X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Microsoft vil købe Nintendo


Svar
DehliDehliSkrevet 04/08-04 19:23 
Læs artiklen fra Comon

comon.dk
Jo ældre, jo bedre.
3of193of19Skrevet 04/08-04 19:44 
Ret hypotetisk IMO. Det kan godt være at MS gerne vil købe Nintendo, men det skal nok gå dem en hel del mindre godt end lige for tiden :D
MarcusMarcusSkrevet 04/08-04 20:00, rettet 04/08-04 20:13 
Jeg vil febrilsk prøve at skaffe penge og så vil jeg hyre en lejemorder til at henrette Bill Gates hvis det sker. Alternativt må jeg nød til at blive rigere og købe mig til mere end 50% af aktierne og så derefter betale Nintendo for at fortsætte med at lave konsoller og udvikle spil.
CoreCoreSkrevet 04/08-04 20:01, rettet 04/08-04 20:01 
Ka' du ik' bare få lejemorderen til at rippe Bill-drengen i samme omgang?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BobbeBobbeSkrevet 04/08-04 20:18 
Bryan Lee>
Fremover vil spilkonsoller ikke kun blive bedømt på deres ydelse, men mest af alt på den software, som er tilgængelig til dem

Er det ikke det Nintendo har sagt hele tiden??
Spiller nu: Wii
jaesjaesSkrevet 04/08-04 20:20, rettet 04/08-04 20:20 
"»Fremover vil spilkonsoller ikke kun blive bedømt på deres ydelse, men mest af alt på den software, som er tilgængelig til dem,« siger Bryan Lee, finanschef for Microsofts underholdnings-division, til den tyske avis."

Okay... Der er nogle som griner i Japan i øjeblikket :)

EDIT: ...
AsseAsseSkrevet 04/08-04 20:23 
Heh, samme tænkte jeg ;)

Man må sige det er nogen intellektuelle og velorienterede folk der arbejder hos M$ :P
HardballerHardballerSkrevet 04/08-04 20:50 
Mr.Good - Det var jo sådan set det vi snakkede om for lang tid siden :) Ved ikk om du kan huske det.. Men vi snakkede om at nu ville M$ sikkert gå efter Nintendo.. Dengang de købte Rare..
AsseAsseSkrevet 04/08-04 20:53 
Heh ja, men det tror jeg såmænd alle har vidst i lang tid. Eller i hvert fald haft en ide om, sådan er MS jo.

:)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/08-04 21:13 
Hvad er det for en journalist?

Nintendo har godt tag i de unge med Mario og Link?
Ja helt sikkert det er Link der redder Nintendo for tiden.

Hvad med at nævne Pokemon...

tsk tsk
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 05/08-04 10:31 
Uhada. Betyder det at vi skal til at vælge vores konsoller efter hvad, der faktisk findes af spil til dem? :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 05/08-04 11:01 
Står lidt mere i nedenstående link.

"It would be a great investment," said Perrin Kaplan, vice president of marketing and corporate affairs for Nintendo. "We're a very successful company. But the bad news for Mr. Gates is we're not for sale."

Haha, så fik han den :)

Microsoft
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
OvermindOvermindSkrevet 05/08-04 11:19 
Teoretisk set kan Microsoft godt købe sig ind som "småaktionær".
You are not a Tanaka!!
fumfumSkrevet 05/08-04 11:29 
Hvis nu endelig microsoft kunne få held af det, kunne en af plusserne være, at os samlere kunne spare penge på kun at købe to konsoller.
Nemlig Ms og sony.
Så ville der også stadig være noget konkurrence. Sony kan jeg ikke lige se gå ud af konsolbranchen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 05/08-04 11:44 
Jeg ville se det som et gigantisk tab, men sådan er der så meget...

http://www.reallifecomics.com/daily.php?strip_id=1227
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 05/08-04 12:07 
Jeg håber Nintendo køber Microsoft i stedet.

Yamauchi har sikkert også flere penge end Gates - han praler bare ikke sådan med det :)

Windows kunne da være langt federe hvis Miyamoto stod for designet! Jeg kunne selvfølgelig også bare få mig en Mac...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 05/08-04 12:09 
Bill vil bare have monopol på konsol markedet, derfor lavede han xbox'en. Bill er en syg, syg mand! jeg håber virkelig at alle i hele verden dropper windows i morgen, selvom chansen nok ikke er så stor :/
soon the world will be one big computer
NaieraNaieraSkrevet 05/08-04 12:12, rettet 05/08-04 12:12 
Lav noget der er ligeså tilgængeligt, funktionelt og understøttet som XP, og jeg skal glædeligt skifte.

Nej, Linux er ikke en mulighed...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 05/08-04 12:23 
Hvis det nu endelig blev til noget, hvorfor så ikke få henrettet ham japaneren, han ku da bare lade være med at sælge ... Altid er det Gates som får skylden, men han er jo forretningsmand, de andre kan jo bare lade være med at tænke så meget over pengene og dem selv..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SumezSumezSkrevet 05/08-04 12:30, rettet 05/08-04 12:31 
Hvem har solgt hvad??

PS: Jeg er forresten ret tilfreds med Windows 2000, det er et rigtig godt styresystem.

PPS: Yamauchi er ikke direktør for Nintendo længere. (men ok, Gates er jo heller ikke direktør for MS, han ejer det bare)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 05/08-04 12:34, rettet 05/08-04 12:37 
Præcis.

Vides det om det overhovedet var Gates idé at gå ind på konsolmarkedet? Det behøver det jo ikke nødvendigvis at have været.

Latterlige tilsvininger og "jeg håber han dør!"-bemærkninger er altså for platte. Det er firmaer som driver en forretning. At udkonkurrere konkurrenterne er altså en integreret del af at drive sådan et foretagende. Det har intet at gøre med "onde" firmaer.

Jeg er i øvrigt også fint tilfreds med Windows 2000.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/08-04 14:06, rettet 05/08-04 14:23 
Chrono>

Yamauchi har sikkert også flere penge end Gates - han praler bare ikke sådan med det :)

Hahaha!! Aaahhh, mon dog... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig