X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Spilhistoriens sværeste spil


Reply
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/06-04 10:56 
Topic siger alt. Hvad er det mest hardcore krævende spil nogensinde? Og det letteste?

Findes dér en officiel chart eller noget?

Det er et lidt svært spørgsmål, for dårlig programmering og spilmekanik kan sagtens have en del at sige.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
79 topic(s).
« < 1 2

Reply
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-04 13:12 
3of19>
Naglfars Pit er ikke så svær hvis man spiller med Saratouga (sp?). Hans specialangreb tillader at flyve opad, så man kan næsten flyve helt op til bossen uden det store problem IIRC.

Uagtet hvilken karakter man bruger, bliver spillet aldrig svært. Når man først lærer styringen er det nærmest umuligt, at falde ned på jorden på en bane som Naglfars Pit.

Ghost'n Goblins er svært, mens Ghouls'n Ghost sagtens kan overvindes.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 19/07-04 21:23 
Darknon>
Turtles til nes... jeg kom aldrig igennem det, hvor var det dog svært.

Hvor lang tid siden var det, du spillede det? Det kunne være svært at overskue for en lille dreng, men når man spiller det nu, er det ikke særlig slemt. Og hvis man virkelig har problemer, er der altid tricket med at skifte Turtle lige når man er ved at dø.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 20/07-04 15:06, rettet 20/07-04 15:09 
Jeg mener også jeg har gennemført Turtles til NES. Det var vidst ikke så svært igen.

Selv har jeg aldrig fået gennemført shadow warrior. Der er en bestemt boss i femte bane eller lignende jeg aldrig har overvundet.

Wipeout 2097 er ret svært ja. Det tog mig også en del tid at vinde på phantom sværhedsgrad. Dog synes jeg spillet er rigtigt fedt, så det er tiden værd. Modsat 3'eren.
SumezSumezSkrevet 20/07-04 15:11 
Tænker du på Shadows Warriors til NES (Ninja Gaiden) eller 3D-spillet a la Duke Nukem?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SolaegSolaegSkrevet 20/07-04 21:05 
Bubble Trouble på Miniclip.com? Det er da ikke helt nemt...
MarcusMarcusSkrevet 21/07-04 14:26 
Shadow Warriors til Nes. Og underligt nok vidste jeg ikke det hed Ninja Gaiden på japansk eller til arkade eller hvad det nu er. Måske jeg skulle tjekke det nye spil ud så.
SumezSumezSkrevet 21/07-04 15:47 
Det er vist kun i USA, det hedder Ninja Gaiden. I Japan hedder serien noget andet.
Spillet er udfordrende, men med uendelige continues, er det temmelig overkommeligt at komme igennem det i en gennemspilning, hvis man tager sig tid nok. Det eneste reelle problem er den allersidste boss i spillet, der er temmelig svær. Og hvis man dør mod ham, ryger man HELT tilbage til BEGYNDELSEN af HELE banen, og ikke til begyndelsen af området som normalt. Og da sidste bane er temmelig lang og meget udfordrende, er det nok til at tage modet fra enhver. Helt åndsvagt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 21/07-04 18:03 
Det er sådan en rimelig stor rund en der vidst ruller hen mod en mener jeg, kan du huske den? Er det sidste boss?

Det er i bane der har en lidt ørkenagtig farve mener jeg.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/07-04 10:01 
Jeg kommer lige i tanke om en gammel platformer til PC, som hed noget med Skunny... Der var tale om en ækel kanin, der skulle redde sin kæreste.
Grafikken var meget barnagtig, men sværhedsgraden var ulig noget, jeg før har set, så snart man fik overstået de to første baner.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
XsaneXsaneSkrevet 05/06-05 21:32 
Castlevania til NES/ Classic NES Series: Castlevania til GBA det er svært, er der nogle der kommet igennem??
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-05 22:24 
Tænker du på Circle of the Moon?

Der er jeg kommet til Dracula, men måtte opgive. Jeg var kun lv. ~40, og jeg blev anbefalet at være omkring lv. 60-80. Så det gad jeg ikke bruge tid på.
Dog mener jeg ikke resten af spillet er særlig svært. Kun sidste bossen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RuneSPRuneSPSkrevet 05/06-05 22:24 
SkyblazeR>
Utvivlsomt Super Star Wars: Empire Strikes Back. Det er den titel, der til dato har drillet mig mest. Det tog mig ti år at komme igennem den horisontale snowspeeder-bane ;/

lol det gennemførte jeg samme dag som jeg købte spillet (for 700 kr!1#!!#14!"¤%!!!!" ). skod spil.
XsaneXsaneSkrevet 05/06-05 23:17 
Konsolkongen>
Tænker du på Circle of the Moon?


nej

Castlevania til NES det første
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-05 23:26 
Doh' havde lige overset at du snakkede classic NES edition. Sorry.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/06-05 23:51 
RuneSP>
lol det gennemførte jeg samme dag som jeg købte spillet (for 700 kr!1#!!#14!"¤%!!!!" ). skod spil.

Hvad helvede?? Har du overmenneskelige gudespillesupernintendokræfter? Eller købte du det ved midnat og spillede det 24 timer i træk (hvilket jeg stadig vil mene kræver en hel del)?
Eller forveksler du det bare med et andet Star Wars spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/06-05 00:23 
lagoon er pænt svært også :)
KeenKeenSkrevet 06/06-05 08:49 
Commandos 2! jeg kom aldrg forbi toturial-banerne :/
og også Ninja Gaiden er svært! (er kommet til 4. bane)
solid snakesolid snakeSkrevet 06/06-05 13:00 
Jeg vil nu også mene at Star Wars spillene til Snes er noget af det sværeste jeg har spillet til den konsol.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RuneSPRuneSPSkrevet 06/06-05 13:05 
Sumez>
RuneSP>
lol det gennemførte jeg samme dag som jeg købte spillet (for 700 kr!1#!!#14!"¤%!!!!" ). skod spil.

Hvad helvede?? Har du overmenneskelige gudespillesupernintendokræfter? Eller købte du det ved midnat og spillede det 24 timer i træk (hvilket jeg stadig vil mene kræver en hel del)?
Eller forveksler du det bare med et andet Star Wars spil?

argh soz, min fejl, forkerte spil xD

Forvekslede det vist med Star Wars: Shadows of the Empire eller sådan noget :)

dét var der i hvert fald ingen problemer med at gennemføre :)
JAAJAASkrevet 06/06-05 13:15 
Et ualmindeligt godt bud må være Chakan til Megadrive. Ghouls & Ghosts ku' jeg da gennemføre. Chakan har jeg ikke andet end eder til overs for.
SumezSumezSkrevet 06/06-05 13:15 
Ok, mente også det var lidt urealistisk. :P
Der er iøvrigt tre spil i Super Star Wars serien på SNES, og de er alle mere eller mindre svære, i hvert fald hen mod de sidste baner, men primært ESB er fuldstændig urealistisk svært fra bane 1. Det kræver nok held, masser af øvelse, og mange papirer til nedskrivning af passwords, at gennemføre. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 06/06-05 13:39, rettet 06/06-05 14:14 
Zapp 3000>> ja, jeg har gennemført det(NES udgaven), det tror jeg også der er andre der har herinde. SolidSnake måske.

COTM har jeg også gennemført, synes ikke det var særligt svært egentligt. Det må der være masser herinde der også har.
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-05 13:49 
Zapp 3000>
Castlevania til NES/ Classic NES Series: Castlevania til GBA det er svært, er der nogle der kommet igennem??

Ja, ham her speedrunner det på under 18 minutter:

http://speeddemosarchive.com/Castlevania.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ckruseckruseSkrevet 06/06-05 16:58 
Commandos 2. Til sidst have jeg lyst til at skyde en vis del af kroppen af.
Michael_Michael_Skrevet 06/06-05 17:17 
De to sværeste jeg har prøvet er ubetinget Magician Lord (NGH) og Super Ghouls´N Ghosts (SNES/GBA).

Megaman Zero 2 (GBA) er abslout heller ikke for begyndere. Største (og dyreste) problem med et frustrerende spil på Gameboy er, at man ikke har et joystick at smide gennem stuen;)
solid snakesolid snakeSkrevet 06/06-05 17:28, rettet 06/06-05 17:28 
Marcus F.M>
Zapp 3000>> ja, jeg har gennemført det(NES udgaven), det tror jeg også der er andre der har herinde. SolidSnake måske.

COTM har jeg også gennemført, synes ikke det var særligt svært egentligt. Det må der være masser herinde der også har.

Ja men det er mange år siden, så jeg kan ikke rigtigt huske hvor svær den er. Men jeg mener ikke den ligger på højde med Super Nintendo udgaverne i sværhedsgrad.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 06/06-05 20:03 
Etteren er helt sikkert sværere end Super Nintendo spillene. Det er i hvert fald min oplevelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ckruseckruseSkrevet 07/06-05 00:34 
Bah det er også mig der vrøvler, mente udvidelsespakken Beyond the Call of Duty til 1'eren :-)
MarcusMarcusSkrevet 07/06-05 10:35, rettet 07/06-05 10:37 
Solid snake>> Det tænkte jeg nok. For mig tog det også lidt tid, men det var meget med at vænne sig til rækkefølgen/hans bevægelser og på den måde sejre.

Jeg synes at IV var let. Vampires kiss var vidst lidt sværere. Og af NES spillene så må det være I eller III der er sværest. Jeg kan ikke lige huske dracula i III'eren. Jeg synes iøvrigt at NES spillene var sværere end SNES spillene generelt.
79 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me