X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Logitech controller dårlig?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 07/10-04 12:04, rettet 07/10-04 12:05 
Jeg har lige købt den nye model af Logitech's trådløse controller til krydskassen. Da jeg skulle spille med den, overraskede det mig kraftigt hvor løs den flade directional-pad sidder. Den er nærmest ved at falde ud (skulle man tro). Er det mig der har været uheldig eller er der andre herinde der har samme problem?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WehnerWehnerSkrevet 07/10-04 12:41 
Jeg lavede for det desværre kortlivede blad Software en shootout af en masse uoriginale controllers til Xbox og PS2, for at se, om der overhovedet findes 3. parts controllers, der dur til noget som helst.

Ingen uoriginale controllers nåede op på de originale, men lige præcis Logitechs var de langt bedste. Det lyder som om, du har været uheldig, da jeg ikke mindes at de føltes sådan (men de gjorde en del af de andre mærker).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 07/10-04 12:41 
Jeg har en trådløs logitech controller til PC, og den er i hvert fald ringe. Den sidder dårligt i hånden, og d-pad'et er ligeledes FULDSTÆNDIG elendigt. Det sidder ikke løst som på dit, men det kan slet ikke finde ud af at skælne mellem højre og højre+op, osv. Forsøger man at spille Castlevania med det, ender man med at kaste subweapons hver gang man vil bruge pisken.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/10-04 14:42 
Jeg har netop været et smut i Computercity og de åbnede endnu en controller for at se om problemet skulle være det samme. Og det var det. På Logitech's gamle trådløse (den lange) er d-pad'en ligesom på de originale controllere. Sådan burde det også være på de andre. Æv...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WehnerWehnerSkrevet 07/10-04 14:44, rettet 07/10-04 14:45 
Det er den lange, jeg har prøvet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig