X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Musestyring i konsolspil


Svar
jaesjaesSkrevet 03/10-04 19:00, rettet 03/10-04 19:04 
Jeg vidste ikke, at der fandtes sådan en tingest, sikkert et par andre, som heller ikke er klar over det.

Så mangler jeg bare nogle flere "pc-agtige" strategispil, så skal pc´en pensioneres og iBook´en købes ;)

http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3495&lsaid=146372
StriferStriferSkrevet 03/10-04 19:09 
Så kan man jo owne for groft i Halo 2..:o


Det var da smart!
XBL Gamertag: ZeNtiX
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 03/10-04 19:13 
jamen øhh det har man da hele tiden kunne på xbox pg ps2.. de har jo begge usb..
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
PlaykidPlaykidSkrevet 03/10-04 19:14 
Strifer>
Så kan man jo owne for groft i Halo 2..:o


Det var da smart!

Heh, jeg har nu svært ved at se fordelen der;)
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 03/10-04 19:18, rettet 03/10-04 19:29 
ReinholdJJ>
jamen øhh det har man da hele tiden kunne på xbox pg ps2.. de har jo begge usb..

Svjv, så skulle et spil understøtte musestyring før den her type bokse kom på markedet (er den mon den første/eneste?).

Men anyway, så har boksen den fordel, at du kan indstille følsomheden uanset om spillet har denne funktion (så vidt jeg lige kan huske fra linket).

EDIT: Det er så "kun" deadzone man kan ændre, læste jeg lige.
HulleHulleSkrevet 03/10-04 19:22, rettet 03/10-04 19:28 
Håber de finder en eller anden måde at udelukke brugen af dette på xbox live :/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PlaykidPlaykidSkrevet 03/10-04 19:33 
Der skulle ikke være noget at bekymre sig om.
For det første, vil man jo stadigt være låst fast til sensivity 10, og med auto aim slået til.
Altså vil fordelen være minimal, hvis der overhovedet er en.

Og for at gøre odsne endnu bedre for controlleren, har jeg et uddrag fra en som har prøvet den:

user>
HA! My friend Jimbo has that exact same adapter.

Be warned.

He is a Halo PC whore and decided to use it to play Halo on XBox. While it works well for aiming since the left joystick and mouse complement each others analog properties.

However the right joystick is mapped to the keys on your keyboard...and guess what, the keyboard keys don't give analog feedback. So when you try to move in the game, the response is locked to a very sluggish response. Imagine your movement (walking,strafing) locked to 65% normal speed, and guess what you can't adjust it!

(if you look closely at the video at their site, you can notice it)

At least on a PC you can install new drivers or adjust properties, but not with this thing. My friend tried to call and see if they offered some kind of driver disc you can load to your xbox hard drive.

No dice.

The help line says that the drivers are loaded directly to the adapter and cannot be changed, though they are looking into updating it by 2005.

I don't recommend it.
Spiller nu: Halo 3
DarkenDarkenSkrevet 03/10-04 22:08 
nogen der har prøvet den?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 04/10-04 11:51 
jeg har overvejet det, men produktet ser jeg som problematisk. det kræver bla. et bord i god højde til de lange spil aftener og så er der for mange ledninger, i nærheden, fordi du skal side med connectoren lige i nærheden, hvis du vil bruge communicator.


bare en tanke.
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig