X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars: Battlefront


Svar
juventus champjuventus champSkrevet 23/09-04 15:14 
E r der nogle der ved om der er scoreboards på online delen ?
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
APHAPHSkrevet 23/09-04 15:16, rettet 23/09-04 15:20 
...

Det er der ikke
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/09-04 16:29 
Star Wars over Xbox Live lyder som en våd drøm.

Jeg bliver dog noget ærgelig ved at se, at spillet kun understøtter 16 spillere pr. bane. - så forsvinder fornemmelsen af at være en del af et kæmpe slag.

Hvis så AI'en kunne fylde ud med lidt cannon fodder, ville det måske gå, men Penny Arcade har ikke meget tilovers for spillets kunstige intelligens:
http://www.penny-arcade.com/news.php3?date=2004-09-22
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JloweJloweSkrevet 23/09-04 20:04 
Kan man spille det over splitscreen med bots? På hver sin side?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 23/09-04 21:57 
offline er der både Coop osv, så ja der er massere af spas gemt i det spil.
By the power of Grayskull!
juventus champjuventus champSkrevet 24/09-04 03:26 
Men teamxbox.com skriver det er scoreboards.Hvem har ret?
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
StriferStriferSkrevet 24/09-04 07:11 
Xbox.com vil jeg stærkt gå ud fra.
XBL Gamertag: ZeNtiX
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/09-04 15:00 
Damn hvor jeg elsker det spil mand! :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/09-04 15:14 
Danny >

Jeg regner selv med at modtage det inden længe. Så jeg har lige et par spørgsmål:

Hvordan er SP delen?
Hvordan er MP delen, gamemodes, lag, og er der Link play?
Hvad er det maximale antal spillere i MP?
Hvor mange maps er der i MP?
Framerate?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/09-04 16:29 
Pænt god single player spil, når man tænker på at det ikke har nogen historie, men bare bots! Ret underholdende, selvom det er hjernedødt!

Dog er det skuffende at se Darh vader eller Mace Windu komme ind på banen... De er så grimt lavet, at man har lyst til at slukke for xboxen! Deres AI er ikke så god! Jeg spillede Tatooine i GCW age, og Darth vader, blev bare stående i en cantina- bugged!:/

MP delen - Ikke så god... Ret laggy! Mangler taktik... - Virkelig simpelt! Som gammel BF1942 spiller, så er banerne bare ikke særlig taktisk designet! Vehicles er også pænt overpowered, så det tager ret meget taktik og bare være one man! Hvis man spiller Geonosis med en normal tropper, så er man pænt screwed hvis man er mod en hellfire!

For ikke at tale om spawn camping.. Rigtig cheap! :(


Dog er der fede tiltag! Specielt Geonosis banen som clonetropper var sjovt... Dog latterlig sniper mode! Crouch og prone er ligegyldigt, for det virker ret arkade agtigt...

Der kan være 24 I xbox versionen! Jeg spillede på en 22 player server igår(Uspilligt)

Der er alle de maps der er i single player... Der er en god sjat! Pænt store!

Framerate virker nogenlunde stabil.. Ingen klager!

Det er et fint nok spil, men jeg blev hurtigt træt af det! Have klaret single playeren efter 2-3 timer, og spillede lige online i 2 mere! Men gik hurtigt død! Jeg ville ønske at der havde været et meget større taktisk element og team play!:(

6/10 - IMO, baseret på 5-6 timers spil! Nogen vil synes det er godt tror jeg!

Det er meget bedre end Clone Wars f.eks. Men kan bare ikke røre det på PC! Havde de ikke spoiled mig, havde jeg nok nydt Battlefront meget mere!

Det er bare ikke det samme efter 500 man kampe i Planetside^_^

-Val
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 04/10-04 22:12 
Jeg har spillet det et par timer her til aften - altså offline single player. Spillet er sjovt. Så simpelt kan det siges. Hvor høj en karakter det skal have kan diskuteres, men underholdningsværdien er i hvert fald høj.

Det skal retfærdigvis nævnes, at jeg er typen, der holder af Gauntlet Dark Legacy/Legends, BG:DA, Return of the King osv. Men jeg synes, at Edge rammer meget præcist i deres anmeldelse af spillet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KeenKeenSkrevet 05/10-04 07:50, rettet 05/10-04 07:50 
det er simpelthen for nemt at gennemføre!
Har kun spillet Single-player indtil videre og det har da en ganske god underholdnings værdi, men hvorffor kan man ikke være jedi?
WehnerWehnerSkrevet 05/10-04 10:19 
Jeg spiller på normal, og det går meget godt. Du kan jo prøve, at sætte sværhedsgraden op til hard, hvis du ikke allerede har gjort dette.

Ang. det med Jedi, så er hele pointen med spillet, at man er fodsoldat, hvilket jeg synes virker rigtig godt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 05/10-04 11:23 
Og du kan jo få en jedi med på holdet hvis du vil. Eller imod dig. Jeg spillede mod Darth Vader og han stod bare og viftede lasers væk med sit lyssværd og slagtede alt der kom for tæt på. Sjovt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 05/10-04 11:45 
sur røv jeg ikke har pengene til dette spil endnu! :(
By the power of Grayskull!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/10-04 12:32 
Knight Keen>
men hvorffor kan man ikke være jedi?

Hvis du vil spille som Jedi, så skal du ha fat i Jedi Academy. KTC og jeg har haft nogle ret goe dueller i det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 05/10-04 17:02 
Wehner>
Du kan jo prøve, at sætte sværhedsgraden op til hard

Ja det kunne jeg jo :)

Wehner>
Ang. det med Jedi, så er hele pointen med spillet, at man er fodsoldat, hvilket jeg synes virker rigtig godt.

Jeg synes nu stadig mulighede burde ha' været der...

Konsolkongen>
Hvis du vil spille som Jedi, så skal du ha fat i Jedi Academy. KTC og jeg har haft nogle ret goe dueller i det :)

Det kunne jo være jeg lige skulle kigge nærmere på den titel så, da jeg åbentbart har fået smad for starwars-spil
ChronoChronoSkrevet 05/10-04 21:08 
Men nu skal i huske at det er den langt overlegne (fordi så kan i spille mod mig) PS2-udgave af Battlefront i skal have :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 05/10-04 21:18 
Har du ikke en Xbox, eller er det et anmeldereksemplar du sidder med?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 06/10-04 06:48 
Begge dele.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/07-12 14:27 
Her er en times gameplay fra det næsten-færdige Battlefront III der blev scrapped så vi kunne få sådan noget som Star Wars Kinect

http://youtu.be/VJfc4bAiByM
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/07-12 12:51 
Har de to forgængere og ville ELSKE at få tre´eren :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ProzelProzelSkrevet 05/07-12 13:07 
Hold op hvor ser det fedt ud! Elskede de forrige spil.
OlimarOlimarSkrevet 06/05-13 15:13 
Fatter stadig ikke det blev scrapped :( http://www.youtube.com/watch?v=izsSndr3IOs
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig