X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spil i Rom


Svar
FanboyFanboySkrevet 05/07-04 11:12 
Hej..

Jeg skal til Rom her d. 11/7 og ville lige høre om i kender nogle fede spil butikker eller arkadehaller eller lignende som man bare SKAL besøge?
Wired NickyWired NickySkrevet 05/07-04 22:24 
Nu vil jeg nødig være anklaget for at være alt for pessimistisk, men jeg tvivler på at du finder de helt store arcade oplevelser i Rom, da videospil generelt ikke næres det samme opmærksomhed i Italien, som de ellers får i f.eks. UK.

Jeg var selv i Milano for to måneder siden, og jeg ikke rapportere om alt for meget af interesse, hvad spil angår (men det var nu heller ikke formålet med turen, så det gjorde ikke så meget). Ingen store arcade haller (som i de gode gamle dage med Sega World i London), og heller ikke det helt store i butikkerne – spillene synes at være dyre og begrænset i udvalget. Ja, butikkerne tildelt ofte VHS sektionerne mere butiksplads en deres generiske udvalg af PS1/2 og Xbox spil. Men du kunne nu også være, at det bare var mig der ikke ledt det rigtige steder.
Lunch is for wimps.
FanboyFanboySkrevet 06/07-04 02:11 
Nå øv øv.. hvis du ikke fandt noget spændende finder jeg nok ikke noget :/
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 06/07-04 06:44 
med hensyn til Milan, som jeg var i skole i engang, så havde de dengang ikke langt fra Tyrens Passage en kæmpe arcadehal. Den var altid proppet med folk og lugtede mærkeligt. men det må have været i 1996 / 97.

Jeg har dog aldrig set noget i rom, men så kan du jo altid tage på Burghy istedet ;)
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig