X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 Limited CE(svensk) til 489,-


Svar
enfenenfenSkrevet 26/08-04 18:25 
For dem, der meget gerne vil have fat i "Halo 2 Limited Collector's Edtion", har CDON den til forudbestilling til 489,- + 25,- i forsendelse.

Halo2 Limited Collector´s Edition
What is the Matrix?
MarcusMarcusSkrevet 26/08-04 18:43 
Også her kan spillet findes:

Dvdcrave - Halo 2 limited - 355
enfenenfenSkrevet 02/09-04 21:43, rettet 02/09-04 21:44 
Den vogn hopper jeg nok på. Havde nu ellers besluttet mig for at købe den normale udgave, men til ca. 350,-( fri levering med rabat kupon), så kan jeg lige så godt tage LE udgaven.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 02/09-04 23:59 
Med sådan en stor titel, som Halo 2 er, så foretrækker jeg klart at købe det herhjemme, i en fysisk butik.

Tænk engang hvis man ikke modtog spillet på releasedagen; Med Halo 2, så tør jeg næsten ikke tænke denne tanke til ende.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 03/09-04 12:02 
Enig med Okotta. Der er visse spil (om end ikke så mange) hvor man skal være 100% sikker på at have dem på dagen. Så må man leve med at betale en smule ekstra - til gengæld kan man støtte en lokal butik.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 03/09-04 12:10, rettet 03/09-04 12:12 
Og så er midnatsåbninger altid en hyggelig begivenhed :-)

Nøj, hvor skal jeg høvle Halo 2 den nat.

Det kan være vi lige skal ha' en hurtig 1 on 1, på en tilfældig bane, Wehner? ;-)

Eller en 2 on 2, hvis Zeroburst og Bede-x er klar (hvis Bede er online på det tidspunkt) ?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 03/09-04 12:16 
Så længe jeg er på hold med Bede, så er jeg altid klar :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 03/09-04 12:46, rettet 03/09-04 12:49 
Wehner>
Enig med Okotta. Der er visse spil (om end ikke så mange) hvor man skal være 100% sikker på at have dem på dagen. Så må man leve med at betale en smule ekstra - til gengæld kan man støtte en lokal butik.

Jeg kan så sagtens vente nogle dage på at få et spil. Så vigtigt er det sgu heller ikke for mig. Mit liv bliver ikke ødelagt af den grund ;)

Det ville selvfølgelig være rart at have det på dagen, men det er ikke et krav.
What is the Matrix?
3of193of19Skrevet 03/09-04 14:14 
Skal da i hvert fald have Halo 2 SE selvom jeg ikke er den store FPS fan. Så det gør ikke så meget jeg kommer til at vente lidt ekstra, det er ikke et spil jeg tæller dagene på.
enfenenfenSkrevet 03/09-04 14:17 
Jeg vil heller ikke sige, at jeg tæller dage, men jeg ser da alligevel frem til spillet. Jeg blev da underholdt af det første Halo.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 03/09-04 14:56 
I øvrigt, så får man en T-shirt med i købet, hvis man forudbestiller Halo 2 CE hos EB Games.

Er der andre butikker, der har andre/det samme merchandise-tilbud?

Ellers tror jeg nok lige jeg kan magte, at bestille spillet hos EB. T-shirten er enda feed - bare Halo2-logoet. Ikke sådan en overlæsset nørdtrøje.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 03/09-04 15:37 
Mon ikke osse Bog & Idé får disse T-shirt's, sammen med al det andet uungåelige merchandise som følger i kølvandet på Halo 2.

Du skal da ha' spillet i Bog & Idé, Wehner, sammen med os andre, til midnatsåbningen? Oder was?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 03/09-04 15:48 
Holder EB ikke midnatsåbent?

Jeg spurgte ham den lange gut inde i Bog og Ide - han havde ikke hørt noget.

Hvis valget er med eller uden t-shirt, så vælger jeg med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 03/09-04 15:53 
Der er to lange gutter i Bog & Idé - det er Rasmus du skal snakke med; Han ved ting.

Jeg spørger ham lige, om de får T-shirt's m.m.

Ved faktisk ikke om EB holder midnatsåbent, men mon ikke de gør.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 03/09-04 16:06 
Jeps, det var Rasmus, jeg snakkede med - han vidste ikke noget endnu, men punk ham endelig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 03/09-04 17:20 
Så er den bare med svensk manual. Jeg ved, det er en mindre ting, men der er blevet snakket så meget om at manualen skulle blive stor og detaljeret.
soon the world will be one big computer
enfenenfenSkrevet 03/09-04 17:48 
Ifølge deres side så er manualen på engelsk og svensk.
What is the Matrix?
MarcusMarcusSkrevet 03/09-04 17:54, rettet 03/09-04 18:15 
Der står svensk/engelsk. Og / er jo normalt = eller. Jeg tror det er noget de skriver ved de fleste spil.

Jeg har også selv bestilt hos dvdcrave, tidligere var de usikker på om prisen ville svinge op eller ned men det står der jo ikke noget om på siden længere så det regner jeg ikke med.

Jeg har ingen xbox så spillet behøver ikke komme på dagen da jeg alligevel først skal ha' en xbox, og det sker når den kommer ned til ca. 500kr. i brugt pris.
enfenenfenSkrevet 03/09-04 18:21 
Det er meget forskelligt hvad "/" skal betyde. Jeg er enig i, at det normalt betyder "eller", men mange benytter sig også af det, når noget skal betegnes med "og eller".

Som sagt så hopper jeg nok også på DVDCrave-vognen, så det er egentligt ligegyldigt :)
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 03/09-04 18:23 
Mysterious>
Der står svensk/engelsk. Og / er jo normalt = eller.

Jeg har nu altid opfattet det som "og".
NaieraNaieraSkrevet 03/09-04 18:27 
Det betyder selvfølgelig "og".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 03/09-04 18:45 
Så, nu må jeg vist finde ordbogen frem :)

I skal ikke gøre mig sådan i tvivl!
What is the Matrix?
DarkenDarkenSkrevet 03/09-04 19:24 
bare synd at det er size large only =\
hehhe er ikke just i den størrelse mere =P
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
MarcusMarcusSkrevet 03/09-04 19:25, rettet 03/09-04 19:53 
Enfen>> Jeg har kigget tidligere idag. Jeg kunne ikke lige finde det. Held & lykke :)

Generelt>>
I sammenhængen lyder det dog underligt hvis det skulle være "og eller". For enten laver de nok en nordeuropæisk manual med Sverige, Danmark, Tyskland, England osv. eller kun en udgave med engelsk eller måske sidste mulighed som er forskellige udgaver til hvert land.
Altså mener jeg at eller lyder mest realistisk i denne sammenhæng.

Iøvrigt så er det også mystisk hvis "/ = og eller" da "og eller" vel også vil skrives "og/eller" da det kun kan betyde en af tingene.
Og hvis "/" så betyder "og eller" så giver det ikke rigtigt nogen mening. Derimod ville "og eller eller" give mening.

<Ændring> Rettelser.
enfenenfenSkrevet 03/09-04 19:50, rettet 03/09-04 19:50 
Jeg ligger mig ikke fast på, at det skal betyde "og eller", men at nogle mener at betegnelsen er sådan.

Jeg har ikke fået kigget i ordbogen endnu, så svaret må vente lidt :)
What is the Matrix?
MarcusMarcusSkrevet 03/09-04 19:52, rettet 03/09-04 19:55 
Det var ikke en anklage eller lignende. Jeg prøver bare at finde frem til hvad der er rigtigt. Sig endelig til hvis du finder et svar. :)
The DaneThe DaneSkrevet 03/09-04 20:53 
Når det gælder flere nordiske sprog i manualer plejer det at være delt Danmark/Norge og Sverige/Finland og så Engelsk i manualerne. Sådan var det ihvertfald mht. FFX, og jeg har da også set det ved en del andre spil (fik jo den tragiske oplevelse med et FFX med svensk/finsk manual og hylster som tosserne i Elgigant KBH ikke ville bytte - selvom jeg teknisk set skulle kunne det).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
GreaseballGreaseballSkrevet 03/09-04 22:52, rettet 03/09-04 22:54 
DVDCrave.com
Sender de ikke fra Austalien??
enfenenfenSkrevet 04/09-04 09:32 
Jo...
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 06/09-04 11:11 
Hva så med tolden? Så vidt jeg husker så skal man betale told på vare man får fra Austalien.
enfenenfenSkrevet 06/09-04 12:35, rettet 06/09-04 12:36 
Besked sendt. Undskyld for dobbelt besked :)
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 06/09-04 12:38 
Det plejer vist ikke at være et problem med dem. De lyver sikkert om værdien på pakken eller ompakker i et EU land. De sædvanlige metoder :-)
WehnerWehnerSkrevet 13/09-04 15:58 
Okotta>
Der er to lange gutter i Bog & Idé - det er Rasmus du skal snakke med; Han ved ting.

Jeg var derinde forbi i dag, og Rasmus ringede til Microsoft, eller hvem der nu distribuerer Halo 2 i Danmark. De var dog hverken til at hugge eller stikke i, selvom Rasmus gjorde sit bedste: Der bliver ikke noget specielt promo-gejl i forb. med Halo 2 CD i Bog & Ide.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 20/09-04 11:24 
Okotta>
Eller en 2 on 2, hvis Zeroburst og Bede-x er klar (hvis Bede er online på det tidspunkt) ?

Det skulle Bede være på det tidspunkt. Men under alle omstændigheder vil Bede nok være at forfinde hos Zeroburst på launchdagen. Og han er online :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig