X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken konsol?


Svar
KeenKeenSkrevet 25/06-04 11:56 
Jeg har en søster der gerne vil købe enten en Xbox eller en Ps2, men hun hved ikke helt hvilken hun skal vælge...

Hun kan godt lide "fantasyspil" lidt alla ringenes herre, morrowind, everquest o.s.v. Så derfor vil hun meget gerne vide hvilke "fantasy" spil der findes til begge konsoller, både udgivede og kommende...

Håber i kan hjælpe
På forhånd tak
majjohamajjohaSkrevet 25/06-04 12:02 
Der er jo Lord Of The Rings spillene som er multi-platform. Så er der Final Fantasy serien, som jo kører på Playstation (2), Xbox'en har Morrowind og Everquest, snart Sudeki sammen med andre. Så handler vel lidt om hende smag.

Er sikker på en rpg tosse kan gøre dette bedre end jeg ;)
The DaneThe DaneSkrevet 25/06-04 12:27 
Umiddelbart ville jeg nok vælge PS2 på den baggrund.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JuggernautJuggernautSkrevet 25/06-04 12:31 
Eller en Xbox. Morrowind er suværent. Og Fable kommer også snart.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CoreCoreSkrevet 25/06-04 12:46 
Hvis RPG-elementet er altafgørende, så vil jeg mene PS2, Final Fantasy-spillene er jo fantastiske, og allerede der er der jo 5 titler at vælge imellem, og de 4 af dem, står jo allerede i butikkerne til under 300 kr.

Min opfattelse af Morrowind er at det er RPG, men i "first person". Jeg har ikke prøvet det så jeg er ikke sikker, men hvis det er et "issue" så er det også meget rart at have med i overvejelserne
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 25/06-04 13:09, rettet 25/06-04 13:09 
PS2 har generelt bare et bedre udbud end Xbox!
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/06-04 13:44 
Matt>
Xbox'en har Morrowind og Everquest, ...

Arh - jeg kan ikke forestille mig at Sonys blockbuster MMORPG findes på Xbox - eller kommer til det.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ComradeComradeSkrevet 25/06-04 17:37 
Ville vælge Xboxen uden tvivl pga.

Star Wars: Knights of the old republic
Morrowind
Jade Empire
Fable
Sudeki
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 25/06-04 17:46, rettet 25/06-04 17:47 
Tre af dem er ikke udkommet, det fjerde er ikke fantasy og det femte har hun spillet i forvejen (forstår jeg).

Nej, der kan da ikke være nogen tvivl dér...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ComradeComradeSkrevet 25/06-04 20:27 
Hun spørger jo også efter kommende, så ja, ingen tvivl dér..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CoreCoreSkrevet 25/06-04 20:30 
Stadigvæk...hvis fem, hvoraf tre af dem ikke er udkommet endnu, er udvalget til boxen, så er PS2 da stadig at foretrække. Final Fantasy-serien er jo oppe på 5 alene, og så er der alle de andre...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ComradeComradeSkrevet 25/06-04 20:34 
Ok, jeg kan se jeg glemte at skrive noget i mit første indlæg, men jeg fik en "siden kan ikke vises" og kunne ikke gå tilbage med teksten i behold, så gad ikke lige til at skrive det hele igen ;)

Men.. Som det lyder for mig er hun mest interesseret i Europæisk/amerikansk "inspirerede" spil fremfor japansk "inspirerede" spil, så derfor synes jeg klart at Xbox vil være det bedste valg.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ComradeComradeSkrevet 25/06-04 20:41 
+ Xboxen er et par hundrede kroner billigere og kan, i langt de fleste tilfælde, give bedre grafik i multiplatforms spillene.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KeenKeenSkrevet 30/06-04 17:20 
tak for alle det mange indlæg, dem vil vil jeg lige vise til min søster... og jeg poster da lige hvilken en hun anskaffer sig (Hvis hun anskaffer sig en overhovedet)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig