X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Min DVD har problemer


Svar
john1983john1983Skrevet 10/07-04 23:11 
Nogen som ved hvad der kan være galt med min dvd-afspiller?

det er en Denver, så ved godt at det er en billig maskine, men den er kun lidt over et halvt år tror jeg nok...

Og hvor god er Xboxens DVD-afspiller?
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
RJKRJKSkrevet 10/07-04 23:14, rettet 10/07-04 23:14 
Med sådan en detaljeret fejlbeskrivelse, skal det nok blive nemt at finde fejlen... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 11/07-04 00:18 
Jeg gætter på din DVD afspiller er i stykker.

X-boxens er ikke på noget højt niveau (men hvad ved jeg). Den virker til at afspille, og jeg har ikke oplevet nogen videre problemer andet end den ikke kunne afspille Resident Evil filmen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 11/07-04 00:25 
The Dane>
ikke kunne afspille Resident Evil filmen.

Det må være en designet bug, der modarbejder alt der er Playstation 2-relateret :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
The DaneThe DaneSkrevet 11/07-04 00:31 
Den kan nu godt afspilles på min PS2 ;).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
yokanabsteryokanabsterSkrevet 11/07-04 00:45 
john1983>
Nogen som ved hvad der kan være galt med min dvd-afspiller?

HAHAHAHAHAHA. Undskyld men du kunne også poste noget i retning af dette: har nogen set min hat, eller, hvorfor taber jeg altid min cola ... :)
soon the world will be one big computer
john1983john1983Skrevet 11/07-04 00:54, rettet 11/07-04 20:05 
ja, hvor er jeg dygtig... NOT...

Måske jeg skulle prøve at skrive hvad som er galt...

Den kan uden problemer læse nogen DVDere, andre hakker den i, og nogen kan den overhovedet ikke afspille...

Jeg har tjekket dvderne for ridser, fedtfingre osv..

Håber det hjap lidt :-)
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
majjohamajjohaSkrevet 11/07-04 10:36 
Prøv at køre en rense cd, så laseren kan prøve at blive renset. Det kan være problemet...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 11/07-04 11:10 
Sådan har min DVD oss haft det. (KiSS DP-1508) Men jeg havde garantibevis,og fik den sendt til reparation,så kørte den som smurgt,gør den stadig. :)
just plug it in.
john1983john1983Skrevet 11/07-04 12:34, rettet 11/07-04 12:35 
Matt>
Prøv at køre en rense cd, så laseren kan prøve at blive renset. Det kan være problemet.

Det har jeg prøvet nu, det hjalp ikke...

Splinter>
Sådan har min DVD oss haft det. (KiSS DP-1508) Men jeg havde garantibevis,og fik den sendt til reparation,så kørte den som smurgt,gør den stadig. :)

Hmm... Så må jeg jo prøve og se om at jeg kan finde det. Også se på det hvornår den er købt...
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/07-04 13:16 
Jeg synes det lyder som om at laser-hovedet/pickup'en er defekt, eller at der er fejl på MPEG-boardet. I sådanne situationer med billige dvd-maskiner, er det ofte ikke muligt at skaffe reservedele, og derfor sendes den retur til levenrandøren. Det betyder så for dig at du får en ny, hvis det altså er sådan det hænger sammen.
Men hvor har du købet den henne?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/07-04 13:19 
john1983>
Og hvor god er Xboxens DVD-afspiller?

Jeg er ikke særligt imponeret, tværtimod, min har problemer når den kommer ud i kanten af skiven. Plus at den jo heller ikk er regionsfri, og hakker ved afspilning af NTSC.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/07-04 16:44, rettet 11/07-04 17:11 
Jeg hælder også mest til at laseren er defekt. Jeg havde de samme symptomer med min tidligere Panasonic (som efter sigende har et lidt svagt laser-hoved).

Mht. XBox-playback har jeg oplevet de samme problemer med at billedet hakker, specielt ved horisontal panorering, men om det kun gælder NTSC-plader ved jeg ikke (har ikke prøvet PAL-skiver).

Når vi er nede i de billige DVD-afspillere er det jo omsonst at få skidtet repareret... man kan købe sig en ny for halvdelen af selvrisikoen og reparatør-gebyr :-)
NaieraNaieraSkrevet 11/07-04 16:47 
NTSC-plader på en PAL Xbox vil altid hakke, da den afspiller dem i PAL.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 14/07-04 22:53 
Medmindre man laver tricks med sin chip :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig