X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/04-03 20:57 
Pga det forrige emne om dette spil gik dødt, ville jeg lave et nyt!

Har netop fået AC i dag og er totalt forvirret! Kan slet ikke finde ud af hvad og hvordan man gør de forskellige ting..

Så lad os få et ægte AC emne i gang, som kun omhandler spillets indhold!
Home is where the hardware is..
282 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
BobbeBobbeSkrevet 27/07-03 23:22 
ok, Nook har lukket nu, så det bliver i morgen :)
Til gengæld kunne du måske give mig en fersken ?

Navn: Jeppe
By: Bobbeby
Spiller nu: Wii
BobbeBobbeSkrevet 28/07-03 11:39 
Til Seventhsun:

Æble:
Nøgletegn
xZBYNswZcod@dM
n3euCuH4hekNT6

Pære:

Nøgletegn
tZBYNswZ6nDdd9
ngtgguPzueANj6
Spiller nu: Wii
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/07-03 12:01 
takker

Jeg sender dig en fersken så snart jeg er hjemme
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BobbeBobbeSkrevet 28/07-03 15:00 
Til Super Florinda:

Æble:
Nøgletegn
JCEq@zBlsGctkx
Vy@xBol@mnKk25

Pære:
Nøgletegn
pCEqwRjk7Gw@Wy
V8@xBWv3A6ykgS
Spiller nu: Wii
AndyAndySkrevet 28/07-03 15:30 
Det er ligemeget jeg har en masse i forvejen send dem til en anden:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
BobbeBobbeSkrevet 28/07-03 16:22 
For sent nu :)
Spiller nu: Wii
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/07-03 16:50 
Sideshow >
Jeg er lige blevet taget i røven af en ged.

Ja, jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det... den anden dag.... det startede med at hende mode-dyret, giraffen med sin nye bil dukkede op og tvang mig til at pudse den... hvorefter hun svinede mig til...kort efter, samme dag, blev jeg testet af hende kaninen med de indsunkne øjne og hun ville gerne teste om jeg havde psykiske evner... det havde jeg selvfølgelig ikke... og kom derfor til at betale 3000 for et børnetæppe! Så var det jeg blev lidt harm. Nu er det jo ikke GTA eller State of Emergency... så det lykkedes mig ikke at smadre giraffens bil med min økse og det var heller ikke nogen succes at grave huller rundt om kaninens hus. Jeg ved godt at det ikke er i spillets ånd og jeg er også kommet ned på jorden igen, men lige nu tænker jeg kun på HÆVN! HÆÆÆÆÆVN!
AndyAndySkrevet 28/07-03 17:02 
Nogle gange kommer jeg hvist til at afreagerer lidt lidt for meget. Der var en dag hvor den der frø(kan ikke lige huske hvad den hedder) malede mit hus BRUNT!!! jeg gik totalt amok og gav ham en masse slag med øksen så han blev pisse sur på mig, men resettede bare.

PS. Det skide sjovt at gå amok på ham han fik bare tæsk gjorde han:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 28/07-03 18:37, rettet 28/07-03 18:38 
Jeg sad lige og designede lidt.

HIM er alt for sej og jeg skulle lige prøve det...

lige her.
Sælg mig en Xbox =)
AndyAndySkrevet 28/07-03 20:00 
SEJT!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/07-03 20:34 
Fersken til Jeppe i Boppeby

Nøgle
B&S3snc6bpFgI3
4l@i@Sw3LR#zco
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SideshowSideshowSkrevet 28/07-03 22:23 
King Chaos >
Jeg ved godt at det ikke er i spillets ånd og jeg er også kommet ned på jorden igen, men lige nu tænker jeg kun på HÆVN! HÆÆÆÆÆVN!

Det kan faktisk sagtens lade sig gøre. Hvis du bliver ved med at smadre fiskenettet ned i hovedet på den samme person dag efter dag, så ender det med at de flytter. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
AndyAndySkrevet 28/07-03 23:36 
FEDT!!! Det må jeg da prøve:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
ZøvnigZøvnigSkrevet 30/07-03 00:23 
Jeg har skam osse AC.

BY: BooTown
Navn: Spiff

Det der med at smaske en økse i hovedet på en MÅ jeg prøve.
Pango... en dum, dum myresluger stjal mit Donkey Kong spil 10minutter efter jeg havde fået det første gang. Jeg blev riiiimelig pissed og har ledt efter en måde at hævne mig på lige siden. Så tak for tippet *Gnækker ondskabsfuldt*


Hyggeeee
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-03 09:58 
Kom nuuuu. Der må være måder at få hævn som er ikke-voldelige? Hvad sker der hvis man f.eks. sender 10 breve til den samme person i en uge?
jaesjaesSkrevet 30/07-03 10:45 
King Chaos >
Kom nuuuu. Der må være måder at få hævn som er ikke-voldelige?

Jamen, er det så stadig sjovt?
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-03 12:15 
At slå en person oven i hovedet med økse/fiskenet/skovl er ikke særlig raffineret... Til gengæld kan man vel prøve at dumpe skrald i deres stue?
jaesjaesSkrevet 30/07-03 12:44 
Jeg er da ligeglad med om det er raffineret :)

Hvis spillet er som jeg kan fornemme det, så fortjener nogle af figurerne, kindheste, ørefigner og spark i løgene...

Ej, en kombination er selvfølgelig det fedeste ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-03 13:20 
jaes >
...så fortjener nogle af figurerne, kindheste, ørefigner og spark i løgene...


Gu gør de så... men jeg er ikke overbevist om at det har den tilsigtede effekt...
ZøvnigZøvnigSkrevet 30/07-03 13:30 
Det kan hermed konstateres at man IKKE kan dumpe affald i de andre figures huse :O/

Så må vi prøve det med øksen alligevel.. SÅ meget for at forsøge at være rafineret *G*

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
BobbeBobbeSkrevet 30/07-03 20:42 
SeventhSun >
Fersken til Jeppe i Boppeby

Nøgle
B&S3snc6bpFgI3
4l@i@Sw3LR#zco

Jeg hedder Jeppe men bor i Bobbeby.
Spiller nu: Wii
bootsbootsSkrevet 30/07-03 21:00 
3of19 >
ej det kunne have været sjovt med æbler i Eden :)

Jeg har æbler og bor i - selvfølgelig - Paradise!
majjohamajjohaSkrevet 30/07-03 21:10 
Ingen der gider sende lidt Ferskener, pærer, jordbær og alt andet end abæler. Til Mathias i Hyrule?
bootsbootsSkrevet 30/07-03 21:17 
3of19 >
Er ikke så meget inde i Freeloader problematikken, men hvis man kører over composhit kunne det være at importspil kører i NTSC 60 Hz. Kører man RGB, burde det være ligegyldigt, da RGB er uafhængig af PAL/NTSC, sålænge tv'et kan tage 60 Hz.

Vi kan spille AC på alle vores fjernsyn, både oldgamle og nyere. Når bare der er scart stik i fjernsynet, tror jeg ikke der er nogen problemer. Vi bruger composite scart stik i alle fjernsyn. Vi har også et gammelt fjernsyn uden scart stik; men så kører vi bare igennem videoen - ingen problemer dér.
bootsbootsSkrevet 30/07-03 21:19, rettet 30/07-03 21:23 
Der er altså ingen jordbær, Matt. Jordbær vokser ligesom ikke på træerne!!..... =)

Jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor koderne nogen gange ikke virker. De skal bruges samme dag! Altså samme dato! Dvs at man skal være sikker på at afsender og modtager kører med samme dato, og så bruge koden samme dag som afsenderen har fået den af Nook. Når vi gør det herhjemme, har vi ingen problemer.
majjohamajjohaSkrevet 30/07-03 21:23 
Bare en der snakkede om jordbær tideligere
majjohamajjohaSkrevet 30/07-03 21:25 
Bare en der snakkede om jordbær i en tideligere besked
bootsbootsSkrevet 30/07-03 21:28 
Ja, det så jeg - må være en joke, tror jeg. Jeg har kun set æbler, pærer, ferskner, kirsebær og appelsiner indtil nu. Og så kokosnødder på øen....Er der nogen der ved om man kan få kokosnødderne til at gro i byen?
bootsbootsSkrevet 30/07-03 21:31 
SeventhSun >


Så spørger jeg: kan det lade sig gøre at fange den største fisk?


Ja, min datter vandt med én på 27 inches, og jeg vandt selv med én på 25 inches. Det kan altså lade sig gøre.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/07-03 21:59 
Bobbe >
Jeg hedder Jeppe men bor i Bobbeby.

Har du prøvet, det kunne jo være at jeg "bare" skrev forkert her på boardet?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CronossCronossSkrevet 30/07-03 22:02 
Hvis der er nogle der gider, vil jeg da også gerne have en masse andre frugter end appelsiner :)

Navn: Cronos (Man kan ikke få det sidste S - Ladt...)
By: Geilos.

Jeg lærte Iggy at sige "I am geil" i går, og nu går han da heeelt amok med det :)
AndyAndySkrevet 30/07-03 22:18 
Hvad er det der med at man kan lære nogen at sige ting
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CronossCronossSkrevet 30/07-03 22:29 
Nogle gange når man taler med dem får man chancen for at skrive en lille sætning. Iggy ville have en replik så han kunne score damer :D
SnoozemSnoozemSkrevet 31/07-03 00:37 
boots >
Ja, det så jeg - må være en joke, tror jeg. Jeg har kun set æbler, pærer, ferskner, kirsebær og appelsiner indtil nu. Og så kokosnødder på øen....Er der nogen der ved om man kan få kokosnødderne til at gro i byen?

Ja det kan du sagtens, har selv plantet optil flere i min ved stranden :)
Forresten jeg har osse AC

Snoozem
CutyTown
by : CutyTown navn: Snoozem
CronossCronossSkrevet 31/07-03 13:34 
Det var ikke lige sådan at der var en der gad sende en fiskestang til mig? Nook laver et eller andet åndssvagt lotteri, og Claude vil meget gerne have en fisk.
Jeg kan bytte med forskellige ting.

Mit navn og bynavn står længere oppe.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/08-03 13:22 
Cronoss >
Hvis der er nogle der gider, vil jeg da også gerne have en masse andre frugter end appelsiner :)

Navn: Cronos (Man kan ikke få det sidste S - Ladt...)
By: Geilos.

Fersken:
Nøgletegn
&Wq#DPqtufT8j
KQHjp8IkoXjmKP


Jeg lærte for st stykke tid siden Puddles at sige BIM! - nu har hun åbenbart talt med Patty, for hun siger også BIM! efter hver sætning ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/08-03 22:32 
Og øh - så ville jeg da gerne have en appelsin.

Janus i Solstrup

- er der nogen der har Kirsebær?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AndyAndySkrevet 04/08-03 09:42 
Jeg har kirsebær
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/08-03 10:12, rettet 04/08-03 10:13 
Kom med dem - så kan jeg sende dig ferskener.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AndyAndySkrevet 04/08-03 10:24, rettet 04/08-03 10:25 
Hvordan sender vi ting til hinanden? kan ikke lige huske hvordan:-(

P.S. Hvor mange vil du ha' jeg har jo en helt by fylt med dem?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/08-03 11:15 
Gå op til Nook, vælg other things, hear code.
Så fortæller du ham at du gerne vil sende noget til Janus i Solstrup.
Så vælger du et kirsebær i dit inventory.

Så får du en kode, og skriver den her - den skal være HELT præcis.

Det skal bare være et enkelt, så kan jeg jo plante det når det har regnet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BobbeBobbeSkrevet 04/08-03 17:30 
SeventhSun >

Har du prøvet, det kunne jo være at jeg "bare" skrev forkert her på boardet?

Ja, det virkede ikke :(
Spiller nu: Wii
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 05/08-03 19:51 
Hvilken version af Freeloader bruger folk herinde sammen med AC? Jeg er nemlig lige gået igang med spillet og bruger v. 104, men jeg synes ikke helt det virker som det skal. Nogle gange får jeg bare en sort skærm, mens lyden stadig kører og andre gange kører det fint...
(...)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/08-03 09:50 
Æh jeg bruger version 1.06b og jeg går ud fra at din hedder 1.04.

For det første kan du jo få den byttet hos Datel.

For det andet sker det også en gang imellem at der bare kommmer sort skærm hos mig, det er sjældent men det sker.
Jeg plejer bare at prøve igen, og så virker det.

Min bror har dog fortalt mig at han har gode erfaringer med at vælge region - hvilket vist nok er noget med at holde z-knappen inde når man starter.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/08-03 11:47 
Okay... nu er jeg så også på AC-vognen, men jeg har ikke fulgt med i denne tråd.
?- Hvordan "vælter"/"vender" man stenene der ligger rundt omkring?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
bootsbootsSkrevet 06/08-03 12:00 
Slå på dem med skovlen. Hvis stenen bliver rød og der kommer en pengesæk flyvende, skal du fortsætte med at slå på stenen. Det højeste det er lykkedes for mig at få, er 6 pengesække... Nogen gange kravler der noget småkryb frem, når du slår på en sten. Dem skal du fange med nettet.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/08-03 12:09 
okay, takker
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BobbeBobbeSkrevet 06/08-03 13:58 
Men stenene kan man ikke komme af med
Spiller nu: Wii
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/08-03 17:12 
Cronoss >
Jeg lærte Iggy at sige "I am geil" i går, og nu går han da heeelt amok med det :)


Hæ! Jeg forsøgte at lære Teddy at sige "Shave my puddle", men sætningen var for lang... så nu går han rundt og siger "shave my p" :)
HulleHulleSkrevet 06/08-03 17:56 
Siger de det, eller kommer det op som en tekst på skærmen? Sikkert et dumt spørgsmål.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
282 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig