X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kreditkort ændring


Svar
psychomantispsychomantisSkrevet 07/08-04 12:32, rettet 07/08-04 12:32 
Jeg har et forudbetalt live abonnement. Mit visa kort udløber imidlertidigt i slutningen af denne måned og microsoft har været så flinke at gøre mig opmærksom på at jeg skal ændre mine kreditkortoplysninger. Jeg har nu fået et nyt kort og vil gerne ændre.

Men hvordan hulen gør man det? Hvis jeg logger ind via mit passport på deres online billing side, skriver den blot at der ikke er tilknyttet nogle faktureringsoplyninger og dermed kan jeg heller ikke ændre noget. Nogen der har været i samme situation?
PlaykidPlaykidSkrevet 07/08-04 12:38 
Jeg har skiftet oplysninger uden problem, de har sågar trukket mig for et år mere.
Det var dog gennem XBL jeg gjorde det, har du prøvet det?
Spiller nu: Halo 3
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 07/08-04 12:42 
du skal bare gøre de tinde i xboxen.. det er ret let... bare ændre de allerede stående oplysninger
By the power of Grayskull!
psychomantispsychomantisSkrevet 07/08-04 13:10 
Ok, det prøver jeg. Tak for svarene. Utroligt egentligt at microsoft ikke selv gør opmærksom på den procedure i deres mail.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/08-04 14:27 
det er jo bare at tænke sig om...

"hvor skrev jeg mon mine kreditkort oplysninger ned til Xbox Live"???
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
psychomantispsychomantisSkrevet 07/08-04 16:20 
Jo, tak for spydigheden. Det kan du da have ret i. Men jeg synes nu alligevel det er lidt underligt at sende en mail ud med en fejlagtig beskrivelse af hvordan man gør det. Man har det jo med at tro på og gøre det de skriver.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 07/08-04 22:47 
Havde selv samme problem, og havde glemt mit gamle kort nr. dog ringede jeg til MS - flinke mennesker, og fik de gamle oplysninger...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig