X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Revolver


Svar
OkottaOkottaSkrevet 23/06-04 11:18 
Hvis I stadig kan huske den lækre loading skærm, til Accolade's Law Of The West, og syntes samme spil var ret godt og sjovt, så bør I straks få fat i Read Dead Revolver.

Jeg er ca. halv-vejs igennem det nu, og har nydt spillet i fulde drag.

Det er en 3rd person shooter, med god styring og udfordrende missioner. Li'som Law Of The West, så kan man også duellere i spillet, og det er også både sjovt og udfordrende.

Hvis I har både en PS2 og en Xbox, så gå udenom PS2 versionen og køb Xbox versionen istedet; Frameraten er halveret i PS2 udgaven, og her kører den kun 30 fps, hvor den i Xbox udgaven kører 60 fps - det gør en væsentlig forskel, men det vidste I vel allerede.

Det undrer mig at ingen andre har snakket om spillet herinde, men man har vel været bange og nervøs for, om et spil som Capcom tidligere droppede, og nu Rockstar har overtaget, om det overhovedet er et godt spil? Frygt ikke - Red Dead Revolver er pengene værd, og man kan iøvrigt godt se Rockstar's værdier skinne igennem i spillet - blodet flyver til højre og venstre.

Red Dead Revolver er tillige et meget stilfuldt spil. Cutscenes har fået scratches puttet på, så de ligner en gammel western. Musikken er direkte lækker, og lyden har en lækker og meget overbevisende "punch" i kvaliteten.

Man kan kun gisne om, hvordan spillet var blevet, havde Capcom selv færdig udviklet det, men Rockstar kan deres Clint Eastwood, og de har lavet a damn fine game her.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/06-04 12:20 
Har det også, og er 100% enig. Det er et rigtig godt spil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/06-04 12:48, rettet 23/06-04 12:48 
GTA3 i det vilde vesten?

Har set nogle ingame-videoer fra spillet, det ser nice ud. Ikke lige en genre man falder over hver dag!
Home is where the hardware is..
OkottaOkottaSkrevet 23/06-04 13:55 
Nej - Red Dead Revolver har ikke noget "GTA noget" over sig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kimmerkimmerSkrevet 23/06-04 14:20 
Noget nyt om den japanske udgivelse af spillet?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
millenniummillenniumSkrevet 24/06-04 11:36, rettet 24/06-04 11:40 
Egentligt mystisk at western-genren er så sjælden indenfor videospil. Ok, der er selvfølgelig Gunsmoke, Sunset Riders og Law of the West (golden oldie), af titler som jeg lige kan komme på.

EDIT: og Bank Panic, Blood Bros., Boot Hill og Iron Horse, men det er jo alle gamle arcade-spil.

Men sammenlignet med militær eller eventyr spil.... Who's counting?! Mer' western, tak. :) Jeg må også få skaffet mig RDR.
The medium is the message.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/06-04 11:40 
Ja, 'The ol' West' er i høj grad en overset genre, og sidne Outlaws er der kun kommet Dead Mans Hand og Red Dead Revolver, der er værd at nævne. Det er en skandale! genren har SÅ meget potetiale - se bare på Red Dead; der har de forstået at skabe et rigtig, rigtig godt spil sat i en god western.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
millenniummillenniumSkrevet 24/06-04 11:45 
Jeg tror også Western-scenen i Time Splitters 2 er én af mine favorit verdener.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 24/06-04 11:52 
Jeg sad faktisk med Law of the West i weekenden en halv times tid. Det var meget sjovt, men jeg døde ofte.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/06-04 11:59 
millennium>
Jeg tror også Western-scenen i Time Splitters 2 er én af mine favorit verdener.

Den eneste grund til, jeg fandt det spil bare lidt morsomt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig