X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

rainbow 6 Black Arrow


Svar
nullernullerSkrevet 08/08-04 12:46 
Jeg vil bare lige høre om der er andre end mig der går og glæder sig til dette spil der udkommer den 20 August.
jeg er ihvertifald klar til nogle seriøse onlinekampe
godt vejr eller ej :-)
/nuller
Nu med Xbox 360
XBLRXBLRSkrevet 08/08-04 12:52 
ja har også forud bestilt, det bliver sku nok det helt store på xbox live indtil september, når burnout 3 og starwars kommer ud
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/08-04 13:20 
På Insider.ign.com er der en 150mb video interview af spillet med masser af ingame... stuff..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 08/08-04 13:45 
Jeg har hørt så meget godt om spillet fra amerikanerne.

Styringen skule være mere glidende (Halo agtig)
Splitscreen CO-OP (ingen gæste spiller på live)
Bedre evne til at "læne" sig
Fuld understøttelse af Live 3.0
Man kan sende beskeder i spillet

mm.
Nok til jeg skal ud og have det:)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 08/08-04 14:03 
PS2 playkid>
Styringen skule være mere glidende (Halo agtig)

Se nu overvejer jeg det også pludselig. Styringen i R63 virker nemlig lidt tung/kluntet - ikke kun sammenlignet med Halo - men også Ghost Recon (misforstå mig ikke, jeg synes stadig R63 er rigtig godt).

PS2 playkid>
(ingen gæste spiller på live)

Det er altså på tide, at de begynder at implementere Live split-screen i shooters. Hvis ikke Halo 2 har det så...

PS2 playkid>
Fuld understøttelse af Live 3.0

Kan du evt. uddybe, hvad dette betyder?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
APHAPHSkrevet 08/08-04 17:45 
Jeg er rigtig glad for Tom Clancy´s taktiske FPS spil, så jeg skal selvfølgelig også have Black Arrow.

PS2 playkid>
"Fuld understøttelse af Live 3.0"

Wehner>
Kan du evt. uddybe, hvad dette betyder?

Kort fortalt så betyder det bla. at bliver muligt at lave claner over xbl og alt hvad der til hører.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DommergaardDommergaardSkrevet 08/08-04 18:21 
Spillet fik 8,5 på GameSpot! Det er faktisk en ret flot karakter, præcis den samme som Doom 3 ;)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 08/08-04 19:06 
Wehner>


Se nu overvejer jeg det også pludselig. Styringen i R63 virker nemlig lidt tung/kluntet - ikke kun sammenlignet med Halo - men også Ghost Recon (misforstå mig ikke, jeg synes stadig R63 er rigtig godt).



JEg syntes at den styring der er i spillet minder meget om den der er på Pc.. altså at den også er tung der, så det må siges, at de har givet sig på det område. Der var nemlig noget med at de mente det var mere realistisk på den måde. (pga. udrustning, tunge støvler der ikke må larme osv.)

Og så skal det også siges at det nok er det spil der har fået mest online opmærksomhed fra min side, så ja det nye er værd at overveje.
By the power of Grayskull!
APHAPHSkrevet 08/08-04 19:22 
Sonic.dk>
Spillet fik 8,5 på GameSpot! Det er faktisk en ret flot karakter, præcis den samme som Doom 3 ;)

Og det fik 9,3 på IGN, hvorimod Doom3 "kun" fik 8,9 ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DommergaardDommergaardSkrevet 08/08-04 20:04 
Cool... :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/08-04 20:18 
Jeg skal også ha det :)

Vi skal ha gang i de vildeste TH kampe Michael :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 08/08-04 20:19 
Man kan af gode grunde ikke sammenligne karakterer på tværs af platforme på GameSpot. Det samme gælder formentlig for IGN. Ikke desto mindre er det da en flot modtagelse spillet har fået.

Er det forresten nogen der ved om det sælges billigt, ligesom i USA?
(...)
APHAPHSkrevet 08/08-04 20:48 
Spillet bliver solgt for 17,99£ i England. Så mon ikke man kan forvente en vejl. udsalgspris på 250kr her i landet.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ComradeComradeSkrevet 08/08-04 21:03, rettet 08/08-04 21:03 
Hmm mener de sagde på IGN at det har en pris på $40, det må jo nok være i detail handelen, hvor det så nok kan købes en del billigere på nettet; altså skal vi nok regne med en højere pris end 250 kr, vil jeg mene.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
APHAPHSkrevet 08/08-04 21:38, rettet 08/08-04 21:39 
Betafon som normalt langt fra er en billig butik, sælger spillet til 269kr.
Jeg tror selv at spillet kommer til at koste det samme som Ghost recon:Island thunder gjorde dengang det udkom..altså 250kr. Fordi ligesom Island Thunder så er Black Arrow mere eller mindre en udvidelsespakke til det orginale spil og ikke et nyt spil.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 08/08-04 21:44, rettet 08/08-04 21:50 
sådan... bestilt via cdwow til 202.35 kr. dejligt tal. Men nu må vi se om pund stiger eller falder inden den afsendelsesdagen


Edit.... Jeg får hug af den væsentligt ondere halvdel. :D
By the power of Grayskull!
nullernullerSkrevet 08/08-04 21:55 
Trækker cdwow ikke med det samme, også selvom at der er preorder, det mener jeg


Til Konsolkongen ;-)
Nu med Xbox 360
WehnerWehnerSkrevet 08/08-04 22:28 
Ok, til den pris, så skal jeg helt sikkert have det. Har efterhånden spillet Ghost Recon: Island Thunder i op mod 100 timer, så det er nok på tide, at prøve noget nyt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 09/08-04 06:59 
det har de ikke gjort før de har dispatched de sidste par gange! Du kan ikke kunne handle hos dem, en weekend så!
By the power of Grayskull!
APHAPHSkrevet 09/08-04 10:44 
ThunderBitch>
bestilt via cdwow til 202.35 kr. dejligt tal.

Jeg har lige bestilt spillet på gameplay for 235kr. Jeg har ikke noget imod at give 33kr mere end det koster på cdwow, og så modtage det en uge før. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 09/08-04 12:23 
Paasch får du det godt nok en uge før ? der står release
D. 20 August,på gameplay, det siger Amazon også, og cdwow siger D. 23
???
Nu med Xbox 360
APHAPHSkrevet 09/08-04 12:34 
Ved preorder afsender gameplay *normalt* et spil tre dage før releasen, hvilket betyder at man modtager det dagen efter det er udkommet.
CD-WOW derimod afsender først spil om mandagen i ugen efter det er udkommet. Leveringstiden ligger normalt på 4-5 dage. Så det vil sige at man modtager det 8 dage efter udgivelsen hvis man bestiller fra cdwow.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 09/08-04 16:39 
Wehner>
PS2 playkid>
Styringen skule være mere glidende (Halo agtig)

Se nu overvejer jeg det også pludselig. Styringen i R63 virker nemlig lidt tung/kluntet - ikke kun sammenlignet med Halo - men også Ghost Recon (misforstå mig ikke, jeg synes stadig R63 er rigtig godt).

PS2 playkid>
(ingen gæste spiller på live)

Det er altså på tide, at de begynder at implementere Live split-screen i shooters. Hvis ikke Halo 2 har det så...


Jeg er helt enig, især mht. styringen, og med at live spil snart bør understøtte gæste spillere. Indtil videre ser det ud til at Halo 2 faktisk gør det, selvom der ikke har været et officielt ord om det.
Jeg bestiller også BA fra gameplay nu:)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 09/08-04 17:07 
EB Games får det d. 20. til 299,- bare lige så folk ved det.

Kan mærke at det ender med, at jeg også køber det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 09/08-04 17:57, rettet 09/08-04 17:58 
det er egentligt lige meget, for jeg har stadig et par spil der inde i stuen som bare venter på at jeg prøver dem.. ja jeg har flere end jeg spiller... mærkeligt... det er aldrig sket før!
By the power of Grayskull!
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 10/08-04 15:51 
je gmå bøje mig i græsset... og ydmygst undskylde min ignorance.... he he.

de trak pengene idag.
By the power of Grayskull!
APHAPHSkrevet 23/08-04 18:44 
Jeg er så småt gået igang med spillets singleplayerdel, men allerede i den første mission er jeg løbet ind i problemer, så jeg håber nogle kan hjælpe mig.

Problemet er at efter man har lokaliseret og redet de to gisler, får man besked på at desarmere en bombe, som efter hvad jeg kan forstå ud fra brefingen, skulle befinde sig på en af de to togvogne, men jeg kan umildbart ikke finde den. Er der nogle der kan forklare mig hvor den præsis er placeret?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-04 18:46 
Den ligger i førehuset. Du skal ind i toget bagfra.
Du skal kravle hele vejen derhen. Og være klar på evt. fjender der spontant stormer toget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
APHAPHSkrevet 23/08-04 20:19 
Toget er godtnok åben i bagenden, men det er ikke muligt at komme op i vognen!?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-04 21:22, rettet 23/08-04 21:23 
?... Når du kommer til toget så skal du gå hen i (for dig) den højre ende af det.
Kan ikke huske om du skal ned på skinnerne. Men det skulle være ret så lige til...

Snakker vi overhovdet samme tog? Og er der nogen fjender i nærheden?
Spiller nu: Phantasy Star IV
APHAPHSkrevet 23/08-04 21:32 
Er der flere tog i den bane?
Når jeg har redet den sidste gissel, går jeg tilbage til det rød/hvide tog som man møder i starten i banen. Der er ingen fjender i nærheden, da de blev dræbt første gang jeg paserede toget.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-04 21:34 
Så er det ikke der... Mener da at der er en pil, eller noget der guider dig derhen...
Spiller nu: Phantasy Star IV
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/08-04 21:43 
Paasch>
Er der flere tog i den bane?
Når jeg har redet den sidste gissel, går jeg tilbage til det rød/hvide tog som man møder i starten i banen. Der er ingen fjender i nærheden, da de blev dræbt første gang jeg paserede toget.

R*T*F*Misson Breafing, inden du starter på en bane.. du får det hele serveret på et sølvfad..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
APHAPHSkrevet 23/08-04 21:44, rettet 23/08-04 21:46 
nåhh gør man det..
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 23/08-04 22:35 
Lige efter at du er trådt ud på perronen, går du til højre og ned af trappen for enden af perronen. Derefter skal du til venstre (døren der tidligere var lukket er nu åben). Togvognen, du skal ind i, er lige til venstre på den anden side af døren.
APHAPHSkrevet 23/08-04 23:05 
Jeg har klaret missionen. Jeg gjorde den fejl at jeg fik mit team til at sikre gislen, mens jeg gik tilbage til stationen. Men spillet er så script, at en dør først åbner når man har sat håndjern på gislen. Den dør fører til en anden station, der er fuldstændig identisk med stationen først i spillet..pånær at det her er muligt at komme op i toget.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 23/08-04 23:18, rettet 23/08-04 23:23 
Paasch>
Den dør fører til en anden station, der er fuldstændig identisk med stationen først i spillet..pånær at det her er muligt at komme op i toget.

Øhh, man skal jo ikke gå tilbage, men lige ud gennem en dør og derefter til højre, når man står ude foran rummet med gidslet. Om stationen man når til er ny, ved jeg ikke - jeg så ikke efter på kortet hvor jeg var, men fuldte bare gangene, og de mundede ud i en perron :)

EDIT: Rettede lige noget betydningsfnidder...
APHAPHSkrevet 23/08-04 23:26, rettet 23/08-04 23:35 
Jeg brugte som sagt mit team til at sikre gislen. Det betød at døren først åbnede laaang tid efter at jeg havde forladt rummet med gislen. Selvom jeg kun har spillet første mission, er jeg allerede støt på flere irreterende episoder der er script.
Og der er to stationer, de er bare 99,99% identiske.

Dårligt spildesign? Tjaa..det er ihvertfald ikke alt for gennemtænkt.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 23/08-04 23:35, rettet 23/08-04 23:35 
Må have briller, læste denne sætning som at du skrev u-muligt :S

"pånær at det her er muligt at komme op i toget"

Jeg har ikke haft problemer med afsikring af gidsler, men til gengæld synes jeg, at event-scriptningen til tider er lidt ufleksibel.
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 24/08-04 06:57 
sådan er det første rs3 også... det er åndsvagt at ting altid sker de samme steder og når man træder det samme sted. Det er somom noget af sværheden går af det.
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig