X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad syntes I om Turtles?


Svar
kooikkooikSkrevet 16/07-04 18:08 
Nu har Turtles været udkommet et stykke tid. Hvad syntes i så om det?

Jeg syntes det overrasker helt vildt. Jeg var lidt i tvivl om jeg ville anskaffe det, men da jeg kunne få det ved at være hurtig på www.gameplay.com til 200 kr kunne jeg ikke sige nej.

spillestilen og grafikken passer til hinanden og giver den rette Turtles stemning. De har holdt fast i den gamle arcade stil, som er med til at gøre det fedt.

Sværhedsgraden ja den er faktisk svær. Jeg sad fast i stage 2 sidste bane og brugte lang tid der.
Det der også gør det svært er, at når man dør og har brugt sine liv, skal man starte på ny fra det stage man er nået til, det er også en af de ting jeg syntes er godt, så man ikke bare kan gemme efter hver eneste bane.

Kom med jeres mening, der må da være nogle der har købt Turtles!
DommergaardDommergaardSkrevet 18/07-04 03:35 
Jeg har spillet, og jeg kan IKKE anbefale det!

Det er utrolig ensformigt og bliver MEGET hurtigt kedeligt! Vores såkaldte helte siger de samme lyde igen og igen, og det er ikke til at holde ud i længden. Grafik er det OK, men slet ikke noget specielt. Spillet er også ALT for let, og det kan godt klares på en weekend.

Jeg ville personligt ikke anbefale dette spil til nogen, men hvis du virkelig føler for at købe dette spil, så vil jeg da ikke stoppe dig :)
HeroldHeroldSkrevet 18/07-04 12:19 
Han _har_ jo købt det ;)

Jeg bryder mig heller ikke om det, det er lidt for vandet. Jeg kan bedre lide det gode gamle Turtles 2, som var nede på grillen og også på en af Nintendos konsoller... NES eller SNES, I forget...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 18/07-04 13:00 
Tja, jeg spillet PS2-udgaven, og i dette tilfælde er jeg næsten sikker på at de forskellige udgaver af spillet er ens. Derfor hed min bedømmelse:

53 %
Kilroy Was Here
Per SPer SSkrevet 18/07-04 14:06, rettet 18/07-04 14:09 
Bemærk hvor stor forskel der er i karaktererne. Hvordan hænger det mon sammen?

4 anmeldelser
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SideshowSideshowSkrevet 18/07-04 15:27 
Herold>
Jeg kan bedre lide det gode gamle Turtles 2, som var nede på grillen og også på en af Nintendos konsoller... NES eller SNES, I forget...

Det var til NES, Turtles II: The Arcade Game
>>There's only Juan Pablo Angel<<
DommergaardDommergaardSkrevet 18/07-04 18:19 
Herold>
Han _har_ jo købt det ;)

Jeg bryder mig heller ikke om det, det er lidt for vandet. Jeg kan bedre lide det gode gamle Turtles 2, som var nede på grillen og også på en af Nintendos konsoller... NES eller SNES, I forget...

Ups, det var også lidt sent. Var næsten lige kommet hjem fra 15 dage i Tyrkiet :)
KilroyKilroySkrevet 19/07-04 08:52 
Per S>
Bemærk hvor stor forskel der er i karaktererne. Hvordan hænger det mon sammen?

Nogen af os er mavesure og gnavne anmeldere ;) ?
Kilroy Was Here
CoreCoreSkrevet 19/07-04 09:49 
Per S>
Bemærk hvor stor forskel der er i karaktererne.

Jeg syntes da at det er morsomt nok at Politiken skriver at man skal i kamp mod den onde rotte Shredder...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KilroyKilroySkrevet 19/07-04 10:56 
Det er tydeligt at politikken virkelig har spillet det spil. Den onde rotte skal jo stoppes, gerne med den gode mand i panserdragt, Splinter....:S
Kilroy Was Here
DommergaardDommergaardSkrevet 19/07-04 11:12 
Lige præcis... haha! :D
ChronoChronoSkrevet 19/07-04 11:14 
Det er da flovt. Jeg anså ellers Politikens anmeldelser for nogle af de bedste :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 19/07-04 11:45 
Jeg tror Kenny aldersmæssigt rammer kløften mellem de første og anden generation af Turtles :) Thomas burde dog have fanget den i korrekturen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig