X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur II - og hvad så?


Svar
ZuljinZuljinSkrevet 01/09-04 22:20 
Jeg har færdiggjort Weapon Master-delen af Soul Calibur II. Har fået gennemført alle missioner og alle ekstra missioner, således at alle firkanterne i områderne på mit World Map nu er blå. Jeg må indrømme, at jeg troede der skete mere, da jeg gennemførte sidste bane (i mit tilfælde en bane i Alioth-området). Fik Lizardman, og så var det bare slut.

Hvad sker der nu? Har jeg så bare gennemført spillet? Er der en ekstra feature eller noget tilsvarende?
CoreCoreSkrevet 01/09-04 22:23 
Nu har du så officielt ret til at underskrive checks som Heihachi...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 02/09-04 00:41 
Det er så meningen at du nu skal bruge resten af tiden på at tæve en kammerat igen og igen. Og så er den skid slået.

Ja, jeg blev også skuffet... Men hvad kan man forvente at et beat'em up?

Det ser ud til at der er langt mere kød på det kommende mortal kombat spil, også rent gameplay messigt.. Så der er stadig håb forude
For The Love Of The Game
RJKRJKSkrevet 02/09-04 00:45, rettet 02/09-04 00:45 
Nu er Soul-serien formentligt de suverænt mest dybe singleplayer-oplevelser indenfor genren (pre VF4 anyways), så hvad mukker I egentligt over...? Fightere er multiplayerspil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OmenOmenSkrevet 02/09-04 08:10 
Enig.
Vote Ficus!
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 02/09-04 08:18 
jeg må også sige at bare den weapon master del er langt mere end et fighter spil plejer at have med, så pengene er godt givet ud under alle omstændigheder og så er det til og med billigt nu!
By the power of Grayskull!
LingobarLingobarSkrevet 02/09-04 09:07 
Undervejs har du jo unlocket en masse Time-attack o.l. modes. Og du kan bruge alle de våben du har købt på vejen i multiplayer. Men jo, det er lidt tyndt... Jeg ved ikke hvad der sker hvis man f.eks. gennemfører Arcade, jeg har kun gennemført WM.
Dine dage er salte...
millenniummillenniumSkrevet 04/09-04 01:55 
Weapon-master spillet er vel bare et godt alternativ til måden man låser nye spillere op på, imodsætning til Tekken's kedelige "gennemfør-spillet-for-en-ny-spiller" metode.
Men usanset hvad så er det jo bare et 'side-kick' til det primære spil; 2player kick *ss.
The medium is the message.
The DaneThe DaneSkrevet 04/09-04 13:53 
'Arcade'delen giver bare noget baggrundshistorie, som kan give mere eller mindre mening.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 05/09-04 17:11 
Ja! Jeg synes sku også at soul Calibur 2 var lidt kedeligt i længden så glæder jeg mig også mere til Mortal Combat Deception!!!
Bashful Neophyte
ZuljinZuljinSkrevet 07/09-04 23:16 
Jeg synes bestemt at Soul Calibur II har været alle de 149 kr. værd, jeg gav for det. Det er ekstremt spilbart og sjovt, og Weapon Master-delen gav det et ekstra pift. At spille Arcade om og om igen er kedeligt i længden.

Men så vil jeg da bare tæske alle mine venner i Soul Calibur II (bortset fra Gatman, måske), og så ellers glæde mig over at jeg fik klaret alle missionerne i Weapon Master.

- Og tak for svarene. :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig