X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

G3 telefoni?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 26/06-04 11:02 
Ser ud som om jeg skal have ny telefon. www.3.dk kører nogle kampagneagtige tilbud. Er der nogen der har nogle erfaringer med G3 de kan dele med mig?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 26/06-04 11:33 
Du har sikkert været der, men:

MobilDebat
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KilroyKilroySkrevet 26/06-04 12:47 
Jeg har en sådan telefon, og jeg er tilfreds, dog skal du være opmærksom på regningen, da den tit er større end lovet...
Kilroy Was Here
dchangdchangSkrevet 26/06-04 16:09 
Den du overvejer er nok Nec E616(V), ikke? Det er en rigtig god telefon med mange funktioner. Jeg har den selv, og eneste ulempe skal da lige være batteri-tiden. Men der følger heldigvis 2 batterier med, og batteri-tiden er et problem for alle 3-telefonerne.

De forskellige services hos 3 er også meget gode. Jeg bruger selv diverse nyheder, spil, ringetoner og andre ting. Man skal dog være opmærksom på at det nok er bedst at færdes i et område hvor 3 dækker, da de ikke har dækning over hele Danmark endnu.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 26/06-04 16:20, rettet 26/06-04 16:26 
616 er aaalt for stor. Jeg kunne ikke tænke mig at udskifte min lille Sony Ericsson med den...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 26/06-04 16:25 
Alle 3 telefoner er enorme!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 26/06-04 16:28 
I øvrigt er det ret sjovt, at 616 kan afspille MP3. Der er dog kun 19MB hukommelse, og den kan ikke udvides... :-S
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 26/06-04 16:32 
Naiera>
616 er aaalt for stor. Jeg kunne ikke tænke mig at udskifte min lille Sony Ericsson med den...

Det er jo smag og behag, men hvis man fx skal se sports-nyheder på sin mobil så skal skærmen jo også være stor nok til at man kan se bolden.

Jeg har også en Motorola A920 og den er alt for stor til daglig brug. Derfor er den også sat til salg igen. Men E616 og Sony Ericsson nye Z1010 er begge lækre klap-telefoner i en pæn størrelse. De er selvfølgelig lidt større end normale telefoner, men der er også proppet en del flere funktioner i.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 26/06-04 16:34 
Naiera>
I øvrigt er det ret sjovt, at 616 kan afspille MP3. Der er dog kun 19MB hukommelse, og den kan ikke udvides... :-S

Du skal måske læse lidt på lektien først. Den kan udvides med 128MB Memory Stick Duo. Så der er da lidt plads til mp3'ere.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 26/06-04 16:51 
Faktisk er det en NEC E313 jeg har i tankerne, den kan fåes for 99 kr inklusive abonoment og telefonerne er endnu ikke gode nok til at jeg vil købe dem for deres features.

E313 kan bruges til mobilt Internet med et USB kabel man kan købe seperat. Fra det øjeblik jeg har den koblet til min Mac (evt. via PC emulatoren) så er den feature komplet i mine øjne.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TurricanTurricanSkrevet 26/06-04 18:00 
Og desværre halvpebret...
The Gods pause for a moment...
NaieraNaieraSkrevet 26/06-04 19:03 
dchang>
Du skal måske læse lidt på lektien først. Den kan udvides med 128MB Memory Stick Duo. Så der er da lidt plads til mp3'ere.

Ikke ifølge 3's hjemmeside. Sony Ericssons 3-telefon kan dog.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 26/06-04 19:09, rettet 26/06-04 19:30 
Det var da mærkligt??
Hvad er det så der sidder i min e616 memorystick duo port?
og hvordan kan jeg så have ca 120mb mp3 musik på den?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GrindeGrindeSkrevet 26/06-04 19:11, rettet 26/06-04 19:12 
Både 313'eren og 616'eren kan udvides med memory stick duo, har selv en 313 og min arbejdskolega har en 616, som har indtag for overstående MMD kort op til 128mb. Står også i deres manual og 3's egen net side, under spec. af de respektive mobiler.

Edit: øv for langsom..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/06-04 19:25 
Har også lånt min brors MSD-card til min NEC e616V :P
NaieraNaieraSkrevet 26/06-04 19:25 
grillbiller>
Det var da mærkligt??
Hvad er det så der sidder i min e616 memorystick duo port?
og hvordan kan jeg så have ca 120mb mp3 musik på den?


Jeg sagde ikke, at den ikke kunne. Jeg sagde bare at det fremgik af 3's hjemmeside, at den ikke kunne...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 26/06-04 19:28 
Grinde>
Står også i deres manual og 3's egen net side, under spec. af de respektive mobiler.

Nej, det gør det altså ikke. Gå ind og kig på specifikationerne til 616. Der nævnes intet om at hukommelsen kan udvides.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GrindeGrindeSkrevet 26/06-04 23:11 
Hmm... my bad, fik købt en 313 for ca. 2 måneder siden, ca samme tidspunkt jeg sidst var inde på deres side og ka se at de har ændret i spec. beskrivelsen af 616(ka self. være jeg husker forkert) og kunne ikke se nogen beskrivelse af 313???
dRxLdRxLSkrevet 27/06-04 00:49 
aha, til jer der har en 313, er I tilfredse med den?

bonusspørgsmål: er der nogen der har erfaringer med PC-connectiviteten? Hvilke muligheder giver det?


F.eks. vil jeg gerne skrive mine SMS'er på Mac'en og så sende dem via telefonen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrindeGrindeSkrevet 27/06-04 01:09, rettet 27/06-04 01:09 
Den er ok, menuerne er specielle især hvis man kommer fra Sony/nokia, umiddelbart lidt forvirrende. Skærmen er rigtig god, såfremt der ikke er noget sollys i nærheden(616 har en bedre og større skærm) Så er der min største anke nemlig batteri levetiden. Ca en times brug og 1-2 dage standby, noget der er temlig skod i min bog.
Er stadig mere begestret for den goe gamle T68i, hvad mine behov angår.

ang PC-connectiviteten har jeg ingen erfaringer.
TurricanTurricanSkrevet 27/06-04 13:13 
grillbiller>
Det var da mærkligt??
Hvad er det så der sidder i min e616 memorystick duo port?
og hvordan kan jeg så have ca 120mb mp3 musik på den?


Kan du bekræfte at Mp3 filerne max må fylde 5 Mb?
The Gods pause for a moment...
HankyHankySkrevet 27/06-04 20:00 
Det kan jeg tilgengæld.
Overfører du filer større end 5 MB får du
en fejlmeddelelse når du prøver på at afspille
dem.

dRxL >
Hvis du skal have NEC e313 skal du snart til at være
hurtigt ude, da modellen er ved at udgå fra det danske
marked.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 28/06-04 00:15 
Hanky>
dRxL >
Hvis du skal have NEC e313 skal du snart til at være
hurtigt ude, da modellen er ved at udgå fra det danske
marked.

Hvorfor? Er der noget galt med den?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 28/06-04 14:15 
Det skulle jeg ikke mene ;)

Dette er deres undskyldning...
http://www.3.dk/templates/FAQ.aspx?id=1137
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/06-04 18:28 
det er nu også fordi at E323 er på vej...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig