X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 4.2


Svar
CronossCronossSkrevet 07/09-04 18:34, rettet 07/09-04 20:06 
Så er det tid igen!
Play:Right afholder konsoltræf, og alle er inviteret. Træffet afholdes ligesom sidste gang i Århus, nærmere bestemt i Risskov på Jellebakkeskolen.
Stemningen omkring lokalerne var gode, så vi har valgt at gentage succesen, og håber denne gang at se endnu flere glade konsolspillere.

Reglerne er ganske simple: Pas på tingene!
Der er køkken, men de... Se hele indlægget


P:R 4.2
64 emne(r).
« < 1 2

Svar
MarcusMarcusSkrevet 04/10-04 22:20, rettet 04/10-04 22:27 
Jeg tror også at jeg tager med i år hvis der ikke kommer et eller andet vigtigt og blander sig som sidste år.

Hvad med en Tekken (Evt. 3) konkurrence hvor man spiller 1 mod 1 og så ryger taberen ud?

Cronoss, Ang. Simons Quest>> Det skal jeg nok hjælpe med hvis jeg kommer. :)

Er der ikke lavet nogen "Hvem medbringer hvad?" liste endnu?
The DaneThe DaneSkrevet 04/10-04 23:07 
Myst - der er et emne under off-topic, og jeg tror han omtaler mit Simon's quest.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
MarcusMarcusSkrevet 05/10-04 15:49 
Ja, det er muligvis dit men jeg skal nok hjælpe med at gennemføre det hvis jeg kommer :)

Ok, tak.
The DaneThe DaneSkrevet 05/10-04 23:13 
Det er måske lidt tidligt, men hvornår er folk derude tidligst - har selv fri 11.40 om fredagen (med mindre noget ændre sig). Så er der lidt pakken af fjernsyn - maskiner er flyttet lidt sydpå dagen forinden.

Men hvis det passer med sidste gang, så vil der vel være nogen ved 15 tiden (prøver at komme tidligt for at sætte op :D).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BatemanBatemanSkrevet 15/10-04 11:38 
Jeg bliver nødt til at melde fra. Ligger i flytterod og når det ikke denne gang! :(
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
CronossCronossSkrevet 26/10-04 21:24, rettet 26/10-04 21:27 
Jeg skal lige komme med et par beskeder omkring træffet:

Fredag: Ankomst når i vil, men efter 15. For de der ikke ved det, skal der ringes på min mobiltelefon for at komme ind efter 16 eller 18 (Kan ikke huske det). Er der låst, så ring på 40924228.

Søndag skal ALLE være ude af lokalet kl. 12.00, da jeg skal på arbejde, og skal have ryddet op. De folk som evt. skal have en bus eller et tog lidt senere, kan jo passende pakke tingene sammen, stille dem et andet sted hen, og så hjælpe mig med at gøre lidt rent :)

Kom glad!
PlaykidPlaykidSkrevet 26/10-04 22:39 
Bare for at være sikker på jeg har tastet rigtige oplysninger ind.
Det her er stedets beliggenhed ikke?

P:R 4.2

I tilfælde af der er flere Jellebakker i Jylland;)
Spiller nu: Halo 3
The DaneThe DaneSkrevet 27/10-04 08:03 
Jeg kan bare huske mine problemer med at finde den rigtige side vej sidste gang :) - den vidste sig at ligne en blind vej, men en åbning hvor biler lige kunne komme igennem.

Men kort - kommer man ude fra motorvejen, eller århus og kommer til de rundkørslen så tager man sidevejen mod IKEA og de butikker - der kører man ligeud i et godt stykke tid til man når en mindre by. Inden man når enden af vejen skal man så dreje til højre af den førnævnte sidevej (som jeg havde besvær med at finde).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CronossCronossSkrevet 27/10-04 10:33 
PS2 Playkid har fundet den rigtige vej.

Selve området er en stor hestesko, som går op to steder til den store vej Vejlby Centervej, som så igen går over i Grenåvej.

Vejen Jellebakken burde ikke være svær at finde, da der både står et skilt med Jellebakkeskolen, og fordi vejen ligger overfor et stort supermarked som hedder Super Bedst.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-04 13:43 
Nogen fra Århus der kan undersøge hvilken bus vi skal tage fra banegården til jellebakken?
Tror det var rent held at vi kom med den rigtige sidst ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 27/10-04 15:19 
Nr. 7.

Den holder lige ude foran banegården, og kører mod Vejlby Nord. I skal køre til endestationen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-04 15:21 
Tak!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-04 16:44 
Cronoss>
40924228.

Dit nummer er forkert :)

Det rigtige er 40974228, jeg kom ihværtfald igennem til din telefon svarer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
msxtrdmsxtrdSkrevet 28/10-04 19:50, rettet 28/10-04 19:53 
Køreplanen for bus nr. 7 hvis nogen skulle mangle den ;)

http://aarhussporveje.dk/v04/linie_07/l07mf5_1.html
64 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig