X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Revolver


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 23/07-04 19:29 
Så blev det 6. spil i ferien så gennemført. Red Dead Revolver.

Jeg er egentlig positivt overrasket over hvor fedt dette spil egentlig er! Trods den _ikke_ HELT suplime grafik, synes jeg alligevel at det er et flot spil på mange måder. Man er jo tilbage i gammel tid, western sjovt nok, og det er også til at se på spillets layout. Både inde i spillet, i menuen og i filmsekvenserne er der lavet en utrolig flot og gennemført "western-finish" hvilket passer rigtig godt ind i spillet. Nogle af firgurene ser dog lidt kantede ud og har nogle lidt kedelige textures, ligesom nogle af landskaberne, men alt i alt et flot spil.

Spillet har i alt 27 chapters af varierende sværhedsgrad. Spillet er egentlig forholdsvis nemt, men der er til tider nogle steder som kræver et par ekstra forsøg og som let kan bringe små aggressioner op i en. Spillet formåede faktisk at fange mig, hvilket er sjælendt for tiden... så jeg er egentlig ikke helt sikker på hvor lang tid jeg tog om at gennemføre det. Jeg vil dog skyde på at det tog knap og nap 10 timer, hvilket er udmærket!

Jeg kan rigtig godt lide lyden i spillet og det er med til at give en god stemning. Gode skudlyde og god voice-acting, i hvert fald Red. Fedt soundtrack, ingen tvivl om det! Lyden er ligesom Manhunt, GTA og de andre spil fra _Rockstar_ rigtig god!


--
Gameplay: 8
Grafik: 8
Lyd: 8
Indhold: 7

I alt: 8
--


Hvad synes i om spillet, og ikke mindst mit nye "anmelder-system"? Haha... ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 25/07-04 01:22 
Virkelig ingen der har dette spil?
Wombat HarnishWombat HarnishSkrevet 25/07-04 01:29 
Har det... spiller det... og nyder det... det er simpelthent for sjovt... Det har alt det et Western spil skal have... Det har manglet, siden Outlaws... Specielt syntes jeg musikken i "pause-byen" er perfekt, Alle de gode gamle speghettiwestern temaer på banjo, det holder da 112% Styringen er nem og lige til, lyden er klasse og missionerne er godt varierede... hvad mangler spillet så... hmm... ja en lidt pænere grafik, det er vist også det... jeg giver det 9...
Good, Bad... I'am The Guy With The Gun
jaesjaesSkrevet 25/07-04 01:30, rettet 25/07-04 01:33 
Der er også en anden tråd om det - søg evt. efter den ;)
Sikkert derfor ingen svarer :)

Men anyway, jeg har ikke spillet, men har anmeldt det, og synes godt om det. Dog indeholder det en masse irriterende fejl. Men rigtig fed western-stemning, og man kan godt mærke, at Capcom har haft fingrene i det, specielt pga. boss-kampene, som også er rigtig sjove IMO. Det er et fedt nærmest arkade-agtigt skydespil, synes jeg.

EDIT: Wombat Harnish var lige hurtigst :)
DommergaardDommergaardSkrevet 25/07-04 01:34 
Hvad er det for nogle irriterende fejl du tænker på? :)
jaesjaesSkrevet 25/07-04 01:41, rettet 25/07-04 01:43 
Kameraet følger ikke ret godt med og AI´en er ringe, som de værste.

Detection-systemet når man vil knæle bag en klippe, fungerer heller ikke videre godt, og animationerne af fjenderne er også upolerede.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/07-04 09:30 
Sonic.dk>
Hvad synes i om spillet, og ikke mindst mit nye "anmelder-system"?

Jeg har kun prøvet spillet en times tid, men det lover rigtig godt! Jeg vil dog ikke komme med en karakter baseret på så kort tid, men bare sige "tommel op".

Sonic.dk, din karakterskala går vel efter "forbruger-skalaen" og ikke efter den hårdere P:R-skala? :-)
DommergaardDommergaardSkrevet 28/07-04 18:05 
Den går efter "forbruger-skalaen" :) Har spillet det en times tid med en ven idag. Showdown MP er faktisk ret sjovt! Ikke et perfekt spil, men ganske underholdende!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/07-04 18:11, rettet 28/07-04 18:15 
Jeg gennemførte det på ca 4 timer. Trods det, er der masser af andet gameplay i spillet, da man får lydt til at spille de på de andre sværhedsgrader.

7 herfra.

EDIT: Min far kunne faktisk formå at fragge mig et par gange i MP, og han har aldrig spillet/brudt sig om FPS spil. Det må jo sige lidt om hvor ligetil det spil er...

Og er der nogen der ved hvad xbox live delen gør godt for?
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 29/07-04 10:16 
Xbox Live delen, er ikke andet end Xbox Live Aware.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/07-04 11:08 
Jeg synes det er ærgeligt, at Rockstar gør så lidt ud af deres figurer.
Alle personerne og deres bevægelser er irriterende kantede, nøjagtig lissom i GTA serien.

Jeg synes også at spillet er for ensformigt, på trods af de forskellige baner og spiltyper - føles det som om man bare løber rundt og skyder forvildet omkring sig det meste af tiden.

Men det der irriterer mig mest, er den ujævne sværhedsgrad.
De fleste baner klarer man let, men enkelte af bosserne er grotesk svære.
Selvom duel funktionen er cool, er det irriterende at man ikke rigtig kan blive god til det. Lige gyldigt hvad man gør, virker det mest som om, det handler om held.
Sådan virkede det i hvert fald på mig.
Når man så ovenikøbet er tvunget til at se cutscener igen og igen (eller trykke sig igennem) er det ikke sjovt at bruge flere timer på den samme duel.
Det var grunden til at jeg måtte lægge spillet fra mig, da jeg ikke kunne komme forbi ham gutten der sidder i Griffons kontor efter man har været igennem huset.

Men bortset fra det er stemningen super cool, og der er også masser af god underholdning.
Min personlige anmeldelse var på 70%
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/07-04 13:17 
Okotta>
Xbox Live delen, er ikke andet end Xbox Live Aware.

Tænkte det nok. Spillede det på den moddede og kunne heller ikke finde nogen content downloader .xbe :/

Men det er da stadig en feature som jeg mener alle nye spil skulle ha'.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 29/07-04 13:35 
jeg gennemførte det også kort tid efter det var udkommet og må sige at stemningen i det spil er det der holder det kørrende, samt at man hele tiden tror at man har gennemført det, men så er der lige én til og én til osv.

dejligt. Må også sige at den scorpion er et dejligt våben.
By the power of Grayskull!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/07-04 13:38 
Ja netop!

BTW, hvor mange af jer har egentlig klaret chapter 1 i Bounty Hunter mode? (Den hvor man kun må lave head-shots, og men den aller dårligste pistol!)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 16/08-05 21:12 
Har I tjekket de nye GUN-trailers? Ser naijsz ud og minder lidt om Red Dead Revolver.

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1767
http://download.boomtown.net/da_dk/dl/page.php?what=az;sid=1344;gid=2876 (kræver gratis medlemskab)
McFlyMcFlySkrevet 16/08-05 21:32 
Den sidste GUN trailer jeg så, for et stykke tid siden, så virkeligt ringe ud.

Stive animationer osv - det lignede et flere år gammelt spil.

Red Dead Revolver vadede henover GUN på det tidspunkt.

Henter lige de nye trailere og kigger dem.
McFlyMcFlySkrevet 16/08-05 21:57 
Spillet ser heldigvis bedre ud nu; Virker som en spændende titel.
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/08-05 22:04 
Gun ser intressant ud. Er selv stor fan af Outlaws.=)

Westeren spil skal nok blive in igen. Deadwood tordner frem i USA(en realistisk westeren serie hvor de bander ekstremt... men på en fed måde:p cool serie. Í kommer nok snart til at se den på dansk TV.)
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig