X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mobiltelefon købes


Svar Sortering
3of193of19Skrevet 20/07-04 11:54 
Har mistet min gamle trofaste 3210 og har brug for en ny telefon.
Det behøver ikke være noget superfancy, da jeg heller ikke har lyst til at bruge en hel masse penge på en telefon for tiden (maks 500).
Vigtigste krav: velfungerende batteri (var ret træt af at jeg kun kunne tale i ca 10 minutter med min gamle :)
OkottaOkottaSkrevet 20/07-04 12:18, rettet 20/07-04 12:19 
Jeg har jo stadig denne til salg.

Og batteriet fungerer som det skal ;-)

Nokia 3410
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 20/07-04 12:22 
Jeg har en 3410i som jeg muligvis kunne sælge. Jeg ved dog ikke lige med sim-lås-ness...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 20/07-04 12:51 
3410i findes da ikke...?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 20/07-04 13:19 
Næh, det' også en 3510i :p

Jeg er skiftet til Sony Ericsson, jeg aner intet om Nokia ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 20/07-04 13:26 
Hvor meget vil du have for 3510i'eren?
Har lige checket på edbpriser og den kan fås for 770 inkl forsendelse.
NaieraNaieraSkrevet 20/07-04 13:30 
Jeg finder lige ud af hvordan det er med sim-låsen, og om der er nogen i huset der får brug for den...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
EulogyEulogySkrevet 20/07-04 15:52 
Naiera>
Jeg finder lige ud af hvordan det er med sim-låsen

Hvis det er sådan at den er låst, så kan jeg godt låse den op hvis du giver mig dens IMEI nummer og hvilket selvskab den er låst til.. :)
'Hi super nintendo Chalmers'
dRxLdRxLSkrevet 20/07-04 16:22, rettet 20/07-04 16:22 
your mamma>
Hvis det er sådan at den er låst, så kan jeg godt låse den op hvis du giver mig dens IMEI nummer og hvilket selvskab den er låst til.. :)

Kan du andre tricks? Jeg har jo den her telefon (5210) som jeg jeg har tabt og som jeg gerne vil have udelukket fra brug i Danmark. Politiet er de eneste der officielt kan IMEI-spærre en tlf. og de vil ikke gøre det fordi jeg jo ærligt indrømmer at det sandsynligvis er mig selv der har tabt den og det derfor ikke direkte er et tyveri (men den der fandt den skulle jo have indleveret den til hittegods).

Finten ved at IMEI spærre den er dels at det gør det lidt mindre ærgerligt for mig og øger chancerne for at den kommer ind til hittegods betydeligt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
EulogyEulogySkrevet 20/07-04 17:12 
Ja det kan jeg jo godt se men jeg må nok hellere melde pas til det for så meget forstand har jeg heller ikke på det desvære :( det eneste jeg har er et program til at låse de fleste tlf'er op med. Så desvære..
'Hi super nintendo Chalmers'
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig