X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retroanmeldelse: Lament Of Innocence


Svar Sortering
Play:RightPlay:RightSkrevet 10/07-04 00:07 
Titel: Castlevania: Lament Of Innocence (PS2)

Anmelder: Rune J. Keller

"A great legend is about to begin." Sådan slutter forteksterne til Lament Of Innocence, der påtager sig opgaven at fortælle den rigtige begyndelse til historien om Belmont-familiens evige kamp med Dracula i Castlevania.

Læs anmeldelsen...
OkottaOkottaSkrevet 20/07-04 18:17 
Hvorfor synes I, at Castlevania: LoI skal anmeldes i Retro sektionen?

Ja - det er en gammel serie efterhånden, men spillet er nyt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 20/07-04 18:24, rettet 20/07-04 18:25 
Selvsagt fordi det hænger sammen med resten af serien, som vi har gennemgået. Vi vurderede at det ville være upassende at lave en komplet gennemgang og så springe enkelte afsnit over, bare fordi de tilfældigvis var nye.

Selvom sektionen hedder Retro er den jo i øvrigt ikke kun dedikeret til gamle spil, som det også fremgår.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 20/07-04 19:55 
Som jeg skrev i en besked til en anden ville det jo så ikke være bedre med eks. "underdogs"? Det navn ville trodsalt være bedre passende iforhold til formålet med sektionen - som vel skulle være at fremhæve ikke så fremhævede spil (eller hvad?).

Eller det er måske en gammel umulig diskution at tage frem?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 20/07-04 20:04 
Det er en umulig og allerede gennemdiskuteret diskussion. ;)
Underdogs ville være langt mere misvisende, da det på ingen måder er sektionens formål, hvilket vist også fremgår af de eksisterende anmeldelser der stort set alle sammen er af temmelig populære spil.
LoI har naturligvis retro-relevans i kraft af at det er en del af Castlevaniaserien, som vi har dækket i vores artikel. Længere er den ikke, og det er vist blevet forklaret flere gange før.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig