.
soon the world will be one big computer
85 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig