X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad... endnu en online-comic?


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/08-04 21:10 
Efter en forsinkelse på et års tid, eller der omkring, så fik vi endelige vores online-comic op og køre. F...ing mange huller der var på vejen.

Der er tre strips oppe, to af dem i archive, samt nogle små tegnefilm i guest-art sektionen.
Ikke alle sektionerne er åbne i nu, men der arbejdes på dem...
Så snart Whice er færdig med Harvestmoon til GC.


Hvorfor laver vi den?: Fordi vi morer os med at lave den,
og håber der nogen der også vil finde den sjov at læse.

Det kan godt være stilen ligner noget der er set før,
men giv os en chance! Vi skal lige i gang med alt dette
og man skal jo starte et sted, og der bliver hele tiden
forsøgt at forbedre stregen.
Samt persongalleriet bliver udbygget efterhånden.

Håber i kigger forbi, vi regner med i starten af få den opdated mindst én gang om måneden.
Næste eps. står LOK serien for skud.

GameCorner.dk
NaieraNaieraSkrevet 09/08-04 21:21, rettet 09/08-04 21:21 
Meningsforstyrrende fejl i engelsk, som om de andre ikke var nok... Lad være med at lade talebobler gå ind over hinanden, så man skal forestille sig hvad der står...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 09/08-04 21:26 
Der er lidt for mange stave/trykfejl og forkert tegnsætning - eller mangel på samme.

Godt initiativ ellers :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
GreaseballGreaseballSkrevet 09/08-04 21:47, rettet 09/08-04 21:49 
Naiera>
Meningsforstyrrende fejl i engelsk, som om de andre ikke var nok...

Som sagt vi skal lige i gang og jeg kigger på fejlene. Selv om jeg ikke lige fanger hvad du mener med "Meningsforstyrrende fejl i engelsk"??

Naiera>
Lad være med at lade talebobler gå ind over hinanden, så man skal forestille sig hvad der står...

At lade talebobler gå ind over hinanden er meget brugt, det minsker pladesen i ruden, men jeg kan se at der skulle havde været byttet om på de to i den første rude af "Don´t ask". Den der er øverst læses nemlig først. Me bad!

Men som sagt det er altid rart med lidt kritik, så ved man hvad man skal se efter næste gang.

Takker.
NaieraNaieraSkrevet 09/08-04 21:51 
Greaseball>
Som sagt vi skal lige i gang og jeg kigger på fejlene. Selv om jeg ikke lige fanger hvad du mener med "Meningsforstyrrende fejl i engelsk"??

Det var vist i #2 at fejlene blev... meningsforstyrrende.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
psychomantispsychomantisSkrevet 09/08-04 21:59, rettet 09/08-04 22:05 
Den sidste rude måtte jeg nu læse et par gange før jeg fattede hvad der stod. F.eks. vidste jeg ikke han hed Glider. Men ok, det er så min fejl. Ordstilling og stavefejl gør den dog stadigvæk lidt vanskelig ved første glimt.

Edit:
Og ham der spørger til sidst. Er han franskmand? Det ville forklare en del ;-)
JmogJmogSkrevet 09/08-04 22:08 
-Kig lidt på grammatikken i #1, "you proven", "it do" og stavefejlen "poseing".
-I #2 "Littel" og nogle grammatikfejl.

Forsidestriben har nogle grammatikfejl og slåfejl. "drak place" ødelægger lidt pointen.

Det er bestemt ikke en skidt comic, men i skal virkelig have styr på grammatikken og stavningen, hvis i vil oparbejde en større læserskarre.

Ens egne fejl kan man nemt se sig blind på. Få eventuelt en der ikke er med til at lave striben til at læse korrektur. Det er jo hurtigt ordnet, så jeg melder mig gerne.
GreaseballGreaseballSkrevet 09/08-04 22:27 
Du er hyret.
Send mig en e-mail så snakker vi om hvordan vi gør det.
Er på igen på onsdag, så forvent svar der.

Og ja, den sidste gut er franskmand.

"drak place" den strip er fra 2003 utroligt vi ikke så den fejl før, eller nogen af de andre der så den før den blev frigivet.
GreaseballGreaseballSkrevet 01/09-04 22:07 
Ville lige sige at der er en ny strip online. Denne gang står LOK serien for skud.

Vi prøver i starten at opdagtere en gang om måneden. Studierne tager en del af min tid, ellers ville jeg gerne lave flere.

Og til sidst stort tak til Jmog som er med på holdet som korrektur læser og hjælper med at gøre det hele lidt mere forståligt:)

Don´t forget to Tag
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig