X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

et godt alternativ...?


Svar
kingsizekingsizeSkrevet 02/07-04 18:31, rettet 03/07-04 01:00 
Jeg er en af de få personer som synes at den oprindelige Xbox-controller ligger pisse godt i hånden (grundet det store design) af samme grund er jeg nok også en af dem som ikke er helt tilfreds med GC'ens standard controller! Er der nogen som kender til en original eller uoriginal GC-controller af ligende størrelse?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
CoreCoreSkrevet 02/07-04 18:35 
Brooklyn-paddet er noget større...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kingsizekingsizeSkrevet 02/07-04 18:36 
har du eventuelt et link?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
CoreCoreSkrevet 02/07-04 18:46 
Egentlig ikke, men med lidt god vilje kan du godt få en idé om størrelsesforholdet her (det er det øverst til venstre)...

Svedigt lir
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kingsizekingsizeSkrevet 02/07-04 18:47 
Tak.
Men ved du hvor de forhandles?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
CoreCoreSkrevet 02/07-04 18:56 
Jeg købte mit i EB Games :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 03/07-04 00:38 
super godt joypad... jeg er vild med mit broolkyn pad til gc'en og jeg har store håndværker fingre, så jeg kan ikke bruge den originale controller.
By the power of Grayskull!
happyEDhappyEDSkrevet 03/07-04 08:31, rettet 03/07-04 08:33 
det originale wavebird joypad virker noget storre , det syntes jeg ligge perfect i min haand.
Ellers har jeg et der luftkoler dine haender, det er ogsaa noget storre , kan bare ikke lige huske hvad det hedder, da jeg er paa ferie i ojeblikket.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DommergaardDommergaardSkrevet 03/07-04 09:36 
Wavebird er ikke større end den almindelige controller. Der er bare lagt noget ekstra plastik på forneden, hvor recieveren sidder. Så den er ikke større at holde på.

:\
tastasSkrevet 03/07-04 11:12 
toAt>
Ellers har jeg et der luftkoler dine haender, det er ogsaa noget storre , kan bare ikke lige huske hvad det hedder, da jeg er paa ferie i ojeblikket.

Skulle mene at de hedder "Nyko airflow".

Gamebits.dk førte da på et tidspunkt både Nyko og Brooklyn'ns controllers - du kunne prøve at skrive ind til dem og forhøre dig?
Det kan være at de Typhoon de sælger nu (Overstock.dk sælger dem også), at de også er større end en standard controller.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig