X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

...Japan?


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 03/07-04 20:57, rettet 03/07-04 21:03 
Nu spørger jeg helt blindt her, men jeg er nysgerrig om der er nogen folk som rent faktisk har besøgt Japan, landet som en væsentlige del af "diskussionsmaterialet" her på PR stammer fra.

Jeg har ikke selv besøgt landet, men interessere mig blot for mange varer som produceres i Japan, samt den unikke måde hvorpå visse japanske virksomheder effektivisere og kvalitetssikrer deres produkter.
Lunch is for wimps.
jaesjaesSkrevet 03/07-04 21:50, rettet 04/07-04 02:50 
Jeg har desværre heller ikke været i Japan, men vil så vidt det overhovedet er muligt, besøge landet på et eller andet tidspunkt.

Jeg er meget fascineret af samspillet mellem den gamle kulturarv, og det moderne japanske samfund. Og også hver del for sig.

Men du kan jo passende læse Lars Jørgensens glimrende artikler:
http://www.geekculture.dk/arkiv.php3?section=11
CronossCronossSkrevet 03/07-04 21:52 
Jeg skal til Japan næste sommer, for at træne lidt forskelligt MMA. Og self. for at kigge rundt.

Forhåbentligt kommer jeg også til Kina for at træne Tai Chi, men det er jo en anden historie ;)
JAAJAASkrevet 03/07-04 23:34, rettet 03/07-04 23:34 
Jeg tager til Østen i næste uge, og det er ikke umuligt, at jeg ender i Japan. Det ville være på høje tid, at jeg fik set det.
dRxLdRxLSkrevet 05/07-04 08:33 
MMA?



Jeg skal til Japan en gang =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CronossCronossSkrevet 05/07-04 11:09 
dRxL>
MMA?


Mixed Martial Arts -> Diverse kampsportsformer. Det vil egentligt sige at jeg bare skal rundt og træne lidt forskelligt.
Jeg har selv dyrket noget karate, boksning, brydning og taekwondo, og forsøger at træne mig op til at kunne deltage i en rigtig MMA kamp.
majjohamajjohaSkrevet 05/07-04 11:57 
Hvilke bælter har du så? Jeg går selv til taekwondo...
CronossCronossSkrevet 05/07-04 12:31 
Hehe, du må have misforstået mig :)

Jeg går ikke på den måde til en specifik kampsport udover Tai Chi, men jeg træner de forskellige kampsporte, sådan at jeg kan bruge dem i en kampsituation.

Det er ikke noget specielt imponerede, da mit hovedefokus er boksning og brydning - altså mest arbejde med slag når modstanderen står op, og så ellers komme ind og vælte ham så hurtigt jeg kan.
majjohamajjohaSkrevet 05/07-04 13:35 
Jeg foretrækker at bruge benene, det er jeg da også lidt vild til, ik' Pieyanthikos? ;)
jaesjaesSkrevet 05/07-04 17:26 
Cronoss>
og forsøger at træne mig op til at kunne deltage i en rigtig MMA kamp.

Minder de om Ultimate Fighting-kampene?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/07-04 17:37 
Matt>
Jeg foretrækker at bruge benene, det er jeg da også lidt vild til, ik' Pieyanthikos? ;)

Jeg er ret vild til modstanders hånd/fod til mit ansigt stil.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SaftenSaftenSkrevet 05/03-10 01:07 
Genopliver lige denne her tråd fra de døde, da jeg gerne lige ville give et tip om en artikel på Kotaku.

Det er en længere smøre om en vesterlænding bosat i Japan og hans betragtninger af japansk kultur, og hvordan det relaterer til forskellige aspekter af spil-kultur.
Hans inspiration til artiklen har været de ting der er begyndt at irritere ham ved japanerne og deres opførsel, efter længere ophold i landet.
På trods af det, fremstår artiklen ikke som et hadskrift, men mere et udtryk for hans undren og frustration.

Syntes selv den var spændende og underholdende.

Japan: It's Not Funny Anymore
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/03-10 03:28, rettet 05/03-10 06:55 
Jeg tager afsted i 3 måneder i maj da min bedre havldel er japaner. Udover det kan jeg vise enhver person rundt i osaka og kyoto området;)
nerosnerosSkrevet 05/03-10 08:18 
Respekt :-)
Bashful Neophyte
solid snakesolid snakeSkrevet 05/03-10 13:41 
Azzkikr>
Jeg tager afsted i 3 måneder i maj da min bedre havldel er japaner. Udover det kan jeg vise enhver person rundt i osaka og kyoto området;)

Hvad skal man have sparet op til sådan en tur?
Jeg vil gerne derhen engang, det er jo (næsten) enhver gamers drøm..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/03-10 14:36 
solid snake>
Hvad skal man have sparet op til sådan en tur?
Jeg vil gerne derhen engang, det er jo (næsten) enhver gamers drøm..

Jeg har sat en 40k~ af til det, men tvivler meget på at der bliver brugt så meget. Jeg har jo ingen bolig udgifter da jeg selfølgelig bor ved hende.

Generelt vil jeg anbefale at leje en lejlighed hvis man vil være i japan i længere tid. Jeg lejede en ganske udemærket lejlighed i det centrale Kyoto på på ca. 25m^2 i 15 dage sidst til 86k yen, priserne i Tokyo er lidt dyrere, men stadig overkommeligt og det er rart at have sit eget sted istedet for hoteller og vandrehjem osv.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig