X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tales of Symphonia bestilling..


Svar
FanboyFanboySkrevet 28/06-04 11:03 
Jeg har gået og leget lidt med tanken om at bestille TOS her på US releasen (d. 13/7-04), men jeg kan ikke finde nogle US shops der har både TOS og freeloader?

Og kan jeg være sikker på at den freeloader jeg køber kan køre det?
NaieraNaieraSkrevet 28/06-04 11:37 
Hvorfor skal du have FL og spillet fra samme butik?

Du kan ikke være SIKKER på at spillet kan køre, med den FL du køber, men sådan er det jo med alle nye spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FanboyFanboySkrevet 28/06-04 11:52 
Fordi at jeg ikke lige kun de finde en dansk shop der havde FL, men fandt lige gamebits.

Jeg må vel bare prøve lykken så.
IqonIqonSkrevet 28/06-04 13:41 
Jeg har bestilt Tales of Symphonia fra www.dvdboxoffice.com. Dér kan man også købe en Freeloader. Jeg skal dog ikke garantere, om de har den på lager. Hvis de ikke har, kan der godt gå lidt tid før du får den (men der er jo også lidt tid til ToS kommer).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
CanonCanonSkrevet 28/06-04 13:45 
Fanboy>
Fordi at jeg ikke lige kun de finde en dansk shop der havde FL, men fandt lige gamebits.

Jeg må vel bare prøve lykken så.

Overstock.dk har Freeloader.
Bah...
FanboyFanboySkrevet 28/06-04 14:51 
Iqon>
Jeg har bestilt Tales of Symphonia fra www.dvdboxoffice.com. Dér kan man også købe en Freeloader. Jeg skal dog ikke garantere, om de har den på lager. Hvis de ikke har, kan der godt gå lidt tid før du får den (men der er jo også lidt tid til ToS kommer).

Hvad bruger du til at betale derinde? Jeg har kun et Visa electron, men det kan vel ikke bruges til at betale derinde?

Kan man risikere at de snupper den i tolden og tager 33%?
NaieraNaieraSkrevet 28/06-04 15:10 
38%, og ja, det kan du godt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MKMMKMSkrevet 28/06-04 15:28 
Ja, man kan godt risikere det, men jeg har aldrig oplevet det, selvom jeg har handlet med dem en snes gange. De laver en eller anden form for fusk. F.eks. var pakken jeg modtog fra dem i dag fra Belgien. Så du kan med ro i sindet bestille derfra, skulle jeg mene.
SephirothSephirothSkrevet 28/06-04 15:29 
Jeg har også bestilt ToS fra Dvdboxoffice - har bestilt fra dem en del gange før, men har aldrig oplevet noget slemt.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
FanboyFanboySkrevet 28/06-04 15:31 
Det var da godt at høre.. Regner med at bestille TOS + Freeloader derfra. Men kan jeg betale med Visa Electron? Jeg er kun 17 år, så jeg kan vel ikke få lavet et visa eller andet til at betale med?
tastasSkrevet 28/06-04 17:25 
Én der ved om der er planlagt en PAL udgivelse?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Le RoofLe RoofSkrevet 28/06-04 17:35 
Det er det. Kan dog ikke lige give nogen umiddelbar dato.

ToS på PAL
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig