X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fodbold diskussioner


Svar
LindpindLindpindSkrevet 09/08-04 14:45, rettet 09/08-04 14:50 
Ja, synes lige at vi skulle have et sted hvor vi kan diskutere fodbold rundt om i verden. Her kan vi så skrive når der sker noget spændende fra fodboldverdenen...

Rettelse: To "ss" i Diskusioner.
TKTKSkrevet 09/08-04 16:24 
Vieria Til madrid.

Jeg er STOR arsenal fan. Så følger selvfølgelig med i alt hvad der sker omkring klubben. Denne her handel er dog meget stor. Men tror i at vieira vælger madrid frem for the gunners som han har fulgt i det side halve årti og lidt til;) ?

mange har sagt at arsenal sagtens kan undvære ham?

Og man så da også de vandt KLART over united i går...uden ham, henry, og campbell...men tvivler..hva mener i:p ?
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 09/08-04 16:36 
Jeg tror han skifter.

Dels fordi Real Madrid er en "større" klub end Arsenal. (Dette er ikke pg.a. deres indbyrdes formåen, men qua den historie og aura der er omkring Real Madrid).

Så er der også det økonomiske. Nu har han godtnok ikke skrevet under, men ingen tvivl om, at han ville få mere i posen i Real end i Arsenal.

Men samtidig tror jeg også, at Arsenal kan undvære ham. Selvfølgelig bliver det et tab, men Arsene Wenger har jo netop formået at bygge et "hold" op - uden at det hele hviler på Viera. Derfor er tabet ikke så stort, som det ville være i en klub - som Real Madrid - der mere er bygget på enkelte spillere, også må resten indordne sig under dem.

Jeg har heller ikke skygge at tvivl om, at Arsenal vinder Premier League igen i år (forudsat at der ikke sker nævneværdige transfers inden d. 30/08-04).

Dette er specielt hårdt for mig, der er glødende Spurs tilhænger:o(
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
ComradeComradeSkrevet 09/08-04 16:36 
Rigtig fodbold eller soccer ? ;)

Hvor sikkert er det at Viera skal til Madrid? Så skal jeg da i hvert fald have fundet en erstatning til mit dr manager, hvilket nok ikke bliver nemt.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 09/08-04 16:41, rettet 09/08-04 16:42 
Comrade>
Hvor sikkert er det at Viera skal til Madrid?

Han (Viera) har endnu ikke skrevet under, men jungletrommerne siger, at Arsenal har accepteret budet på ham og at det nu "kun" er den personlige kontrakt der mangler.

Omvendt har Real Madrid også meldt ud, at deres bud omkring kontrakten ikke bliver forhøjet, men det har man jo hørt før...
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
TKTKSkrevet 09/08-04 17:13 
Hehe...jeg er så hardcore fan man:p...og ved alle kampe banke hjertet bar 180 % man... Så håber bare ikke at han skifter... Men som altid...: Man skal ikke tro på noget før at det er realitet! I ved...;)

Noget (helt) andet...er at HVORDAN for madrid råd til at holde alle de gode spillere på en god kontrakt, og trænings anlæg som er større end de fleste stadions her i DK fx. Jeg tror der er mafia indblandet som der blev sagt engang! Det er ufatteligt at se madrids stat bare pumper penge i klubben. hader madrid!:p
TKTKSkrevet 09/08-04 17:18 
Wenger giver Vieira deadline



Vieira er stadig usikker over sin fremtid, og derfor har Wenger givet ham en deadline, som udløber næste søndag. Inden da skal Vieira have fundet ud af om han vil spille næste sæson hos Arsenal eller i Real Madrid. Wenger har udtalt til The Guardian:

- "Min intention er klar, jeg vil beholde ham. Han har haft otte fantastiske år i klubben og han har hjulpet med at bygge noget fantastisk, men jeg vil have ham til at fortælle mig hvad der er han ønsker. Han kan ikke være halv Arsenal spiller og halv Real Madrid spiller. Kun han kan afklare situationen og det er hvad han skal gøre nu".

- "Forhindringerne foran os er svære, og vi behøver fuldstændig fokus fra spillerne. Jeg ønsker ikke at denne historie skal fortsætte. Alt s


kal vare klart inden sæson start. Klubben ønsker ikke de penge et evt. salg kan indbrige og ønsker heller ikke at se Vieira forlade klubben. Han vil være skadesfri om to eller tre uger. Men vi bliver nødt til at få afklaret situationen. Der er en kæmpe forskel i når Real madrid starter sæsonen i September, og os næste søndag.

- "Hvis Vieira bliver, er han være en spiller jeg vil respektere. Hver eneste kamp han har spillet for mig, har han ydet det maksimale. Nogle gange er han god, andre gange er han fremragende. Men hvis han vælger ikke at blive, så vil jeg være nødsaget til at finde andre løsninger, hvilket jeg er sikker på vi godt kan. I de sidste 5 år har vi udviklet mange gode unge talenter, hvilket vi så resultatet af i kampen mod Manchster United".

En af de spillere Wenger kunne bruge er den kun 17-årige Cesc Fabregas, som spillede en glimrende kamp mod Manchester United

(www.arsenal.dk)

Link...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 09/08-04 18:39 
ThomasS>

Noget (helt) andet...er at HVORDAN for madrid råd til at holde alle de gode spillere på en god kontrakt, og trænings anlæg som er større end de fleste stadions her i DK fx. Jeg tror der er mafia indblandet som der blev sagt engang! Det er ufatteligt at se madrids stat bare pumper penge i klubben. hader madrid!:p

Tjaee hvor mange ser du ikke lige der render rundt i en Madrid trøje med Beckham på ryggen? De tjener ihvertfald massive summer på merchandise. Dengang Judas-Figo skiftede til Madrid, stod der i artikel i Tips-Bladet, at de havde solgt 200.000 trøjer med Figo på, i løbet af en fire-ugers periode!

Derudover solgte de deres træningsanlæg - som var beliggende midt i Madrid C. - for ca. 3 milliarder dkk. (ja milliarder). Dette var pudsigt nok også ca. det beløb de skyldte. Køberen var Bystyret i Madrid. Deres nuværende træningsanlæg er beliggende udenfor centrum, til en langt billigere penge end før.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
TKTKSkrevet 09/08-04 19:06 
Tjah, men nu er det sådan at madrid spiller/træner på deres "nye" anlæg GRATIS !

Og hvorfor og hvad skulle denne mand lige bruge det træningsanlæg til? -Jah, han kunne måske leje det ud til hold der ville træne der, men der går sørme lang tid før at de 3 milli. kommer tilbage i kassen.

og mærkeligt nok havde madrid underskud da de alligevel var lune på beckham...og WOOPTI så annoncerede præsidenten at der igen var overskud på kontoen og at beckham kunne købes...

Nu er real så lune på : Vieira (225 millioner) , vieri, (som de eftersigene vil give helt op til 1 milliard for at få jah 1 hel milliard ö !) og wayne rooney (400 millioner - mener everton ihvertfald han er værd?)

Alle de beckham trøjer der bliver solgt er jo cirka 75 % KOPI trøjer..altså trøjer real madrid original clothes ikke har noget med at gøre. Så der kan man ihvertfald ikke tjene så mange penge!

Nu ska man også tænke på at der hver uge i madrid cirka løber MINDST 1 million ud ! For spillerne skal jo have sin løn ...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 09/08-04 19:22 
Hmmm nu må vi vist hellere lige skille fakta og fiktion fra hinanden

ThomasS>
Tjah, men nu er det sådan at madrid spiller/træner på deres "nye" anlæg GRATIS !

- Ja naturligvis, det er jo deres eget anlæg!

Og hvorfor og hvad skulle denne mand lige bruge det træningsanlæg til? -Jah, han kunne måske leje det ud til hold der ville træne der, men der går sørme lang tid før at de 3 milli. kommer tilbage i kassen.

- Der er blevet bygget atraktive boligere, plus et større eksklusivt butikscenter, så mon ikke de 3. milliader kommer ind igen?

og mærkeligt nok havde madrid underskud da de alligevel var lune på beckham...

- I så fald, vil det jo ikke være den første klub i verden, der køber spillere, selvom de har underskud. (serie A)

og WOOPTI så annoncerede præsidenten at der igen var overskud på kontoen og at beckham kunne købes...

- Mig bekendt solgte de (Real) rettigheder til, at markedsføre Beckham på nettet til et andet firma, som kastede 115 millioner, så der er jo ikke så lang vej igen (Blev han ikke solgt for 258 millioner?)

Nu er real så lune på : Vieira (225 millioner) , vieri, (som de eftersigene vil give helt op til 1 milliard for at få jah 1 hel milliard ö !) og wayne rooney (400 millioner - mener everton ihvertfald han er værd?)

Alle de beckham trøjer der bliver solgt er jo cirka 75 % KOPI trøjer..altså trøjer real madrid original clothes ikke har noget med at gøre. Så der kan man ihvertfald ikke tjene så mange penge!

- Det er ikke helt rigtigt. De originale trøjer bliver jo solgt i samarbejde med Adidas, med selve Spillernavnene har Real jo rettighederne til, derfor bliver der lavet trøjer på licens, men uden det er en Adidas trøje. Dette giver penge i Real's kasse, seævom det ikke er de originale Adidas trøjer.

Nu ska man også tænke på at der hver uge i madrid cirka løber MINDST 1 million ud ! For spillerne skal jo have sin løn ...

- Mindst:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
TKTKSkrevet 09/08-04 19:42, rettet 09/08-04 19:43 
Real madrid er omgivet af så mange ikke-fodbold-interreseret firmaer og mennesker som sprøjter en masse millionbeløb i klubben!

-Ligesom en hvis Hr. abramovich som har givet LIDT lommepenge til Che£$ki! Er det fair ? At en mand ændrer en ellers meget traditions rig klub. En klub som altid har været godt spillene. Nu kommer der en mand og køber et "extra hold" som så sender det tidligere 1. hold ned og spille mod alle andre holds reserver. Hader chelsea!!! og abramovich som ikke har forstand på fodbold, men tilsydenladene er ligeglad!?! Da han jo trods at have erkendt han ikk har forstand på spillere og spillet og derfor har modtaget trusler fra. div. mafiaer i bl.a rusland STADIG pumper en masse penge i klubben fordi han regner med at det hele nok skal gå bedre...
(arsenal har knapt nok 22 spillere i deres 1. holds trup, og gik ubesejret igennem sidste sæson, imens chelsea brugte 44 spillere der "fik chancen" :p Men ikke opnået de rigtige resultater ifølge abramovich:P ;9

Men real madrid har intet med de der falske trøjer der bliver solgt for 25 dkr. i bl.a tjekkiet, og for lidt mere i dk. osv.;) ...dem der der er lavet ud af det "stof" som begynder at travle osv. For på reals hjemmeside klager hovederne i real over at de "fattige" sælger tjener mere end dem på trøjerne. Hehe...men vi ved jo alle godt at det er løgn...Men det (be)viser jo bare økonomien må fejle lidt...
JinkJinkSkrevet 09/08-04 19:59 
ThomasS>
Tjah, men nu er det sådan at madrid spiller/træner på deres "nye" anlæg GRATIS !

Og hvorfor og hvad skulle denne mand lige bruge det træningsanlæg til? -Jah, han kunne måske leje det ud til hold der ville træne der, men der går sørme lang tid før at de 3 milli. kommer tilbage i kassen.

Mener nu at det var mere end 3 milliarder. Kan ikke huske om det var 4,6 eller 7 milliarder.

Det var heller ikke bare en mand der købte det, men istedet kommunen. Surt at være Atletico Madrid fan, og så betale penge for at støtte sin arvefjende.
TKTKSkrevet 09/08-04 20:03 
Præcis !

Der skal spares en del efter sårn en udpunging:p
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 09/08-04 20:56 
Jink>
Mener nu at det var mere end 3 milliarder. Kan ikke huske om det var 4,6 eller 7 milliarder.

Nej det var det ikke. Helt præcist 2,5 milliader dkk.

Søg efter 28/05-2001 kl. 13:19
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
dchangdchangSkrevet 09/08-04 21:54, rettet 09/08-04 21:55 
Jeg må hellere melde min ankomst. Jeg er selv giga Arsenal-fan og har været det siden Ian Wrights ankomst fra Crystal Palace i 1991.

Og mht til Vieira-sagen, så tror jeg ikke at et skifte bliver aktuelt. Både fordi at Real Madrid efter sigende ikke vil gå med på Arsenals krav om 30 millioner pund; de har budt 23 millioner pund.

Men også fordi, og her er jeg desperat, at jeg endnu ikke har set en klub købe en skadet spiller før. Hvis Vieira skal afsted, så skal det ifølge Wenger være før weekenden. Og Vieira's skade er ikke væk til weekenden.

Jeg har aldrig set en klub købe en spiller der ikke kunne gennemføre en medical. Har i?

EDIT: Og btw en fantastisk kamp igår. Cesc Fabregas var fantastisk og det samme var Reyes.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
LindpindLindpindSkrevet 09/08-04 21:57 
Er ikke selv den største La primera fan, men syntes stadig det er noget rod. Kan ikk selv fordrage Real Madrid, og er enig i at det er ringe at det skal gå ud over den anden Madrid klub, Atletico Madrid..... Syntes selv Real sidder for stort på den internationale scene, og jeg nød at det blev to decideret "mindre" hold, der mødtes i CL finalen.
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 10/08-04 08:51 
Real Madrid kan bare ikke stoppe. Nu er Michael Owen på vej for 110 millioner og Morientes til Liverpool.

Ikke det mest troværdige link!
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
dchangdchangSkrevet 26/08-04 08:06 
Jeg genopliver lige tråden her. Damn hvor er det en dejlig dag at være Arsenal-fan på. 43 lige-kampe uden nederlag, hvori der er scoret 95 mål. 34 af dem af Henry. Nice!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 18/09-07 21:01 
En julekalender til alle, der har et forhold til Brøndby

24 låger, kalenderen har...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/09-07 21:49 
hehe, meget sjovt... Det er godt nok pinligt det der sker i Brøndby... En ting er at de spiller ad helvede til, noget andet er den pasivitet ledelsen udviser - meget amatøragtigt...

Jeg har aldrig kunnet lide Brøndby, men det er næsten sørgeligt at se et DK's nr. 2 ligge og rode som de gør nu...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 18/09-07 21:50 
DKs nummer to ligger i Jylland, makker :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ViolatorViolatorSkrevet 18/09-07 22:21 
FC Muh!!!
kooikkooikSkrevet 19/09-07 00:37 
På fyn er der kun en klub OB. Bliver spændende at se hvordan det går i prag. cirkus 13 timer i bus så vi klar til at se bold bliver sku godt
WehnerWehnerSkrevet 15/05-08 22:48 
Wehner>
DKs nummer to ligger i Jylland, makker :)

Jeg må selvfølgelig have ment DKs nummer et :) Og FCM kan jo stadig nå at tage sølvet med lidt held...

Det er selvfølgelig dejligt at se AaB vinde mesterskabet, fordi jeg er aalborgenser, men det er specielt måden, det er sket på, det er nice.

I modsætning til så mange andre klubber har AaB efter nogle lidt rodede år ansat en dygtig træner, og så ellers ladet ham arbejde i fred med at opbygge et solidt hold uden at fyre ham i holdets dårligere perioder - eller panikindkøbe fem tilfældige udenlandske spillere, hvis det lige gik skidt.

Det hjælper selvfølgelig også, at klubben har været særdeles både heldig og dygtig med at hente billige spillere med stort potentiale på den ene eller anden måde - om det så er unge folk som Michael Jakobsen og Jeppe Curth eller Rade Prica og Andreas Johansson.

Men mesterskabet minder på mange måder om det første, der blev sparket ind i 1995 af Erik Bo Andersen, Peter Rasmussen, Jan Pedersen, Jens Jessen osv. Dengang gav man en anden trænerkapacitet fem år til at bygge Danmarks bedste hold op (Hamrén behøvede så kun fire, men han startede også ud med bedre materiale). I den periode var der også op- og nedture, men metodisk og velstruktureret arbejde gav i sidste ende pote - ganske som det har gjort det i år.

Godt gået AaB!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 15/05-08 22:51 
Tillykke til Aalborg. Godt at Brøndby forærede jer guldet, så FCK ikke fik det ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig