X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Wind Waker vs Ocarina of Time


Reply
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/04-03 11:23, rettet 24/04-03 11:40 
Hoy small fry!

Jeg tager hul på tråden her - en uges tid før de fleste af jer kan udtale jer - men så kan den jo bare leve lidt længere ;-)

Jeg har nu spillet Wind Waker i de sidste 3 uger - intensivt.
Jeg synes det er et genialt spil.
Behøver jeg sige mere end: Tingle Tuner?

Men en ting som mange nok spørger sig selv om:
... Se hele indlægget
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
64 topic(s).
1 2 > »

Reply
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/04-03 11:23, rettet 24/04-03 11:40 
Hoy small fry!

Jeg tager hul på tråden her - en uges tid før de fleste af jer kan udtale jer - men så kan den jo bare leve lidt længere ;-)

Jeg har nu spillet Wind Waker i de sidste 3 uger - intensivt.
Jeg synes det er et genialt spil.
Behøver jeg sige mere end: Tingle Tuner?

Men en ting som mange nok spørger sig selv om:
Er det bedre end Ocarina of Time?
Tjaeh - I Edge fik WW 9, mens OOT fik 10.

Jeg har tænkt lidt over det.
Jeg synes WW er et bedre spil.
Fordi alle "gåderne" er blevet opgraderet - og fordi der er mere af omgivelserne man interagere med.

Til gengæld kan man sige, at jeg først spillede Ocarina for ca et år siden, og jeg var noget skuffet over den generelt meget gnidrede grafik på N64 [som jeg har forstået skyldes PAL konvertering]

Jeg synes også at kampsystemet i ww er bedre lavet - der er flere muligheder.
Så jeg tror lidt at Edge scorene skyldes at OOT fik point for at være det første 3D Zelda, der er jo meget der er det samme i WW.

Men hvad siger I hajer?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 24/04-03 11:50 
Jeg glæder mig til at prøve TWW, og jeg tror at for mig er det lige meget om TWW ikke er det første 3D zelda, hvis det lever op til forgængeren og er en forbedring, så er det bedre. Jeg er som bekendt ikke VILDT imponeret af Z64, men synes da stadig det er et 9/10 værd ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/04-03 12:04 
SeventhSun >
Så jeg tror lidt at Edge scorene skyldes at OOT fik point for at være det første 3D Zelda, der er jo meget der er det samme i WW.

Ja, det er meget normalt at efterfølgere ikke får helt den samme høje score i Edge selv om spillet er bedre end originalen.

Edge mener i det nyeste nummer at WW muligvis er det bedste Zelda spil nogensinde.
Desuden antyder de at WW muligvis ville være blevet årets spil hvis det var kommet lidt før :)
3of193of19Skrevet 24/04-03 12:19 
SeventhSun >
Behøver jeg sige mere end: Tingle Tuner?

Har set det hos Azalon... Ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes om det, men gør den ikke spillet lidt for let hvis man bare konstant kan købe helse?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/04-03 12:38 
Bean-O >
Edge mener i det nyeste nummer at WW muligvis er det bedste Zelda spil nogensinde.

Ja der står faktisk, at hvis WW er éns første Zelda spil, kunne man komme til at mene at det er verdens bedste computer spil - jeg er enig.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/04-03 12:42 
3of19 >
Har set det hos Azalon... Ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes om det, men gør den ikke spillet lidt for let hvis man bare konstant kan købe helse?

Well - det er måske noget man kan kritisere spillet for - det er ret nemt.
Jeg har endnu ikke købt energi af Tingle - det har ikke været nødvendigt.
Man kan få rigeligt med potions allevegne - bla. af ens bedstemor.

Mht Tingle så var jeg også lidt skeptisk i starten.
"arh det er vel for børn"
Men det er så smart indrettet, at Tingle ikke tør gå med ind til bosserne. Så dér er der ingen hjælp.
Til gengæld kæfter han op hele tiden om de forkellige monstre, så men ved hvad de hedder etc - og det kan jeg ikke rigtig undvære efterhånden ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 24/04-03 12:56 
SeventhSun >
Ja der står faktisk, at hvis WW er éns første Zelda spil, kunne man komme til at mene at det er verdens bedste computer spil - jeg er enig.

Jeg begynder at være ganske tilfreds med at have forudbestilt det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/04-03 13:55 
Hvorfor er det altid EDGE der skal sammenlignes med?
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/04-03 14:05 
Well i den her sammenhæng, kan det vel være lige meget?
Det er bare 2 karaterer givet af det samme medie.

Dernæst stoler jeg ikke særlig meget på diverse websites og deres anmeldelser.
For det tredie er Edge det eneste blad jeg indtil videre gider gi penge for overhovedet.
Jeg har for nylig købt OXM og NGC - pga demo discs - og det er fandme en flad fornemmelse.
Når anmeldelser og previews er læst, er der jo intet tilbage.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/04-03 14:09 
Men som skrevet i et andet topic, ligger EDGE jo på 'kanten' til det mærkelige (ang. karakterer, awards etc.)
Home is where the hardware is..
BeanoBeanoSkrevet 24/04-03 14:12 
Det er vel rimeligt subjektivt som vil være tilfældet uanset hvilket medie hvis scores man sammenligner ?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/04-03 14:13 
Jeg hentyder også blot til, at det endnu engang, var EDGE der blev relateret til.
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 14:23 
Søgaard >
Hvorfor er det altid EDGE der skal sammenlignes med?

Fordi folk synes Edge er gud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/04-03 14:24 
Mit navn er ikke på den liste!
Home is where the hardware is..
RonaldoRonaldoSkrevet 24/04-03 14:48 
Der er ikke alle som køber EDGE for reviews'ne... Selvom der er en hvis respekt omkring et spil der får et 9/10 tal i EDGE. Jeg synts ikke at størstedelen af deres reviews er langt ude hvis man forstår deres rating-system, nogle af deres awards er retfærdige, andre kan diskutteres.

...Naiera hader kun EDGE fordi de gav et FF spil en halvdårlig score.
quadquadSkrevet 24/04-03 14:53 
Ahhh stfu med den Edge diskussion igen, og hold emnet rent så vi kan diskutere det vigtige når vi får WW i PAL.
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 14:56 
FreddiE >
...Naiera hader kun EDGE fordi de gav et FF spil en halvdårlig score.

Nej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 24/04-03 14:56 
FreddiE >
...Naiera hader kun EDGE fordi de gav et FF spil en halvdårlig score.

Hvilket? Hvis det var FF8 var det velfortjent. Føj sikke en stinker.
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 15:03, rettet 24/04-03 15:03 
De gav X 6/10.

Og ja, den score kan jeg overhovedet ikke se nogen logik i, men nej, det er ikke kun derfor jeg har noget imod Edge's anmeldelser.

Jeg synes i øvrigt ikke 8 stank. Det var ikke så godt i forhold til de andre FF spil, men bestemt stadigvæk værd at bruge tid på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 24/04-03 15:15, rettet 24/04-03 15:15 
Som jeg har sagt før så syntes jeg at WW var topnotch, men jeg gav nogle kritik punkter, ikke fordi der er noget der er lavet forkert, men bare noget som kunne være undladt, her tænker jeg på at sejle i timevis, specielt for at finde maps til triforce shards (og så finde dem), boooring, der kunne også have været flere dungeons, dem der var kunne godt have været større og have lidt mere udfordring i, ellers får man virkelig meget for pengene, der er utallige sidequests i og vil man have alle hjerter så er der til mange uger, den står ikke på min all time favorite, MEN det var et excellent spil så længe det stod på, jeg tænkte tit, !€#%! xbox og alt det andet crap de andre spiller :) , Nintendo kan bare det gylle!, en ting er dog sjovt, men glemmer helt at det er cellshaded efter et stykke tid ~ det er bare Zelda gameplay.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OmenOmenSkrevet 24/04-03 15:26 
Naiera >
Fordi folk synes Edge er gud.

Forkert...
Men kan du finde et bedre alternativ?
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 15:27 
Hvem sagde jeg skal det?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 24/04-03 16:01 
Wagner >
Ahhh stfu med den Edge diskussion igen, og hold emnet rent så vi kan diskutere det vigtige når vi får WW i PAL.

Jep, tilbage til emnet please
JoachimMAJoachimMASkrevet 24/04-03 16:35 
Hvis man sætter de 2 spil op mod hinanden i dag, så vil WW helt klart vinde, men dengang OOT udkom for 5-6 år siden, så var der ikke noget der kunne røre dét. Selvom jeg dog stadig, efter at have spillet Master Quest på Bonus Discen, synes OOT holder, så kan det jo ikke undgå at have mistet lidt med tiden. Desuden har spilindustrien jo også udviklet sig enormt de sidste 5-6 år.

Min oplevelse som jeg husker den med OOT, var måske en lille bitte smule mere præget af en "wow" følelse. Det kan skyldes at det var det første Zelda spil jeg havde prøvet.

Jeg synes dog at WW kommer meget tæt på denne følelse. Det er stadig Zelda, bare opdateret til nutidens standard. Da jeg heldigvis har undgået enhver form for spoilere, så har jeg fået en masse positive overraskelser undervejs, så jeg har absolut ikke manglet noget.

WW er helt klart en forbedring fra forgængerne, men med datidens standard i spil, rater jeg alligevel OOT højere.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/04-03 17:47 
Ang. FF og Edge.... Tja.. Jeg syntes FF8 var fedt, men 9eren stank af det værste nede fra grillen....:)

Jeg har kun prøvet TWW kort... Det var en dejlig ting at vende tilbage til det velkendte univers, men jeg kunne hurtig mærke at jeg gik hen og slap controlleren....

Tja..... OOT er jo guld, og OOT var ekstremt stort af sin tid på konsolfronten. Selvom spil som Daggerfald var større, havde de vist ikke så mange detajler og feel, ovs som i OOT!


FF kunne være også være blandt de fedeste spil nogensinde ligesom Zelda, hvis Square bare gad og droppe det turn based Pokemon agtige system, og lave noget dejligt real time actioN!

-Køb Crimson Sea:D
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 17:56 
Ikke for noget, men du har jo roterende fis i kasketten...

;)

Arj, men det du siger med hensyn til FF, er stik imod alt det fans af konsol RPG'er mener og gerne vil have. Der er ingen der vil have, at FF går over til "dejlig" real-time action. Det ville være blasfemi. FF9 er i øvrigt et af de bedste FF spil derude, mens FF8 nok er det dårligste, sammen med måske 4'eren.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 24/04-03 18:06, rettet 24/04-03 18:06 
Public EnemY >
FF kunne være også være blandt de fedeste spil nogensinde ligesom Zelda, hvis Square bare gad og droppe det turn based Pokemon agtige system, og lave noget dejligt real time actioN!

-Køb Crimson Sea:D

Det ville godt nok være en skandale, hvis Square Enix ændrede på kampsystemet. Det er noget af det bedste ved serien og de mange andre JAPANSKE rpg'er. Seiken Densetsu og Tales serien er så undtagelser, men de er jo heller ikke 100% real-time (man "stopper" kampen, når man skal bruge magi og item). Hvis du vil have real-time action, så køb Morrowind eller Diablo - bah! :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 24/04-03 18:09 
Naiera >
Jeg synes i øvrigt ikke 8 stank. Det var ikke så godt i forhold til de andre FF spil, men bestemt stadigvæk værd at bruge tid på.

Haha... når man tænker på hvilke andre RPG'er der var ude på det tidspunkt, så kan det diskuteres om det var værd at bruge tid på :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Mati-GolMati-GolSkrevet 24/04-03 20:47 
Jeg vil give Public EnemY ret. Jeg synes også at FF VIII var det fede spil, mens jeg ikke er så meget til FF IX.
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
SumezSumezSkrevet 24/04-03 21:57 
Public EnemY >
Ang. FF og Edge.... Tja.. Jeg syntes FF8 var fedt, men 9eren stank af det værste nede fra grillen....:)

Hvis det ikke lige var dig, der skrev det, ville jeg begynde at modargumentere, men du har gang på gang vist at du ikke har hverken smag eller forstand på den slags, så det orker jeg slet ikke..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/05-03 17:50 
Nu har I haft en uge til at vurdere titlen.

Hvad er dommen?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/05-03 18:27 
Star Soldier >
MEN det var et excellent spil så længe det stod på, jeg tænkte tit, !€#%! xbox og alt det andet crap de andre spiller :) , Nintendo kan bare det gylle!, en ting er dog sjovt, men glemmer helt at det er cellshaded efter et stykke tid ~ det er bare Zelda gameplay.

Er der ikke mulighed for mere plads i tagline-feltet? ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/05-03 18:34, rettet 08/05-03 18:44 
SeventhSun >
Nu har I haft en uge til at vurdere titlen.

Hvad er dommen?

***Spoiler***

Kanon! Kunne dog godt bruge nogle flere "hints", mange vitale ting opdagede jeg ved tilfældigheder (location af ild&is pile osv.)

Har ikke en GBA.

Næst bedste spil, jeg har gamet - Men OoT owns!

***Spoiler***

Edit: Layout
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JAAJAASkrevet 08/05-03 18:43 
Naiera >
Arj, men det du siger med hensyn til FF, er stik imod alt det fans af konsol RPG'er mener og gerne vil have. Der er ingen der vil have, at FF går over til "dejlig" real-time action. Det ville være blasfemi. FF9 er i øvrigt et af de bedste FF spil derude, mens FF8 nok er det dårligste, sammen med måske 4'eren.

Amen.
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/05-03 19:01 
Jamen?..... mange konsol RPGer for mig næsten til at sætte spørsmål, ved det hele. Specielt FF. Da jeg spillede FF8 og FF9, der føltes det ikke for mig som om det var et spil, men bare en film hvor disse små sære skabninger skulle hjælpes rundt for at komme til en ny cut scene mens man læser time efter time af tekst. Det er den salgs motivation Morrowind også manglede..... Du har ikke kontrol, det er ikke et spil, men en film.

Selvfølelig er det jo dobbeltmoralsk af mig at sige det når jeg var så grebet af cut scene spillet over alle spil = MGS2:/

Og jo, Naiera, jeg vil have FF i real time. For et wow kommer frem når jeg ser de flotte CG grafik scener, men det er jo så langt fra virkeligheden at personerne bare står der.... De står der, og du skal vente på et angreb! Jeg forstår det simplethen ikke... Det er som om at se en DVD og gå tilbage til menuerne efter et minut:/
Når man ser traileren fra FF8.... Altså intro sekvensen.... Og bare ser Squarll og de flotte omgivelser, så giver det næsten en følelse af en tåre der flyver ned af mit hovde. Tænk på hvis det var real time, det kunne have sådan en meget større tro billed til historien. Jeg taler ikke om realisme, på Rainbow six plan, men bare til historien. Når man ser cut scenes er det ikke normalt at de venter i lang tid på hinanden, det skaber mistro i universet, synes jeg.

Og var FFX ikke meget kritiseret for at være ensformigt? Personligt har jeg kun prøvet det kort, men det kunne jeg sgu godt lide;)

Sumez-? Gang på gang synes jeg du kritisere mig groft og personligt:( Vi har forskelligt spilsmag, og selvom min er off, og jeg godt kan lide sådanne ligegyldige spil som Halo og læse Edge, så betyder det da ikke at du burde svine mig til i det omfang, du har gjort. Ikke fordi jeg prøver at forsvare mig, men sætter bare et spørsmåltegn om hvad jeg hr gjort forkert, og hvordan jeg undgår det. Sidste gang jeg kom op i et online fight med RJK over, mail var det meget ubehagligt og bestemt, en følelse af skyldfølelse der føj igennem mit hovde!

-The stupid Halo fanboy:(
Well crucify the insincere tonight...
tastasSkrevet 08/05-03 19:31 
Måske det var på tide at der blev oprettet en seperat tråd hvor i kunne forsætte diskussionen om FF...
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NaieraNaieraSkrevet 08/05-03 20:46 
Public EnemY >
Og jo, Naiera, jeg vil have FF i real time.

Nå? Du får IKKE den FF serie vi kender i dag i real-time. Glem det!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 08/05-03 21:06 
Naiera >
Nå? Du får IKKE den FF serie vi kender i dag i real-time. Glem det!

Det er Public enemY, du taler med. Du kan ikke regne med at han forstår den slags...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/05-03 21:10 
Godt nok er jeg ikke MOD! Men folkens, giv hinanden en chance!
Home is where the hardware is..
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/05-03 11:52 
Naiera >
Public EnemY >
Og jo, Naiera, jeg vil have FF i real time.

Nå? Du får IKKE den FF serie vi kender i dag i real-time. Glem det!


Det ved jeg godt, men det var bare for at argumentere mod at du sagde: ".....men det du siger med hensyn til FF, er stik imod alt det fans af konsol RPG'er mener og gerne vil have...."

Det ville jeg nemelig ikke:) Og er FFXI i japan ikke en slags real time? Eller måske det der FF CC til GC?

Sumez- Hvad har jeg gjort dig?:/men det du siger med hensyn til FF, er stik imod alt det fans af konsol RPG'er mener og gerne vil have..." Det vil jeg nemelig gerne, fordi, jeg synes de kampsekvenser hvor jorden ryster og magi flyver ud over det hele, så det ligner kaos giver det et b films indtryk..... Hvorfor ikke bare bytte det ud med små pokemoner? Det ville IMO næsten gøre historien mere seriøst!

Sumez-Hvad har jeg gjort dig?:/
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 09/05-03 12:04 
Public EnemY >
Det ville jeg nemelig ikke:) Og er FFXI i japan ikke en slags real time? Eller måske det der FF CC til GC?

Alle andre vil ikke det du vil. Du falder udenfor alle kategorier af.. et eller andet...

FFXI er ikke realtime, i hvert fald ikke som du vil have det, og CC hører nemlig IKKE ind i den FF serie vi kender i dag!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
olmeolmeSkrevet 09/05-03 12:07 
Naiera >
Alle andre vil ikke det du vil. Du falder udenfor alle kategorier af.. et eller andet...

Har nu også hørt andre sige det :-)
Men det ville jo nok ikke være FF uden turn kampsystem.
SumezSumezSkrevet 09/05-03 13:26 
olme >
Har nu også hørt andre sige det :-)

Og det er folk der ikke fatter serien. De kan gå hen og spille ANDRE spil der HAR realtime kampe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MajorPMajorPSkrevet 09/05-03 13:59 
Var det ikke en idé at gå tilbage til emnet? Synes det er for langt ude at ikke engang en mod kan lade være med at "spamme" et topic med FF ting.. shame on you!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 01/07-03 00:27 
Jeg fik spillet Ocarina Bonus disken igennem i dag (Masterquest) og efter at tænkt over det en hel del, så må jeg nok sige at Ocarina er et bedre spil end WW (og ja, jeg spillede også Ocarina igennem på N64 for mange år siden), nu skal det forstås ret!, der er 4-5 år imellem dem, så sæt ikke grafik og animationer op mod hinanden, jeg snakker om gameplay, historie og musik (3 ting som er tidsløse til en vis grad), her vinder Ocarina på alle 3 punkter (ja, smags sag).

Hvis Ocarina først blev udgivet nu med next gen. grafik + flere dungeons osv. kunne det nok gå hen og blive verdens bedste spil (store ord), lad os håbe på den Zelda vi "alle" venter på (ja, som Zelda tech demoen).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-03 00:31 
Hvilke udvidelser var der i Master Questen?
Star SoldierStar SoldierSkrevet 01/07-03 00:47 
Spillet er det samme, bare at de forskellige dungeons er lavet om (nye layouts/puzzles), nok til at jeg ville spille Ocarina igen (bare i MQ), kanont spil :)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/07-03 16:59 
Star Soldier >
lad os håbe på den Zelda vi "alle" venter på (ja, som Zelda tech demoen).

Hvis du tænker på den der mere realistiske grafik, så vil jeg godt sætte min ære ind på at det aldrig kommer.

Zelda - og Link er celshadede nu, lev med det.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
tastasSkrevet 01/07-03 17:02 
Det er blevet annonceret at næste Zelda spil bliver på modificeret Wind Waker engine.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 01/07-03 18:21 
SeventhSun >
Zelda - og Link er celshadede nu, lev med det.

Det lyder som om jeg ikke jeg ikke kan lide cellshading?, jeg har rost WW til skyerne, jeg kan sagtens leve med det.

Men du kan da ikke sige at det ALDRIG kommer et Zelda spil med mere realistisk grafik...
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
64 topic(s).
1 2 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me