X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo "ejer" Treasure?????


Svar
dpldplSkrevet 24/04-03 15:44 
RYGTE start:

Efter et lille rygte der går rundt, så ser det ud at de er blevet second party til Nintendo.

Hvad siger i til det??

RYGTE slut:

tjek det her
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
asmasmSkrevet 24/04-03 15:59 
Jeg siger ikke at det er forkert at Treasure er blevet second party til nintendo, men... der ligger en lille forståelses fejl i det som shigeru sagde i det interview.

"Shigeru Miyamoto: I don't know if I can say this. Tell you what, Wario World is being developed by Nintendo in conjunction with a second party that we've worked with in the past."

Teksten kan forstås på flere måder, men den "gramatisk" rigtige er at de har arbejdet sammen med en "anden" udvikler som de tidligere har arbejdet sammen med og ikke (nødvendigvis) at der er tale om et samarbejde med en "second party" developer, faktisk ville den alternative forståelse faktisk være tættere på, "at vi samarbejder med en "second party" developer som vi tidligere har arbejdet sammen med..." dvs i stil med at et firma som Rare som second party udviklede spil med Nintendo karaktere...

anyway... =D

(og der er jo muligvis også gået noget tabt i oversættelsen fra japansk)

men treasure som nintendo 2nd party ligger jo ikke fjernt når de nu ikke længere har sega...
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
tastasSkrevet 24/04-03 16:04 
Kunne da være fedt nok. Nintendo vil sikkert bedre kunne sikre dem, så de kan forsætte med at udvikle de knap så stor sælgende titler.

Set hvad en gut added som comment om Ikaruga?
"Btw all go out and get Ikaruga when it comes out in May, it'll whoop you silly, drink your beer, spit in your face and yet you'll come back for more."

Heh, skal jeg i hvert fald have.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dpldplSkrevet 24/04-03 16:05 
Jeg skriver jo også det er et rygte. Alt er muligt, når folk skal oversætte noget fra japanske :D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 17:23, rettet 24/04-03 19:17 
tas >
"Btw all go out and get Ikaruga when it comes out in May, it'll whoop you silly, drink your beer, spit in your face and yet you'll come back for more."

Det er der jo nogen der fandt ud af, for laang tid siden, med den arkadeperfekte konvertering til Dreamcast :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 24/04-03 19:17 
Og den 9. Maj er der én mere der finder ud af det ;p
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 24/04-03 21:54 
Man må ikke udelade at han egentlig mente "third party" ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 08/05-03 12:22 
Lige lidt reading, har ikke noget specielt med dette emne at gøre, men Treasure ser da ud til at have et åbent sind over for Cuben.

interview
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig