X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan man ikke købe PSO 1+2 mere?!


Svar
SonicSonicSkrevet 27/06-04 22:21 
Jeg har søgt efter denne titel som en gal, men kan ikke finde det nogen steder?! Er der nogen af jer der har en god ide hvor man kunne kigge?!

Takker på forhånd!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
msxtrdmsxtrdSkrevet 27/06-04 23:18, rettet 27/06-04 23:20 
Dog med tysk manual, og cover. Spillet er ellers på engelsk.

amazon.de
OmenOmenSkrevet 28/06-04 08:10 
Game i Fields har den brugt.
Vote Ficus!
SonicSonicSkrevet 28/06-04 12:40 
Hey, jeg kunne vel ikke få dig til at sende det til mig? Amazon.de kan ikke sende den rugte titel til mig... hmm! Og jeg bor i sydjylland, så der er en bit vej til Fields :)
Takker på forhånd :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
msxtrdmsxtrdSkrevet 28/06-04 14:17 
Hvad mener du at amazon ikke kan sende til dig? Jeg købt selv min ved dem.
SonicSonicSkrevet 28/06-04 15:46 
Jeg prøvede at bestille det brugt til 35 euro, og inden jeg nåede at blive færdig med bestillingen fik jeg en meddelelse om, at de desværre ikke kunne sende til min danske adresse.... fatter det heller ikke selv, har da ellers før bestilt hos dem i tyskland, dog mere dvd stuff, but anyways.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
D.B.M.D.B.M.Skrevet 28/06-04 15:57 
Jeg mener at have set det i El Giganten i Odense til ca. 250 kr. for kort tid siden!
SonicSonicSkrevet 28/06-04 15:59 
Christ... er sønderjylland de eneste der ikke har det, oder was?!?!?!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OvermindOvermindSkrevet 28/06-04 16:04 
Sonic>
Jeg har søgt efter denne titel som en gal, men kan ikke finde det nogen steder?! Er der nogen af jer der har en god ide hvor man kunne kigge?!

Takker på forhånd!



Er det ikke gået ud af produktion pga. at man kan boote Linux på Gamecube med PSOload? Så Nintendo vil vel have det stoppet.
You are not a Tanaka!!
SonicSonicSkrevet 28/06-04 17:32 
Det har jeg ikke lige nogen ide om, men de kan da ikke bare trække et spil tilbage pga. det, eller?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
msxtrdmsxtrdSkrevet 28/06-04 19:25, rettet 28/06-04 19:28 
Erm...nu ved jeg ikke hvad du valgte men det jeg købte var også til 35Euro, og nyt shrinkwrapped.

Edit: Nevermind, jeg kan se at de løb vist tør for dem til den pris. Det må have været noget tilbud...
OvermindOvermindSkrevet 28/06-04 22:15 
http://www.gc-linux.org check her for info om Linux på GC. Den disk bliver svær at få i fremtiden så skaf det nu inden priser ryger op eller det forsvinder ud af produktion.
You are not a Tanaka!!
SonicSonicSkrevet 28/06-04 22:43 
Kult nok man kan køre linux på en gamecube... dog ikke derfor man har en gamecube vel... anyways, var i tyskland idag, kunne heller ikke finde spillet der :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig