X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Goblin Commander - kender i det?


Svar
ComradeComradeSkrevet 30/06-04 23:23, rettet 30/06-04 23:23 
Jeg faldt helt tilfældigt over en titel jeg ikke lige havde hørt om før, men som jeg synes virkede ret spændene, nemlig et RTS til Xboxen, som der virkelig ikke er mange af. Jeg er normalt ikke specielt vild med RTS spil til konsollerne, men dette, Warcraft lignende spil, ser faktisk ret sjovt ud.

Det udkommer her i EU engang i Juli, men IGN anmeldte det allerede sidste år,hvor det desuden fik 80%, så det har været lang tid på vej til Europa.

Har man en Xbox som kan tage NTSC spil kan man købe spillet til sølle 28 CAD$ ~ 130,- på www.dvdboxoffice.com
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 01/07-04 06:35 
hvis jeg ikke husker forkert så udkom det samtidigt med en masse af de store spil og blev derfor ikke udgivet i europa. Det virker som om det er noget der hænder i ny og næ. Judge Dredd var også ca 1 år om at komme til Staterne.

Personligt har jeg ingen forventninger til spillet og regner ikke med at skal have der, men man ved jo aldrig.
By the power of Grayskull!
tastasSkrevet 01/07-04 10:53 
Jeg har selv haft et godt øje til spillet (Godt nok til Gamecube), og har da også selv været ved at købe det flere gange i en NTSC version :)

Det ser rigtig spændende ud, specielt at styringen skulle fungere godt. Det har fået en del positive anmeldelser, så jeg har det på min "wanted" liste når der udkommer her i Juli.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig