X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Astro Boy: Omega Factor


Svar
SephirothSephirothSkrevet 14/08-04 17:46 
Jeg tror godt, jeg ved, hvad mit næste spilkøb bliver. Andre, der har set frem til denne titel?

GS anmeldelse
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 14/08-04 18:46 
OMG, eller noget... Jeg vidste ikke det var udkommet, eller bare på vej for den sags skyld :)

Det kommer da på den liste der, du ved nok ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/08-04 20:06, rettet 14/08-04 20:08 
Jeg prøvede det ganske kort på E3, og det var temmelige forvirrende (Astro Boy var inde i noget mørke som jeg ikke kunne finde ud af). Men jeg ser ret meget frem til at spille det igen. Så ja, det er helt sikkert på min liste!

Det udkommer 17/8 i US, men der er ingen EU dato (endnu)
Michael_Michael_Skrevet 14/08-04 20:40 
Tager til Minneapolis i morgen søndag og køber det i løbet af ugen.
Melder tilbage næste uge igen.

--Michael
happyEDhappyEDSkrevet 15/08-04 12:58 
HAr prøvet det på JAP det er cool. glæd jer.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SephirothSephirothSkrevet 15/08-04 13:40 
Fortæl...?

Har netop bestilt det hos Videogame Plus.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
flottenheimerflottenheimerSkrevet 16/08-04 10:04, rettet 16/08-04 10:07 
Jeg har også selv JAP udgaven "Astroboy: Tetsuwan Atom Heart no Himitsu". Jeg har kun spillet det i en lille times tid, men ud fra den mini session mener jeg at kunne konkludere, at det er en sand perle. Et af de bedste GBA spil overhovedet.

Læs selv Insert-Credits stor-rosende, super gode review "Tim calls it a slice of videogame genius. ... It's oldschool Treasure at it's Gunstarriest"...

- - -

PS: Min anden GBA Treasure perle er på vej med posten "Hajime No Ippo: The Fighting"
http://www.gamefaqs.com/portable/gbadvance/review/R47379.html
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-64-70-1wv.html

Lidt Treasure-fanboy er man vel altid. :-)

- - -

Super godt Astro Boy review [Insert Credit]
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 16/08-04 10:12 
Jeg synes nu det er sørgeligt, at Treaure har droppet deres princip om ikke at lave licenserede spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 16/08-04 10:51 
Princip og princip. De har da lavet et mcdonalds spil på et tidspunkt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 16/08-04 11:24, rettet 16/08-04 11:36 
Så længe de laver gode spil, så er jeg lige glad med om det er spil lavet på licens.

Har i for øvrigt læst Treasure featuren i det seneste nummer af EDGE? Det er en af de mest skuffende artikler jeg nogen sinde har læst i EDGE. Der er så mange interessante spørgsmål de kunne have stillet, og så mange interessante billeder de kunne have bragt. Men i stedet får vi en uinspireret, halv kedelig artikel om en af verdens bedste spil udviklere. Øv! Og jeg holder ellers utroligt meget af EDGE.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
WehnerWehnerSkrevet 16/08-04 11:30 
fum>
Princip og princip. De har da lavet et mcdonalds spil på et tidspunkt.

Og et Wario og et Tiny Toons :)

Der er en artikel om Treasure i det nye Edge, hvor alle deres spil gennemgås kort.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 16/08-04 11:58 
Wehner>
Og et Wario og et Tiny Toons :)

Det er jo også helt nye spil. De har også mindst et par andre licensed spil, der lige er udkommet, og en opfølger til Guardian Heroes under opsejling. Jeg sagde ikke noget om at Astro Boy var alene om opgaven.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/08-04 19:37, rettet 16/08-04 19:37 
Sumez>
...en opfølger til Guardian Heroes under opsejling..

Glæder jeg mig godt nok til. Det originale er næsten helt op på siden af Gunstar på min liste.
Michael_Michael_Skrevet 24/08-04 15:24 
Så er jeg tilbage fra US med den engelsk-sprogede version af AstroBoy.

Jeg købte det i fredags, og har vel allerede logget en 10-15 timers effektiv spilletid ind på det.
Min umiddelbare vurdering er, at det er fantastisk (kan ændre sig senere). Traditionen tro har Treasure pakket det med et genialt spildesign, fornuftig brug af de få taster der nu er på en GBA, og krydret det med et totalt crazy virvar af fjender der angriber fra alle sider på skærmen.
Der er også et meget interessant "Soulmeter" som kun kan blive komplet, såfremt man møder alle mennesker, og på denne måde afsøger alle kroge af spillet.

Ikke det bedste GB spil nogensinde, men det ligger absolut i toppen.

--Michael
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig