Per S | Skrevet 07/09-04 18:46, rettet 07/09-04 18:57 | Meget passende er den nye Dawn of the Dead på vej i en uncut DVD udgivelse og den gamle udgivet i en ny lækker indpakning.
- endnu mere passende, og en klar anbefaling værdig fra undertegnede, som har set alt hvad der er værd at se af zombie-film, kommer den absurd morsomme og vildt blodige Shaun of the Dead, som indeholder alt hvad fans af George Romero sætter pris på inklusiv en knivskarp og dybt ironisk dialog.
Shaun of the Dead er den bedste gyser/splatter komedie jeg har set siden Peter Jacksons Braindead. Tyg lidt på dén. Man har ikke set noget før man har set "death by tøjstativ-stander-holder".
Filmen er netop udgivet på DVD i England hvor den har været et kæmpe hit.
Anmeldelse på Fangoria | Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
|
|
Amby | Skrevet 07/09-04 20:24 | Jeg er helt enig. Jeg morede mig kosteligt. Filmen blev straks tilføjet 'Must Buy' listen.
Hvis man skal beskrive det med et ord, gøres det vist bedst med imdb-udbruddet: "instant cult!" | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
kidcaffeine | Skrevet 07/09-04 21:32 | | Ja, ok... Det var så lige det sidste skub jeg havde brug for, før jeg bestilte den. Jeg har haft øje på den i ret lang tid efterhånden, men jeg har været i tvivl om det var den type film, som jeg gik og håbede på. Men det tegner godt :) |
|
Herold | Skrevet 07/09-04 21:40 | | Hvor er den billigst at anskaffe sig? | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
kidcaffeine | Skrevet 07/09-04 21:43 | | CD-Wow, så vidt jeg lige kan se |
|
|
|
|
|
|
|