X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Champions of Norrath


Svar
ZuljinZuljinSkrevet 16/08-04 21:29 
Hej alle.

Så blev det tid til mit første emne her på Play:Right. Jeg har lige erhvervet mig en PlayStation 2, og er i den forbindelse ude efter nogle gode spiltitler. Jeg har allerede Gran Turismo 3, Tony Hawk's Pro Skater 4, Soul Calibur II og Medal of Honor: Frontline. Jeg har tænkt på at købe Champions of Norrath, da der ser rigtig godt ud. Har læst en masse reviews, men vil stadig gerne høre jeres mening:

1) Er spillet 250 kr. værd?
2) Er det spilbart i meget lang tid eller er det hurtigt gennemført og så er det dét?

Skriv ellers meget gerne hvad I generelt synes om spillet.

På forhånd tak for hjælpen.
SumezSumezSkrevet 17/08-04 09:58 
Det har været oppe og vende en gang før. Ikke at der kom særlig meget brugbart udaf diskussionen, men måske hjælper det lidt?

Gammel tråd
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
boboSkrevet 17/08-04 16:15 
Hej

Jeg har spille CoN igennem 2 gange nu og jeg syndes det er et godt spil, men jeg tror (ligesom med BG:DA) at spillet vider rigtig meget ved at spille det 2 eller flere.

Om det er 250 kr værd? Tja, det komme an på hvad du kan li' at spille, men jeg syndes helt klart det er de penge hver.
JFlindtJFlindtSkrevet 19/10-04 09:16, rettet 19/10-04 09:20 
Om spillet er noget for dig kommer vel an på hvor meget du er til rollespil.

Jeg har spillet og et næsten færdig med at gennemføre det med min første karakter.
Derefter forventer jeg at spille det igennem igen med de fire andre karakter-klasser.

En anden fordel ved spillet (som er nævnt før) er muligheden for at spille op til 4 sammen via multitap eller over Nettet.

Så min bedømmelse: Et rigtig godt rollespil til PS2.
(Der kommer snart en efterfølger, hvor der er kommet to nye karakterklasser.)

Se evt. min anmeldelse af det på Console.dk
JFlindtSpiller nu: Condemned: Criminal Ori..., Hitman: Blood Money, LocoRoco
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/01-13 13:43 
Nu har jeg set mig nødsaget til at bestille dette spil, så jeg kan få min action-RPG lyst styret. Hvorfor kommer der ikke spil som Baldur's Gate eller Champions of Norrath længere? De er åbenbart uddøde, præcis som rally-spil.
Ok, det er ikke helt rigtigt. Torchlight var guld værd, men kun for EEN spiller???? Dungeon Siege III, RAW m.fl. tillader ikke andre end hosten at save sin spiller. Daggerdale er buggy og stinker generelt.
Jeg håber godt nok Diablo III kommer til konsollerne... Det vil hjælpe på det.

Min kone og jeg har spillet LOTR: War in the North til hudløshed. Vi må være kommet igennem mindst 10 gange nu. Det er også lavet af Snowblind og har lækkert loot, experience points, magi og alt, der nu hører sig til. Det er så i 3. person, men det fungerer helt fint.

Anyway, det er da latterligt at man en nødt til at gå tilbage til sidste generation for at finde et rimeligt action RPG?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig