X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PC spil der understøtter wide-screen?


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 01/08-04 14:45 
Jeg skal snart have mig en ny bærbar. Er der egentlig nogen af de nyere PC spil (fra, say, RTC Wolfenstein / Medal Of Honor og frem) der understøtter wide-sceen?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
KTCKTCSkrevet 01/08-04 15:50 
Så vidt jeg kan se skal det ligge i grafikkortet og driverens opløsninger, hvis spillet skal kunne understøtte det. Så hvis spillene bruger en generisk grafikopsætning kan det nok lade sig gøre. Jeg har dog ingen erfaring eller eksempler på hverken wide-screen eller spil med understøttelse af det på PC...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OvermindOvermindSkrevet 01/08-04 15:59 
Vice city understøtter det.
You are not a Tanaka!!
RJKRJKSkrevet 01/08-04 16:00 
Hvis det skal fungere ordentligt, skal det enkelte spil da være optimeret til det. Alle ikke-3d elementer skal jo fx være i specielle udgaver før det kan fungere. Derudover skal skærmudsnittet jo være anderledes, hvilket også kræver, at spillet er tiltænkt widescreen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 01/08-04 20:42 
Serious Sam gør vist.
ComradeComradeSkrevet 01/08-04 21:24 
Har selv en widescreen blærbar, og der er masser af spil der understøtter widescreen. Mange af dem som ikke gør ser faktisk heller ikke så slemme ud, 1024*768 kan godt gå i næsten alle spil synes jeg, men 1280*800 er selvfølgelig altid at foretrække..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig