X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spm. Vedr. MSN


Svar
tastasSkrevet 01/09-04 10:11, rettet 01/09-04 10:12 
Nu har jeg brugt Messenger i en del år, og har sidenhen skiftet mail adresse. Min tidligere mail adresse var tas@a-vinstouw.dk, hvilket også er den, som bruges til at tilføje mig til messenger i dag. Er det muligt at ændre den til min nye adresse - i så fald hvordan?
Og hvordan kan jeg ændre mit password (desværre blevet meget aktuelt, at jeg får det gjort!). Jeg har ledt og ledt, men kan simpelthen ikke finde hvor jeg kan gøre det - kan man virkelig ikke gøre det?!

Håber, at der er én som kan hjælpe.

**EDIT: Jeg har Messenger 6.2.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
The DaneThe DaneSkrevet 01/09-04 10:21 
Der skulle gerne være noget inde under 'options' hvor man også ændre navn, etc.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
tastasSkrevet 01/09-04 13:51 
Desværre er der ikke mulighed for at gøre det derinde. Andet end at skifte det nick som folk ser.

Men jeg fandt ud af det (Under XP i hvert fald) - man skulle ind under brugerkonti's, finde den pågældende bruger, vælge passport, og så ændre det af den vej.
Lidt bøvlet, men fik det da gjort :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
enfenenfenSkrevet 01/09-04 14:00 
Gå ind på www.passport.net
Log ind
vælg 'Få vist eller rediger din profil'
Derinde kan du skifte brugernavn/email

Husk at tage backup af dine kontaktpersoner, inden du gør det.
What is the Matrix?
PaenPaenSkrevet 01/09-04 16:11 
heh jeg er bange for, at den backup er røget i farten! ;)
Lóriens blade falder ikke forgæves
tastasSkrevet 01/09-04 16:43 
Rigtige mænd tager ikke backup...eller...
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PaenPaenSkrevet 01/09-04 19:12 
heh "rigtige mænd tager ikke backup".

nej de bander og ødelægger musen i vrede over at skulle skrive alle kontakter fra MSN messenger ind igen :P

jeg tager heller ikke rigtig backup, undtagen når jeg laver opgaver. Så tager jeg omkring 17 til 35 kopier af filen ;)
Lóriens blade falder ikke forgæves
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig