X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EA gør det igen


Svar
PoulPoulSkrevet 23/07-04 20:56 
Jep, de udelader endnu engang online/LIVE-funktionaliteten i Europa. Denne gang er det Tiger Woods det går udover(igen, vidst nok??). Nu er det jo første sæson at EA er på LIVE, men de har jo tidligere udeladt online funktioner i PAL-udgaven af deres PS2 spil. Jeg er ikke kæmpe fan af Tiger Woods serien eller noget, men er generelt skuffet over at EA kan finde på at pille en så stor/vigtig ting ud af PAL-udgaven af deres udgivelser. Er det europæiske online marked virkelig så svært at håndtere?? Forstår ikke helt deres beslutning(er). LIVE er jo styret af MS, så det kan vel ikke være noget problem for dem at håndtere??

Tiger ikke over LIVE
OkottaOkottaSkrevet 23/07-04 21:05 
Hvis EA af en eller anden årsag, beslutter sig for at udelade Live delen i Burnout 3, i Europa, så skal jeg personligt ta' kontakt til den danske arm af foretagnet, medbringende et baseball bat og en meget hurtig getaway bil.

Det ville simpelthen ikke komme som nogen større overraskelse, hvis de gjorde det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/07-04 23:46 
Nu står EA ikke for udviklingen af Burnout 3, så der er håb for, at det er Criterion der tager beslutningen omkring online gamemodes i PAL versionen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 24/07-04 00:05 
Med EA som publisher, så kan alt - desværre - også ske.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PoulPoulSkrevet 24/07-04 09:53 
Men hvorfor gør de det?? Forstår det ikke helt, når nu Online-delen er lavet.
BeanoBeanoSkrevet 24/07-04 12:00 
Er det blevet bekræftet af anden kilde end Gamesradar der lige nævner det i et preview ?

Det lyder meget underligt at MS endeligt laver en deal med EA om at få EA's spil på Xbox Live, annoncerer det på E3 som en stor nyhed.... men så lige "glemmer" Europa.
Wombat HarnishWombat HarnishSkrevet 24/07-04 12:08 
Hele problemet med MS vs. EA var jo at EA selv vil stå for deres servere, det gør de allerede på PS2 og klare det ikke særligt godt har jeg hørt... Så vidt jeg ved bøjede MS sig og lader EA stå for Serverne på deres egne spil, man kan jo så håbe de klare det bedre og mere stabilt på Xboxen end de gør på PS2... Men EA har aldrig været glade for at stille servere op i Europa... se bare på deres bilspil MotorCity Online (Samme koncept som de gamle Hotrod & StreetRod spil), der aldrig kom til EU af samme årsag... Har desværre også hørt at BurnOut3 kun blive Ghostupload-online på Xbox, men kan ikke huske hvor jeg læste det...

Jeg er med på tæskeholdet hvis det er... evt som getaway driver da jeg ikke lige er den stærkeste mand i kvarteret ;-)
Good, Bad... I'am The Guy With The Gun
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/07-04 17:15 
Wombat jeg tror du tænker på 2'eren der.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Wombat HarnishWombat HarnishSkrevet 25/07-04 00:52 
SeventhSun>
Wombat jeg tror du tænker på 2'eren der.

<nope... desværre... jeg har læst det somewhere... på Xbox bliver det kun ghostupload, mens ps2 får fuld online... men det er også et par mdr siden jeg har læst det på en hp... kan desværre ikke huske hvor...

Håber da også det er en fejl jeg har læst det... men... det er jo EA...
Good, Bad... I'am The Guy With The Gun
RitesRitesSkrevet 25/07-04 06:56 
Har EA kommet med en pressemeddelelse om det, eller har de bare taget beslutning vha. sten, saks, papir?
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/07-04 10:42, rettet 29/07-04 10:43 
En simpel søgning i google.com afslører:

"While these new features alone are impressive enough, what really sets Burnout 3 apart is the inclusion of online play via Xbox Live™. Most online gamers enjoy getting personal with other gamers, so the game’s multiplayer modes are designed to encourage as much contact between vehicles as possible. Up to six racers can compete in online events, which include positive and negative power-ups, cooperative play, team racing (one team tries to win while the other team tries to wreck them before they do)."

http://www.xbox.com/en-us/burnout3/firstencounter.htm


Check lige den her formulering i øvrigt:
"Now, the Burnout license is in the capable hands of Electronic Arts, an upstart company that seems eager to try out Xbox Live™."
Ha ha - tag dén

http://www.xbox.com/en-us/burnout3/behindthegame.htm
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig