Mandag:
Gik glip af:
Lupus
The Untamed (men har set dem på Loppen)
Torsdag:
Hatebreed - Uinteressant larm.
KoRn - Utroligt fed koncert, selvom jeg ikke bryder mig om dem. Fedt cover af The Wall.
Gik glip af:
Blonde Redhead
Dropkick Murphys (men hørte dem på afstand)
Diefenbach
Audio Bullys
Fredag:
Within Temptation - Kedelig metal, men sindssygt fed stemning, og ekstremt imponerende, smuk stemme, der fik det til at løbe koldt ned af ryggen. Kedeligt repetoire, men dog et par gode sange.
Meshuggah - Røvkedelig svensk død (eller black? kender ikke forskellen)
Numb - Virkelig lækker ultrahårde og eksperimenterende industrial-rytmer. Skal helt sikkert eje hans album.
Slipknot - Magen til forfærdelig larm skal man forhåbentlig lede længe efter.
Pixies - Meget dygtige, men skuffende koncert.
Avril Lavigne - Årets mest komiske oplevelse. Var fedt at se så (utroligt) mange mennesker mødt op for at håne hende.
Gik glip af:
Silver
Blue Foundation
Under Byen (ØV!)
Vive La Fête (ekstra meget ØV!)
David Bowie (duh)
Lørdag:
Den Kongelige Danske Opera - Kanon initiativ. Ville have set mere hvis ikke Nephew spillede, og de ikke havde spillet så fandens lavt.
Nephew - Alt for populære til Odeon. Var ikke til at komme i nærheden.
Tiger Tunes - Dygtige og meget festlige. Forsangerens stemme dominerede for meget, og C64-rytmerne for lidt.
Iggy & The Stooges - Sikkert interessant for min far. Jeg finder det uinteressant.
Basement Jaxx - Festivallens største skuffelse. Aner de ikke selv hvad der gør deres musik fed? Den koncert var den værste gang tilfældig suppe med elendig sang indover. Ikke den Jaxx, jeg kender.
Karl Bartos - Måske den fedeste koncert. Minimalistisk Kraftwerk-techno, men mere dansabelt. Kanonfedt! Er glad for at jeg skrottede det meste af Morrissey til fordel for denne koncert.
Morrissey - Fed sanger, men uinteressant koncert. Spillede slet ikke nok The Smiths. Se min historie i en anden tråd for den dårlige oplevelse jeg havde den nat.
Fatboy Slim - Fantastisk festmager. Vil gerne til en fest hvor han er DJ igen, da jeg desværre var blevet væk fra min dansepartner. :(
Gik glip af:
The Bug
LFO (aflyst :()
Fredag:
Muse - Fyrede den vildt meget af. Ville ønske jeg havde stået inde under teltet!! De var ALT for store til Arena.
Gik glip af:
!!!
http://www.eternal.dk/gallery/gallery.php?gallery=roskilde04]Her er mine billeder fra festivallen[/LINK]" target="">Her er mine billeder fra festivallen