X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS online-rygter


Svar
ChronoChronoSkrevet 29/09-04 07:45 
Prøv at læse den her tråd på GameCubicle:

http://www.gamecubicle.com/bb/viewtopic.php?t=3035

Meget spændende! Der er spekulationer om at DS'en vil fungere som en slags hub, og på den måde vil virkeligt mange kunne komme i kontakt med hinanden. Altså når man får trådløs forbindelse med én DS, så får man også forbindelse med de maskiner den DS har forbindelse med osv.

Jeg er så lidt spændt på hvor langt en forbindelse rækker - er det 20 meter er det nok ikke meget ved.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
3of193of19Skrevet 29/09-04 08:02 
Søren og mig har planer at erstatte ICQ herhjemme med Pictochat ;-)
happyEDhappyEDSkrevet 29/09-04 09:17 
Jeg mener det er op til 100 meter den rækker og der kommer jo mere og mere trådløs nætværk over det hele, så man kan over alt.
Snart er det garanteret i alle størrer byen man kan være online;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/09-04 13:09 
Nu skal vi vist lige holde realiteter og drømme adskilt.

Det er da super cool, at DS kan forbinde med hinanden på dén måde som de antyder. Det lyder også meget realistisk.
Jeg tror bare ikke det vil fungere for os danskere.
Der vil simpelthen ikke være nok DS'er i omløb [i DK] til at man får alvor vil være en del af et trådløst DS netværk, sådan som når man bare kører i bus eller lignende.

PC'er kan forbindes via trådløse routere, og når først det er sat op vil det ske "automatisk". Derfor regner man med at i de store byer, vil der inden længe være et "ægte" internet af PC'er der trådløst er forbundet.

Som jeg forstår det, kan det ikke lade sig gøre med DS'en.
Lissom med Xbox og GameCube vil det kræve et program som XBConnect eller WarpPipe at forbinde DS'er via internettet.
Det er jo også cool nok.
Men Nintendo har bare på et tidspunkt udtalt at de ikke vil lave et program ala Live så "WarpPipe DS" blev udbredt.

Så realistisk set vil det betyde, at nogle få Nintendofans vil installere en "WarpPipe DS" server på deres computer, der også har en trådløs router tilsluttet.
Det vil bare ikke være nok til at lave et konstant netværk af DS'er.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 29/09-04 13:36 
toAt>
Jeg mener det er op til 100 meter den rækker...


100 meter er nok forholdsvis optimistisk. :/

Jeg tror også at vi herhjemme kommer til at lide under at vi ikke er et større land end vi er. DS'en skal virkelig udbredes før vi kan få glæde af en struktur, som der hintes til.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 29/09-04 18:20 
Til E3 sagde Reggie at det var 100 FEET, altså ca. 30 meter... det er sku også helt fair IMO!

:)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig