X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

C&C Generals


Svar
FanboyFanboySkrevet 19/07-04 20:33 
Er der nogle der spiller Generals stadig?

Efter at jeg har fået en ordentlig computer og internet forbindelse, har jeg fundet dette spil frem fra støvet på hylden, og er neyndt at spille.

Det kunne være rart hvis der var nogle man kunne add'e til sin buddy list og kunne spille mod eller sammen med.
KakarotKakarotSkrevet 19/07-04 23:05 
Du siger bare til... Jeg er klar.
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
FanboyFanboySkrevet 19/07-04 23:20 
ok.. Jeg hedder Fanboy12, hvordan add'er man hinanden? Du hed -=osiris=- ikke?
KakarotKakarotSkrevet 20/07-04 19:38 
Jo -=osiris=-...

Jeg ved ikke rigtig, hvordan man add´er hinanden...
Men vi kan lige finde en tid, hvis det er?
Kan du hoste?
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
FanboyFanboySkrevet 20/07-04 21:19, rettet 20/07-04 21:20 
Ja jeg kan godt hoste, men ikke mere end 2v2.

Jeg har tid i aften, og næsten hele dagen i morgen, bortset fra at jeg skal til fødselsdag kl. 8.

btw. jeg har add'et dig på msn, det er nok lidt nemmere at aftale det der.
KakarotKakarotSkrevet 21/07-04 18:03 
Ups, har glemt at update min profil.. Har fået ny MSN/Email..

Men hvad siger du til et spil nu?
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
HulleHulleSkrevet 25/06-07 22:15 
Nogen der vil spille en omgang Generals online en dag? Er blevet helt skudt i det spil, det er da herligt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 16/06-11 16:36 
Er begyndt at spille dette lille vidunder igen, med en af mine venner. Fantastisk spil.. Nogen der vil spille online?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig