X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fodbold strejke


Svar
LindpindLindpindSkrevet 15/08-04 16:30 
Hej allesammen!

Hvad syntes i om fodboldstrejken i dansk fodbold?
Syntes selv det er komplet latterligt, de sætter jo nærmest dansk fodbold 10 år tilbage i tiden...

Hvis ikke de snart finder en løsning kan de ende med at blive udelukket international fodbold i 3-4 år.

For en uges tid siden blev der sagt det ikke ville påvirke landsholdet...

Det siger Olsen nu det gør, og bliver "stik-hamrende-tosset" hvis der ikke bliver fundet en løsning "lynhurtigt"
3of193of19Skrevet 15/08-04 16:33 
Hurra! Hurra! Fodbold strejke! Endelig nogen der strejker som jeg ikke vil savne overhovedet.
CoreCoreSkrevet 15/08-04 16:37 
3of19>
Endelig nogen der strejker som jeg ikke vil savne overhovedet.

Lol, det samme her...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JloweJloweSkrevet 15/08-04 18:13 
Synd I ikke interesserer jer for fodbold, der er ikke meget som er mere tilfredsstillende end en god fodboldkamp.
Det meste underholdning blegner simpelthen i forhold til.

De danske spillere forlanger mere end deres kollegaer gør i resten af Europa - og jeg synes spillerne opfører sig som en flok forkælede unger.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
PoulPoulSkrevet 15/08-04 22:20 
Gør de nu også det? I Onside hertil aften blev det nævnt at i flere andre lande har de også "specialaftaler" omkring det her med transfers af spillere under 23 år.
LindpindLindpindSkrevet 20/08-04 21:36 
3of19>
Hurra! Hurra! Fodbold strejke! Endelig nogen der strejker som jeg ikke vil savne overhovedet.

hva med at la' være med at skrive når det er et fodboldemne og du ikk har noget liv ( bortset fra computere selvfølgelig ) og du hellere vil være nørd.... hva med at holde dig væk fra emnet ?!
LindpindLindpindSkrevet 20/08-04 21:55, rettet 20/08-04 21:55 
så har man virkelig ikk noget liv
dRxLdRxLSkrevet 20/08-04 21:55 
Hvad med at du tager det lidt mere roligt?

Og spørg så også lige dig selv: Hvad hører mest hjemme på PLAYRIGHT, fodboldentusiasme eller computerentusiasme?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
LindpindLindpindSkrevet 20/08-04 22:02 
Jaja, men når man skriver et fodbold indlæg/emne, behøver man så at skrive ingen adgang for computernørder?!? Jeg mener, hvad med at lade være med at skrive, hvis man ikke interesserer sig for emnet:o
3of193of19Skrevet 20/08-04 22:10 
Lindpind>
så har man virkelig ikk noget liv

Ja, jeg tror faktisk ikke jeg har noget liv ud over videospil, Star Trek, Joss Whedon og andet godt tv, studier, job, familie, venner (i udlandet), frivilligt arbejde i en fetish klub for bøsser, svømning, fansubbing, anime...

Du har helt ret. Uden fodbold har jeg ikke noget liv *roll eyes*

Du spurgte hvad folkene på Danmarks videospil nørd side #1 synes om fodboldstrejken. Har du fået svar?
CoreCoreSkrevet 20/08-04 22:44 
Lindpind>
så har man virkelig ikk noget liv

Måske skulle du lige vende den der engang. Vi andre er spilnørder med et liv ved siden af, og du er tilsyneladende spilnørd (siden du er her), og har...ja, fodbold ved siden af.

Hvis du så oven i købet er nødt til at opsøge et gamer-site for at snakke fodbold, så har du oven i købet også svært ved at komme i kontakt med ligesindede...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
FanboyFanboySkrevet 20/08-04 23:12 
Jeg syntes da at fodbold spillerne har ret til at gå i strejke hvor som helst når som helst, ligesom alle andre "arbejdere" kan gøre det.

Jeg kan ikke andet end fryde mig lidt over Don Ø og de andre kapitalister, der sidder og tuder i nyhederne hver dag.

Det skal så også siges at dansk fodbold rager mig en papand (bare for at sætte mit indlæg lidt i perspektiv).
JimPPJimPPSkrevet 21/08-04 01:25 
Ser landskampe - føler mig forpligtet :) Superligaen er for mig overflødig, jeg ved bare at der også kommer Simpsons om mandagen når de ikke genudsender Onside eller "ugens brag".

Computernørd/fodboldnørd - jeg har svært ved at se forskellen - men det er vist en anden debat... anywho, det var så mit "bidrag".
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/08-04 01:46, rettet 21/08-04 01:50 
Strejken rager mig ikke det fjerneste... There, I said it - Det har vel næppe noget at gøre med, om jeg er computernørd eller ej, jeg synes bare det er en uinteressant sportsgren.

Lindpind>
så har man virkelig ikk noget liv

Iøvrigt sjovt at det er dig, foldbold entusiasten, der skriver det. Specielt fordi det er din verden der er ved at bryde sammen på grund af en strejke, der i sidste ende ikke er af betydning for dig :)
PlaykidPlaykidSkrevet 21/08-04 02:14 
Jeg vidste ikke engang der var strejke:)
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 21/08-04 09:30 
Okay så, nu hvor vi er færdige med at hoppe på limpinden, er der ikke nogen der kan forklare mig præcist hvad strejken går ud på. Hvad er det spillerforeningen forsøger at opnå, og hvorfor vil arbejdsgiverne ikke give dem det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DizzyDizzySkrevet 21/08-04 13:29 
Personlig er det mig fuldstændig ligegyldigt, men jeg respektere deres ret til at strejke som alle andre. Så er det måske sundt nok for alle fordboldtosserne at se at der er andet i livet ;)
Den eneste strejke som røre mig er øl-strejke ;) jeg ryster stadig ved tanken om den store ølstrejke i 85

BT's info om spillerstrejken
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
TKTKSkrevet 21/08-04 16:45, rettet 21/08-04 16:47 
Fodbold strejken er fuldstændig latterlig!

Jeg og mit hold kan ikke spille kampe pga. strejken:(

Den gælder nemlig helt ned til junior divison/talent holdene! Det er fuldstændigt hen i hegnet ! Da vi jo ikke har noGet at gøre med den. Men de mener at jo flere der rammes jamen jo mere presser de hinanden til at gi op og slutte fred, eller overgive sig...:( ..Plat nok!(;
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/08-04 23:24 
Dizzy>
Jeg ryster stadig ved tanken om den store ølstrejke i 85

Ja, jeg var jo godt nok kun 2 år dengang, men jeg føler stadig med dig :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig