X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsolseminar 2


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-04 20:09 
Jeg har snakket med Le Roof, Sumez og dRxL ang endnu et konsolseminar. Det må gerne blive i nær fremtid, men fælles for det hele er at Daniel (dRxL) kan få en dato og reservere lokalet på Amager som det sidste konsolseminar foregik i.

Er der andre interesserede? ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
96 emne(r).
1 2 > »

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-04 20:09 
Jeg har snakket med Le Roof, Sumez og dRxL ang endnu et konsolseminar. Det må gerne blive i nær fremtid, men fælles for det hele er at Daniel (dRxL) kan få en dato og reservere lokalet på Amager som det sidste konsolseminar foregik i.

Er der andre interesserede? ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
psychomantispsychomantisSkrevet 25/08-04 20:35 
Jeg er klart på igen. Kan på nuværende tidspunkt de fleste kommende weekender.
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-04 20:42 
Lyder godt. Så må vi huske et tv denne gang :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 25/08-04 22:09 
Meget gerne.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/08-04 22:56 
Tjo, det ville da ikke være værst :)

Jeg er sandsynevis booket de næste par weekender, men jeg vil lige holde øje med tråden.
Le RoofLe RoofSkrevet 25/08-04 23:04 
Ja, den er god med dig. Du skal bare ha' noget mere tid til at gå i træningslejr (som om det hjælper) ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
DarklynoonDarklynoonSkrevet 26/08-04 00:12 
jeg er selvfølgelig interesseret.

kan dog ikke den 11 sept.

hvis vi afholder en 2d figther turnering, så kan jeg evt donere som 1 præmie, 2 små 5 cl jack D flasker som ligger i lille jack d "madkasse"
Mortal Kombat the mother of all fighting games
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/08-04 07:16 
Le Roof>
Ja, den er god med dig. Du skal bare ha' noget mere tid til at gå i træningslejr (som om det hjælper) ;)

Bla bla bla :) Men du har ret... Trænes skal der, men det er kun for at ydmygelsen af dig skal blive total :)
dRxLdRxLSkrevet 26/08-04 15:39, rettet 26/08-04 15:58 
Der er indtil videre ledigt alle lørdage i september efter d. 3. og skal så vidt jeg ved noget den 11. Jeg ser gerne at vi får lagt os fast på en dato inden weekenden er omme.

Mht. det praktiske så vil jeg denne gang kun stå inde for
1x lokale
1x fjernsyn
1x 20" VGA skærm
1x musikanlæg
1x xbox og 1x Dreamcast

derudover vil jeg helst være så meget som muligt fritaget for praktisk ansvar. Jeg har lidt for meget om ørene for tiden til at kunne trække mere end jeg allerede har. Men der er ingen grund til at det ikke skulle kunne blive et fint seminar så længe der er andre der føler sig i stand til at tage ansvaret på sig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-04 16:36, rettet 26/08-04 17:38 
Jeg kan sagtens hive lidt NeoGeo med. Eller ihvertfald nogle sticks.

Edit: Alt efter datoen kan jeg nok også slæbe mit tv med. 28" wide.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 26/08-04 19:03 
Jeg har ikke rigtig mulighed for at slæbe mit 28" med i toget, men skal gladeligt medbringe hvadsomhelst af mit konsolgrej.
Har du stadig din SuperGrafX, Juggernaut? Nu fik vi jo ikke tid til at kigge på den sidst. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 26/08-04 19:55 
Hvad med fjernsyn, det var lidt en mangelvar sidst.

Jeg kan muligvis skaffe 2 til (hvoraf 1 er lettere i stykker, men måske vi kan kigge på det hvis der kommer nogle fingernemme til seminaret?).

(og så begynder jeg aligevel at tage ansvar...)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
psychomantispsychomantisSkrevet 26/08-04 20:00, rettet 26/08-04 20:02 
Jeg kan godt tage et 21" med, hvis jeg kan få et lift af en (Juggernaut?).

EDIT:
Og naturligvis også spil og en enkelt konsol. Får muligvis en moddet Dreamcast imorgen.
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-04 20:01 
Sumez>
Jeg har ikke rigtig mulighed for at slæbe mit 28" med i toget, men skal gladeligt medbringe hvadsomhelst af mit konsolgrej.
Har du stadig din SuperGrafX, Juggernaut? Nu fik vi jo ikke tid til at kigge på den sidst. :(

Den er lige solgt desværre. Men du havde vist en Core?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-04 20:02 
psychomantis>
Jeg kan godt tage et 21" med, hvis jeg kan få et lift af en (Juggernaut?).

Hvis jeg har bilen den pågældende dato, kan vi sikkert godt finde ud af noget.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 26/08-04 21:11 
Juggernaut>
Den er lige solgt desværre. Men du havde vist en Core?

Ja, men ville gerne lege lidt med Super'en.
Kan godt tage PCE'en med. Har fået nogle nye spil til den siden sidst, så den kan være lidt med på shooter-fronten, men folk vil sikkert hellere spille Psyvariar 2, R-Type Final og Shikigami. Hvad er iøvrigt chancen for at vi får prøvet Gradius V? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-04 21:18 
Sumez>
Hvad er iøvrigt chancen for at vi får prøvet Gradius V? :)

Forhåbentlig stor. Kommer selvfølgelig helt an på udgivelsesdatoen...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
psychomantispsychomantisSkrevet 26/08-04 21:32 
Det er jo sådan set udkommet. Nogen der har en PAL dato da?
SumezSumezSkrevet 26/08-04 21:35 
Det kræver jo lige at nogen har det..
Det kommer vist ikke ud i Europa lige de næste par uger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-04 21:47 
Jeg køber det når det udkommer i PAL. Så må vi jo bare håbe at det bliver inden seminaret.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
OkottaOkottaSkrevet 27/08-04 01:14 
Det ser ud til, at Gradius V er udsat til d. 29 oktober, i PAL.

Irriterende egentligt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 27/08-04 12:22 
Jeg har en review version liggende som I kan låne, hvis bare I selv kan levere den nødvendige hardware.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Le RoofLe RoofSkrevet 27/08-04 12:22 
Ingen problemer der ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Per SPer SSkrevet 27/08-04 12:43 
PS2 debug?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 27/08-04 12:47 
:O~~~~
Ville være fedt med Gradius Deluxe pack oven i hatten. Så har vi alle fem Gradius spil.
Men jeg er vist den eneste, der er så interesseret i Gradius-serien. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 27/08-04 13:12 
Kommer gerne, kan dog ikke taget fjernsyn med.
» a winner is you «
Le RoofLe RoofSkrevet 27/08-04 13:15, rettet 28/08-04 10:02 
Per S>
PS2 debug?

Nix. PS2 med Nova Chip V2. Det er måske ikke nok?!?
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JuggernautJuggernautSkrevet 27/08-04 13:20 
Sumez>
:O~~~~
Ville være fedt med Gradius Deluxe pack oven i hatten. Så har vi alle fem Gradius spil.
Men jeg er vist den eneste, der er så interesseret i Gradius-serien. :)

Nej! Jeg har af årsager bare ikke haft mulighed for at spille det så meget :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarklynoonDarklynoonSkrevet 27/08-04 22:33 
nogen der så ved om der er 60hs option i pal udgaven?

I r-type final(pal) er jeg ved at nærme mig de 60 unlockede skibe, jeg kan godt tage memorykortet med, hvis der ikke er andre som har unlocket mere eller alt, hvis det har interesse?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Per SPer SSkrevet 28/08-04 10:00 
Jeg er blevet lovet en 60 Hz. funktion i PAL versionen, men den endelige PAL kode er ikke tilgængelig endnu. Kommer dog snart.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 28/08-04 10:57 
Men ER Gradius V faktisk udsat til d. 29 oktober, eller kommer det stadig d. 21 september?

Ved nogen noget konkret?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 28/08-04 13:32 
Det ville overraske mig, hvis der ikke var 60hz i Gradius V. Det er en shooter, fra Konami. Og de ved godt, hvad de laver.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 28/08-04 19:24 
Hvis det skal blive til noget indenfor overskuelig fremtid, skal vi til at fastslå hvilken dag det skal være.
Lørdag er så vidt jeg kan se den bedste ugedag, så hvis vi alle kan blive enige om det, så skal vi bare blive enige om en dag efter midten af september.

Jeg kan indtil videre alle lørdage efter lørdag d. 11. Hvad med jer andre?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 28/08-04 20:33 
Har umiddelbart fri alle lørdage indtil videre...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
3of193of19Skrevet 28/08-04 20:47 
Skal arbejde den 11.9. og derefter hver anden lørdag.
JuggernautJuggernautSkrevet 28/08-04 20:47 
Kan ikke weekenden 17-18 september...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 28/08-04 21:01 
3of19>
Skal arbejde den 11.9. og derefter hver anden lørdag.

Det samme her.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 28/08-04 21:04 
Umiddelbart kan jeg ikke komme i tanker om noget, der skulle komme i vejen for det... Men jeg er utilregnelig, så jeg lover intet :)
SumezSumezSkrevet 30/08-04 08:52 
Jeg er taget den 4., 10. og 17. Ellers er der ikke noget endnu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/09-04 11:34, rettet 07/09-04 12:18 
Skal vi over i obtober før der sker noget? Det ville faktisk passe mig endnu bedre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
psychomantispsychomantisSkrevet 07/09-04 12:03 
Snarere oktober... ;-) Som jeg ser det ud fra indlæggene, er der ingen lørdage i september hvor alle der har vist interesse kan på samme tid.
JuggernautJuggernautSkrevet 07/09-04 12:19 
Hehe....Den skulle være rettet. Oktober vil være rigtig godt for mit vedkommende. September er stort set booket op.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 09/09-04 18:05 
Er folk ikke friske på et seminar??? Synes ikke at der bliver fodret særlig meget på denne tråd.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 09/09-04 18:23 
Nemlig, lad os få gang i noget seriøst her.

Jeg slynger en dato på bordet: Lørdag d. 16/10 (uge 42) i slutningen af efterårsferien.

Hvem kan og hvem kan ikke?
JuggernautJuggernautSkrevet 09/09-04 19:07 
Jeg kan den lørdag. Ville faktisk passe mig fremragende. Er der andre? Er lokalet overhovedet ledigt den pågældende dato(Daniel)?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Le RoofLe RoofSkrevet 09/09-04 19:08 
16/10 passer mig også udemærket, men hvad er der galt med d. 2/10??? - er sgu' ved at blive lidt desperat...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JuggernautJuggernautSkrevet 09/09-04 19:13 
Hehe...Der er vel intet galt i d.2/10. Bare at der skulle en dato på bordet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Le RoofLe RoofSkrevet 09/09-04 19:17 
Jo hurtigere jo bedre IMO. Er ved at blive lidt træt af skulle nøjes med at banke Darklynoon en gang om ugen ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JuggernautJuggernautSkrevet 09/09-04 19:20 
Hvad spiller i?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Le RoofLe RoofSkrevet 09/09-04 19:59, rettet 09/09-04 20:03 
Street Fighter III: 3rd Strike (DC)
King of Fighters 98 (AES)
Capcom vs. SNK 2 (DC)
Super Street Fighter II X (DC)

+ Garou: Mark of the Wovles (DC) i ny og næ...

EDIT: Vi plejer at være ret jævnbyrdige, men det skal dog lige siges at jeg fik en del klø i 3rd Stirke sidste gang :/
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
96 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig