X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

US FFXI på PAL PS2?


Svar
SephirothSephirothSkrevet 27/06-04 14:12 
Jeg har overvejet at importere Final Fantasy XI pakken (med harddisk) fra USA, men er i tvivl, om spillet vil virke på min PS2?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JmogJmogSkrevet 27/06-04 20:02 
Det går jeg stærkt ud fra at det ikke vil gøre. Findes der da nogle US-spil der virker på en ikke-chippet PAL-maskine?
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 20:05 
Nu har han så chip ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
IqonIqonSkrevet 27/06-04 20:41 
Det vil ikke virke alligevel. Harddisken vil ikke virke i PAL-maskinen, og selvom den gjorde, ville chippen vel skulle køre for at starte spillet, og dermed ville man ikke kunne gå online... desværre, for jeg kunne også godt tænke mig at spille FFXI (på PS2) :(
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
kingsizekingsizeSkrevet 28/06-04 03:42 
Hvis I har maskinerne til det vil jeg forslå jer at spille det på pc istedet! så vidt jeg ved er det en noget mere omstændig affære at spille det på consol, men mindre man investere i et af logitech's FFXI controllere.(ved ikke om der er andre producenter af den type controllere!) Og alligevel kunne jeg kun forestille mig at det ville være besværligt når man skal chatte! (hvilket man gør ofte)
Derudover slipper man for at bruge penge på HD'en.

Afslutningsvist vil jeg lige sige at alle som overveje at bruge sin tid på FFXI skal bare se at komme igang!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig